Ga maar van het laatste uit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:42 schreef FSR het volgende:
Ik zou niet meer terugkomen als pokerleraar..
De uitlatingen van Nat-asje en het serieus nemen van anderen, zou voor mij de aanleiding zijn om weg te blijven.
Ik heb het vertrek niet gezien, maar je denkt dat hij niet meer terug komt ?quote:
Het zal wel een retorische vraag zijn, maar is dit weblog van de echte Huub?quote:
Een retorische vraag is een vraag waar je zelf het antwoord al op weetquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:46 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Het zal wel een retorische vraag zijn, maar is dit weblog van de echte Huub?
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:46 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
retorische vragen behoeven geen antwoord.... dus bij deze ...quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:46 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
het laatstequote:Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef Black_king het volgende:
Zit Nicolaas even stuk, of is dat mijn interpretatie ?
Beetje veel alcohol.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef Black_king het volgende:
Zit Nicolaas even stuk, of is dat mijn interpretatie ?
Wie is dadelijn?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
Sint zit hard te denken
Wat hij dadelijk in gaat schenken
[afbeelding]
Klopt ze is was aan het voorbereiden voor vandaag. Weet niet meer exact wat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:24 schreef Clank het volgende:
Hoeveel gangen is Natasia aan het bereiden? Ze is al vanaf gisteren aan het koken.
Dat is echt Surinaams, 1 a 2 dagen voorbereiding van het eten is heel normaal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:24 schreef Clank het volgende:
Hoeveel gangen is Natasia aan het bereiden? Ze is al vanaf gisteren aan het koken.
Pom moet je een dag vantevoren maken. Maar haar pom zag er een beetje zwart geblakerd uit, weet niet of dat wel zo hoort.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt ze is was aan het voorbereiden voor vandaag. Weet niet meer exact wat.
Oké... ik bedenk meestal een half uurtje van te voren wat het gaat wordenquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is echt Surinaams, 1 a 2 dagen voorbereiding van het eten is heel normaal.
hehe, kinders kinders...quote:
Anthony Robbinsquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
Beequeen, het boek heet Awaken the Giant Within. Auteur mag je zelf opzoeken![]()
Jaap studeertquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:29 schreef fredfik het volgende:
wat zit jaap te lezen,dacht dat ze geen leesboeken mochten hebben!
Verjaardagskaart volgens mij van Tamara (ex).quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Brainless krijgt geen leuke post, iets met foto's.
Tamara die ligt op een bolle blote kerel (voorzover ik kon zien).quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:38 schreef Yollie het volgende:
[..]
Verjaardagskaart volgens mij van Tamara (ex).
Capsquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tamara die ligt op een bolle blote kerel (voorzover ik kon zien).
En die bolle heeft het lekker in de gaten dat z'n vriendje ergens mee zit ...NOT!
ja zeker als ze er moeilijk bij kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:40 schreef U96 het volgende:
Kan er geen nieuwe regel komen.
Bewoners worden verplicht alle post hardop voor te lezen?
Ik was net te laat, ik ga voor de 2e ronde.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:45 schreef lady1 het volgende:
heeft niemand een shot van die kaart
Helaas geen caps, was steeds trouwens ook weer erg snel uit beeld. Maar of het Tamara was weet ik niet hoor en die Jaap was het in ieder geval niet. Maar wel een bolle vent met een brunnette op z'n buik.quote:
Sommige mensen zijn zo slim hequote:
Anthony Robbins, een guru binnen de NLP....quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
Beequeen, het boek heet Awaken the Giant Within. Auteur mag je zelf opzoeken![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Basedowquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
Wat mankeert Eic aan zijn ogen?
Vandaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Basedow
quote:
Ik weet het nog niet, wacht af. Ligt eraan wat Remy doet denk ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:08 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat Remy niet zoenen, zeker weten....
En Amanda was ook klaar met Brian...quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:09 schreef Dogga het volgende:
ik dacht dat brian helemaal klaar was met amanda
Ja, ook leuk en lief met Eric.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:09 schreef schatje het volgende:
Leuke jongen hoor.
Maar niet gekomenquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:09 schreef Dogga het volgende:
sja, maar dat lukt 'm toch niet...hij komt nergens klaar meequote:Op vrijdag 13 april 2007 20:09 schreef Dogga het volgende:
Ik zeg ze doen het erom.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
Ook zo slim om te gaan liggen vozen als er bezoek komt.... die gaan vast niet even het huis bekijken @@
En Japio staat natuurlijk weer te gluren. Die denkt echt dat het nog een keer tot een triootje komt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:13 schreef Black_king het volgende:
Brian en Amanda lekker ordi.
Ff flink droogneuken...... dat was met Nena ook....quote:
Ik krijg medelijden met Jaap.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:13 schreef Black_king het volgende:
Brian en Amanda lekker ordi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |