Gekkiequote:
Lekker hequote:Op zaterdag 14 april 2007 12:41 schreef APK het volgende:
Heerlijk met mijn ramen -naast mijn bed- open geslapen.![]()
Jaquote:
Lees jij die kutkrant?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:26 schreef Leandra het volgende:
Zo.. inmiddels helemaal wakker, dus tijd voor "de krant van wakker Nederland"
Heb je al een update over het weer morgen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Krantaltijd wel leuk, hoewel internet altijd sneller is
Ik geef geen kick om die tempsquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je al een update over het weer morgen?
Die weerextremen moeten wel een natte droom voor jou zijn, of niet?![]()
Ja, en ik ben weer weg.. heb de kid om 22.00 uur ergens heengebracht en heb de eigenaar moeten beloven dat ik wat eerder dan de afgesproken ophaaltijd zou komen om daar ook nog wat te drinkenquote:
hahaha, ja en wat je beloofd, dat moet je doen! ik ben net terug van de dokterswacht. peuter blijft wat hangen in de koorts. Ik dacht gebruikelijke oorontsteking. dokter zegt virusje...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik ben weer weg.. heb de kid om 22.00 uur ergens heengebracht en heb de eigenaar moeten beloven dat ik wat eerder dan de afgesproken ophaaltijd zou komen om daar ook nog wat te drinken
mén wat een posts...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
55000ste post heb ik inmiddels alweer geplaatst(totaal he
)
Jah, kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mén wat een posts...![]()
hey, een provinciegenoot...![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah, kan er niks aan doen![]()
![]()
Jij ook Friesland?
Vertelquote:
Idd... dus ik moet welquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahaha, ja en wat je beloofd, dat moet je doen! ik ben net terug van de dokterswacht. peuter blijft wat hangen in de koorts. Ik dacht gebruikelijke oorontsteking. dokter zegt virusje...![]()
anyway nu maar ff vroeg in het mandje, die kleine spookt al drie nachten...![]()
what can i say...quote:
Ahaaaa okequote:Op zaterdag 14 april 2007 23:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
what can i say...![]()
Bakkeveen... daar woon ik. Wel import hoor...![]()
maar woon hier al héééél lang
hocus pocus pilatus pásquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:56 schreef BlackWizard het volgende:
Vreselijk die hitte! Ik wil een sneeuwstorm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |