Pis nicht is geen ziekte en de FEBO loves her.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:51 schreef Mika25 het volgende:
Heeft Natasja al commentaar gekregen op de "pisnicht" scheldwoorden? Of zou er voor de nieuwe regels weer een uitzondering zijn voor haar?
tis net of amanda opgebaard ligtquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat lief ...... Het hondje bedoel ik.
[afbeelding]
Hoe bedoel je, vervelen ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
Ik zou me echt de tandjes vervelen daar in die kooi
Grappig , ik dacht ook dat ze de kaakklem vergeten waren...quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, vervelen ?
[afbeelding]
De huwelijksnacht met Eric??quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:57 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Jaap oefent alvast standjes voor de huwelijksnacht
Alle scheldwoorden mogen, behalve die met ziektes erinquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:51 schreef Mika25 het volgende:
Heeft Natasja al commentaar gekregen op de "pisnicht" scheldwoorden? Of zou er voor de nieuwe regels weer een uitzondering zijn voor haar?
Ik wil me niets voorstellen bij sex bij Jaap en Cora, maar aangezien hij zo'n kleintje heeft en zo'n enorme buik zal er toch creatief moeten worden gedacht door die 2quote:
Heeft niks met mode te maken. Ze passen niet over haar tieten, zakken steeds naar de zijkant.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vraagje voor de mode-kenners : Waarom heeft Amanda die bretels altijd zo hangen ?
[afbeelding]
Ik ben geen modekenner maar ik gok dat de bretels niet functioneel zijn maar een accessoire die je dus zeker niet over je schouders hangt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vraagje voor de mode-kenners : Waarom heeft Amanda die bretels altijd zo hangen ?
[afbeelding]
Hebben van die lonsdale kaalkopjes dat niet ook altijd zo?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
V-o-l ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:05 schreef Prospera het volgende:
http://www.dierenpolitie.(...)ming-platgebeld.html
Dan ga ik lekker een borrel pakken. Op ons aan de snelweg grenzende bedrijfsterrasquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:06 schreef petraa het volgende:
Om half 5 pokeren volgens mij
En wederom: haast, niet helemaal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
HIj zit haast klaar te komen op een ijsje
Zou het deze keer wel lukken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
Brian is gestoord het wordt me steeds duidelijker. HIj zit haast klaar te komen op een ijsje
Amanda ligt hem nu te bewerkstelligen ......quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
Brian is gestoord het wordt me steeds duidelijker. HIj zit haast klaar te komen op een ijsje
Dat denkt iedereen, maar dat is niet zo, geintje van Huub.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:15 schreef carpediem23 het volgende:
gaby komt voor huub vanaaf
Wat een vage vraag. Denk je echt dat iemand hier een antwoord op weet, of zit je je te vervelen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:17 schreef carpediem23 het volgende:
wie is dat in de tuin
Die gast in zwart met donker haar die er net een beetje rond liep, althans op stream 2quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een vage vraag. Denk je echt dat iemand hier een antwoord op weet, of zit je je te vervelen.
Ze heeft je vast gehoordquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:23 schreef schatje het volgende:
Redactie? Natasia ligt te slapen. Deed Huub ook eerder van de week in de tuin. Toen werd ie direct wakker gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |