Ben bang van welquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:59 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Iets voor amanda? ...of nog te moeilijk?
Moet toegeven dat na een tijdje al te spelen ik nog steeds twijfel over die 4 of a kind, denk altijd dat fullhouse hoger is..quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:59 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Iets voor amanda? ...of nog te moeilijk?
Nee dus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Moet toegeven dat na een tijdje al te spelen ik nog steeds twijfel over die 4 of a kind, denk altijd dat fullhouse hoger is..
Fold..quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef FSR het volgende:
Cool kheb een 2 pair
allemaal inzetten svp... !
Komt waarschijnlijk door Yahtzee, waar een full house altijd 25 punten waard is en 4 of a kind het totaal van de stenen... wat dus alleen met 4 zessen boven de de 25 kan komen (okay, 4 vijven en 1 zes ook)quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Moet toegeven dat na een tijdje al te spelen ik nog steeds twijfel over die 4 of a kind, denk altijd dat fullhouse hoger is..
Gotcha, Royal Flushquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:09 schreef Metal_Mania het volgende:
Straight flush!
heej, dat is ook nog es logischquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door Yahtzee, waar een full house altijd 25 punten waard is en 4 of a kind het totaal van de stenen... wat dus alleen met 4 zessen boven de de 25 kan komen (okay, 4 vijven en 1 zes ook)
Wat moet ik doen om het te zien. Is het een site, waar je je in moet schrijven of zo?quote:
Url van een plaatje invoeren bij webicon... of de invoer bij webicon leegmaken zodat je usericon gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:13 schreef Metal_Mania het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik goddomme een plaatje in beeld krijg mbt de usericon, thx bij voorbaat!
Vroeg ik me ook af, maar denkquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:14 schreef Kinga het volgende:
Ben benieuwd of die cameraatjes het al doen in de tafel
Heerlijk zo een sigaret. Nog 4 pakjes per dag en dat de komende 5 jaar en die haalt de 50 niet zonder hartklachten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:10 schreef cobain94 het volgende:
Don't talk let's play...I'm the best..And my name is pokersmoker....
Als je nog vragen hebt, kom dan ff hier posten, dan loods ik je er doorheen zonder de COS te verstorenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:18 schreef Metal_Mania het volgende:
Thx, Leandra nog maar eens proberen dan
Geluktquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:18 schreef Metal_Mania het volgende:
Thx, Leandra nog maar eens proberen dan
oooooh wat een cheater...quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:41 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
ziet een kaart uit beequeens mouw steken![]()
Bij de les blijven Hoekstra, dat was 3 potjes geledenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:41 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
ziet een kaart uit beequeens mouw steken![]()
Ja ze heeft duidelijk niets nodig vandaag van iemand. Geen uitbundig gedoe maar ze zet haar vreselijke zeikstem op...quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:37 schreef FSR het volgende:
Natajse heeft er weer zin an....
Ik heb wel wat caps geplaatst, maar daar heb je niets aan. Deze eerste les was kennis maken met de camera, gewoon uit de handleiding de betekenis van de knopjes en het menu van de camera. Volgende lessen wellicht leuker.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:53 schreef proh het volgende:
Is er toevallig een video capture gemaakt van de fotografie cursus vanmorgen?
ik ben nl. ook wel geïnteresseerd, en misschien steek ik er ook wel wat van op!
lekker gratis cursus
Volgens mij weten ze geen van allen het verschil tussen een boer en een vrouwquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
Houd moed, over een kwartier moet de pokermeneer weg.
Het is in ieder geval niet het verschil tussen Jaap en Amandaquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze geen van allen het verschil tussen een boer en een vrouw
caps heb ik gezien, zijn mooi.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb wel wat caps geplaatst, maar daar heb je niets aan. Deze eerste les was kennis maken met de camera, gewoon uit de handleiding de betekenis van de knopjes en het menu van de camera. Volgende lessen wellicht leuker.
Gelukkig is ie wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |