We hebben vandaag te maken met mooi droog en zonnig weer, hoewel soms de zon even verschuilt gaat achter een vriendelijke stapelwolkjequote:Op zaterdag 14 april 2007 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Geen weer voor mijn wat
Kom op, geef eens goed nieuws!
25C of meer!![]()
![]()
Heb je het terug gelezen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal zelf gekweekt.![]()
![]()
Laat die kutveulens daar maar eens aan denken als ze denken dat ik een gevoelloos monster ben omdat ik het nageslacht van het DGK-paard het liefst binnen een uur bij de FEBO in een hokje zie liggen!![]()
Huhquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We hebben vandaag te maken met mooi droog en zonnig weer, hoewel soms de zon even verschuilt gaat achter een vriendelijke stapelwolkjeof wat sluierbewolking. De temperatuur lopen op naar een graad of 25 bij een matige oostelijke wind. Ik de loop van de dag draait de wind naar het noorden en kan vooral in het noorden later wat afkoelen.
Voor zondag beloofd het een hele aardige dag te worden met veel zon en hoge temperaturen. Gemiddeld liggen deze rond de 25 graden, later in de middag komt er wind van zee, en koelt het daar enkele graden af.
Volgende week terug lopende temperaturen, maar nog altijd veel zon en weinig windpas in de 2de helft van de week neemt de kans op regen of onweersbuien toe.
Nope in het noorden en mogelijk westen draait de wind naar het noorden (volgende de weermodellen)quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Teletekst
Ik dacht dat de wind uit het oosten zou komen.
Maar dat sluit dus zeewind niet uit?
Niet dat ik naar zee ga hoor. Ik moet de GP kijken en mijn plantjes knippen.![]()
Nee.quote:
What about de nachttemperaturen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nope in het noorden en mogelijk westen draait de wind naar het noorden (volgende de weermodellen)![]()
oeh!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme...
Ik snap ineens waarom APK zo heftig reageren doet tegen die kutnewbies...
hmmm, je bent nogal een brutale vlegel begreep ik...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Kom op zeg, het was het COC / SC topic, dan ga je toch niet PM-en om iets uit te praten?
Ik ga de PM ook niet teruglezen.
De nachten verlopen zacht, vooral de eerste 3 dagen kunnen we temperaturen van 10 tot maar liefst 14 graden verwachten bij een wind die eigelijk niks voorsteltquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
What about de nachttemperaturen?
Kan ik vanacht of morgen al met het raam open slapen?![]()
Ik ken jou wel hoor!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik bent geen newbie meerhoewel ik blijkbaar nog steeds niet echt bekent ben hier op FOK!
Rot op lul, jij kent de weg wel!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik bent geen newbie meerhoewel ik blijkbaar nog steeds niet echt bekent ben hier op FOK!
Gelukkig maarquote:
Nee, kun je me die aanwijzen?quote:
Dat dus!quote:
Ik wil niet lullig doen, maar je bent het hier dus eensch met een kutnewbie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
En ik ga straks proberen met het raam open te slapen. Speedy!![]()
Doe dat, zal je goed doenquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
En ik ga straks proberen met het raam open te slapen. Speedy!![]()
Geregistreerd op: zaterdag 20 januari 2007 @ 21:05quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar je bent het hier dus eensch met een kutnewbie.
Weltrustenquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:27 schreef petraa het volgende:
Truste allemaal, het is TE saai en ik moet morgen om 9 uur weer aan het hockeyveld staan voor kiddo.
Kus en knuf voor iedereen die het wil.![]()
Hockey.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:27 schreef petraa het volgende:
Truste allemaal, het is TE saai en ik moet morgen om 9 uur weer aan het hockeyveld staan voor kiddo.
Dus ik noem mijzelf een kutnewbie, en jij met je ontzettend kewle account mist compleet het punt van mijn post en denkt mij op mijn kutnewbie-heid te kunnen pakken?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wie is hier nu een newbie![]()
Zijn bericht komt op 2 mensen neerquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik noem mijzelf een kutnewbie, en jij met je ontzettend kewle account mist compleet het punt van mijn post en denkt mij op mijn kutnewbie-heid te kunnen pakken?
Lees mijn posts eens door voordat je populair gaat doen, kutnewbie!![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo moeilijk doen, lul.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zijn bericht komt op 2 mensen neer![]()
Ik ben niet moeilijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, lul.
Het is al laat.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben niet moeilijk
En nee het is nog vroeg
Zet die site van je eensch in je sig!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:55 schreef APK het volgende:
Iemand die Heerenveen tegen Willem II wil kopen van mij @ 2.34?
Heerenveen kan feyenoord voorbij als ze winnen!![]()
Ga jij dan ook dood?quote:
Heerenveemn, gaat dit over hockey?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:55 schreef APK het volgende:
Iemand die Heerenveen tegen Willem II wil kopen van mij @ 2.34?
Heerenveen kan feyenoord voorbij als ze winnen!![]()
Ik ga eauk deaudt dan!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ga jij dan ook dood?
Met mij is alles goed hoormet jou
Ooitquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
Wanneer gaat dat teringbeest bevallen, ow dit is niet de cos![]()
Natuurlijk schat, maar het is wel lastig als je er weer zolang overdoetquote:
Eerst voetbal, dan vrouwen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
Natuurlijk schat, maar het is wel lastig als je er weer zolang overdoet![]()
Waar?quote:
Hey gast.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Waar?![]()
Ik probeer weddenschappen te verkopen.![]()
Huub stopt iets onder zijn shirt en alle Libelle kijkers moeden doodt:?![]()
Al die kudtnewbies moeten doodt!quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Waar?![]()
Ik probeer weddenschappen te verkopen.![]()
Huub stopt iets onder zijn shirt en alle Libelle kijkers moeden doodt:?![]()
WTF?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS #1132] APK wil een veulentjebiefstuk voor zijn ontbijt![]()
![]()
![]()
Dat geloof ik......euh.........wel/nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |