Herriestoppers? Appartement?quote:Op zondag 15 april 2007 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Gellius: herriestoppers!
Vioolltjes zijn zonbestendig, dat zijn de eerste perkplanten die je in het voorjaar in de tuincentra vindt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:37 schreef Gellius het volgende:
Ah, dwerg. Ik moet plantjes voor op mijn nieuwe balkonnetje. Dat is op het zuiden, dus welke zijn nou behoorlijk zonbestendig?
Vlijtig Liesje is ook bekend als Impatiens.quote:'Vlijtig Liesje’ is een prachtige balkonplant barstensvol mooie, kleine bloemetjes. Deze wat frêle uitziende plant doet haar naam veel eer aan. Ze is ijzersterk en bloeit ruim een half jaar vlijtig door. Bovendien doet deze plant het uitstekend in de schaduw en zelfs langdurige regen vindt vlijtig Liesje geen al te groot probleem.Geen wonder dat deze zomerbloeier is uitgeroepen tot Balkonplant van het Jaar 2006.
Dat weet ik wel, maar toch bedankt dwerg. Kweek snijbloemen en prosperquote:Op zondag 15 april 2007 17:24 schreef dwerg het volgende:
Dammit Jim, ik ben snijbloemenkweker, geen weekendhulp bij Intratuin.
quote:Op zondag 15 april 2007 19:44 schreef LXIV het volgende:
Ik wou net zeggen, wordt het geen tijd om dagelijks te melden dat er weer gebarbecued is in huize Erik?
Zoek de verschillenquote:Op zondag 15 april 2007 19:44 schreef LXIV het volgende:
Ik wou net zeggen, wordt het geen tijd om weer dagelijks te gaan melden dat er gebarbecued is in huize Erik?
Hmz...Nee, dan pas ik.quote:Op zondag 15 april 2007 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook als daar tegenoverstaat dat je een plasanus krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |