Liep je grote sterke Griek niet naast je??quote:Op zondag 15 april 2007 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ze zijn anders vrij goddeloos (maar het een sluit het ander niet uit).
Wat heb ik gedaan??quote:Op zondag 15 april 2007 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat intens geméén van je, AR.
Ik houd niet van gezelschap tijdens het hardlopen. Dat is een solitaire aangelegenheid voor contemplatie. En lekker luisteren naar muziek.quote:Op zondag 15 april 2007 09:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Liep je grote sterke Griek niet naast je??
Dat doet pijn, hoor, degradatie.quote:
Jij loopt hard in een zomerjurkje??? Vind je het dan erg raar dat je alle mannen in Amsterdam gek maakt?!!quote:Op zondag 15 april 2007 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik houd niet van gezelschap tijdens het hardlopen. Dat is een solitaire aangelegenheid voor contemplatie. En lekker luisteren naar muziek.
quote:Op zondag 15 april 2007 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat doet pijn, hoor, degradatie.
Niet dat ik daar iets van weet, want ik ben PSV-fan.
Ik heb toch niet gezegd dat ik vandaag al een zomerjurkje aan had? Ik zit nog gewoon in m'n joggingbroek.quote:Op zondag 15 april 2007 09:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jij loopt hard in een zomerjurkje??? Vind je het dan erg jaar dat je alle mannen in Amsterdam gek maakt?!!
Tja, ik las dit:quote:Op zondag 15 april 2007 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik vandaag al een zomerjurkje aan had? Ik zit nog gewoon in m'n joggingbroek.![]()
+quote:Op zondag 15 april 2007 09:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mooi weer voor een zomers jurkje Claudia
+quote:
Logische conclusie trok ik toch??quote:Op zondag 15 april 2007 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
Het is trouwens ongelooflijk hoe vervelend vreemde mannen op zondagochtend al kunnen zijn.
Noem je dat zo??quote:Op zondag 15 april 2007 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het is een vorm van closed world reasoning.
Wij hadden last van een hysterisch blaffend hondje, die nu (gelukkigquote:Op zondag 15 april 2007 11:26 schreef Gellius het volgende:
Dierenbezitters zonder verantwoordelijkheidsgevoel [afbeelding],,
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |