Jep. Hij moet helemaal ingesteld worden. Dit is goed te doen als je een beetje handig bent.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:06 schreef Arjan het volgende:
Moet-ie gecalibreerd worden voor je'm gebruikt?
En de lampen, hoeveel branduren?
Er zit koeling in. 6 ventilators van 80mm. Deze kun je (uiteraard) wel horen, maar is zeker niet storend. En al helemaal niet als je een filmpje kijkt...quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe zit het met koeling? Zit er koeling in? En zo ja, hoeveel herrie maakt die?
Echt serieus alsof ze bij je in bed liggenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:24 schreef vosss het volgende:
Da's leuk speelgoed voor op je slaapkamer; op ware grote Hustler TV kijken
Waar moet het heen? Ik denk dat ophalen/brengen een (vele) betere optie is. Maarja als jij de verzendkosten wilt betalen en je hoeft geen "persoonlijke" uitleg dan wil ik dat natuurlijk best doen. Sommige CRT's kunnen inderdaad bakbeesten zijn, maar je krijgt er wel een mega mooi beeldje voor terugquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:47 schreef The_Terminator het volgende:
Verstuur je ook TS? Ik weet dat CRT beamers bakbeesten zijn, en dat er voorzichtig mee moet worden omgegaan.
Ik woon in Gasselternijveenschemond, dat ligt in Drenthe. En ik weet wat voor beeld een CRT beamer geeftquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:09 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Waar moet het heen? Ik denk dat ophalen/brengen een (vele) betere optie is. Maarja als jij de verzendkosten wilt betalen en je hoeft geen "persoonlijke" uitleg dan wil ik dat natuurlijk best doen. Sommige CRT's kunnen inderdaad bakbeesten zijn, maar je krijgt er wel een mega mooi beeldje voor terug![]()
Laat maar weten wat je eventueel zou willen...
Dat had ik al gezien in je profiel, maar ik dacht dat het een grapje was. Of een soort synoniem voor de stad waar je echt woont. Maar het is dus gewoon echt een plaatsnaamquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik woon in Gasselternijveenschemond, dat ligt in Drenthe. En ik weet wat voor beeld een CRT beamer geeft![]()
Weet je toevallig ook wat de verzendkosten voor een pakket van 30 KG zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:18 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien in je profiel, maar ik dacht dat het een grapje was. Of een soort synoniem voor de stad waar je echt woont. Maar het is dus gewoon echt een plaatsnaam![]()
Hij weegt 30 KG. Versturen is zeker mogelijk. Dan pak ik hem gewoon heel goed in....
Euhm www.tnt.nlquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook wat de verzendkosten voor een pakket van 30 KG zijn?
Edit: je moet je PM trouwens nog even activeren, ik kan je zo geen bericht sturen.
Thanks, dat valt inderdaad wel mee jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:50 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Euhm www.tnt.nlals je het extra verzekerd wilt opsturen kost het 11.95, valt toch mee moet ik zeggen
Ik woon in Eijsden (Maastricht).quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:41 schreef DoDie het volgende:
Waar woon je ergens? (En hoe moeilijk is het calibreren als je een beetje handig bent?)
Heb even gekeken, maar kan nergens vinden hoe ik de PM activeerquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook wat de verzendkosten voor een pakket van 30 KG zijn?
Edit: je moet je PM trouwens nog even activeren, ik kan je zo geen bericht sturen.
Het liefst zou ik er geld voor hebben. En het ligt eraan waar tegen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:47 schreef marcosta het volgende:
doe je ook aan ruilen?
In Eijsden (Maastricht).quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef dujour het volgende:
Waar evt. op te halen?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:21 schreef Roeji het volgende:
Mooi ding, even een tvptje. Effekes overleggen
Helemaal geen accu? Dus je kunt hem niet "werkend" laten zien?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:22 schreef marcosta het volgende:
laptop 80 gig,512 mb ram,externe dvdbrander,wifi athlon xp 1600 pro
geen accu maar knappe lap!
wil ik er nog wel wat geld bijdoen
Uiteraard. Hij kan op een tafeltje (desktop stand) of aan het plafond (op z'n kop)quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:23 schreef dujour het volgende:
En is ie ook op te hangen bv. aan het plafon?
Die heb ik al gemaakt. Als je me mailt stuur ik ze je op. De buizen zien er gewoon nog SUPER perfect uit. Met het oog zie je zoieso niets eraan. Een foto met flits zorgt dat je op 1 buis iets ziet zitten, maar dan krijgt die buis nog zeker een 8.5 van de 10.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:23 schreef zquing het volgende:
jammer dat ik geen geld heb.............
zou je closeups kunnen maken van de buizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |