We hebben even met elkaar gepraat maar OK, ik zoek er teveel achter dus..quote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef Copycat het volgende:
Dus, iemand lacht naar je, heeft een duimring en dus is ze een in jou geïnteresseerde lesbiënne of pot?
Heb je haar eigenlijk aangesproken? Of wordt dat je volgende projectje?
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
Echt, ik ken je verder natuurlijk niet, maar in je topics kom je over als iemand die zo krampachtig met seks en eventuele liefde bezig is, dat het mij gewoon niet meer gezond lijkt.
Neem eens wat tijd voor jezelf.
Ik zal het eens navragen...quote:
Of niet... Jij bent de enige die erbij was.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
We hebben even met elkaar gepraat maar OK, ik zoek er teveel achter dus..
In de echte wereld kom je ze ook gewoon tegen in een lokale kroeg/club, en na een uurtje lol maken/praten en een paar drankjes valt er wel te peilen of iemand open is voor een lesbische ervaring of wat iemands oriëntatie is als je jezelf een beetje open-minded opstelt. Je zal misschien nog verbaast staan hoeveel meiden er openstaan voor een lesbische ervaring. In iedergeval een vriendin van mij heeft geen problemen om gelijk gestemden te vinden in het normale uitgaans leven.quote:Op maandag 16 april 2007 13:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
In de ideale wereld kom ik haar tegen in de lokale kroeg en ontstaat er een leuke relatie die zich langzaam maar zeker op een gezonde manier ontwikkeld. Maar ja: dat is met mannen al moeilijk genoeg![]()
Ik ben zelfs geen een van mijn partners tegen gekomen in de gayscene. Allemaal op een andere manier. Wel na elkaar hoor, niet tegelijkquote:Op donderdag 19 april 2007 19:07 schreef Monus het volgende:
In iedergeval een vriendin van mij heeft geen problemen om gelijk gestemden te vinden in het normale uitgaans leven.
Ik vind van niet, ik kan ook redelijk snel zien of een meid me leuk vindt.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
We hebben even met elkaar gepraat maar OK, ik zoek er teveel achter dus..
Meteen sexen op de plee in de trein natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef jorgentol het volgende:
Maarja, ik weet natuurlijk niet hoe potjes/bi's dat doen![]()
Dat is het moderne equivalent van de sleutelbos aan de broeklus, schat ik zo in.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef Vivi het volgende:
Ik zal wel oud worden ofzo maar wat heeft die duimring er mee te maken?
De eerste die ik daar mee zag was Melissa Etheridge, die draagt altijd een duimring. Fans van Melissa (90% potten) doen dat daarom ook vaak. Dus misschien daarom.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef Vivi het volgende:
Ik zal wel oud worden ofzo maar wat heeft die duimring er mee te maken?
Betekent 'sleutelbos aan de broeklus' niet meer dat je een nerd bent?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het moderne equivalent van de sleutelbos aan de broeklus, schat ik zo in.
Als je mannelijk bent wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:07 schreef Tobz het volgende:
Betekent 'sleutelbos aan de broeklus' niet meer dat je een nerd bent?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je mannelijk bent wel.
Vrouwen (vaak gekleed in tuinbroek en getooid met een kort kapsel) met zo'n rinkelende bos aan de broek werden in mijn tijd (...) op de lesbo-hoop gegooid.
Ja, dat is ook het enige dat ik hier op Fok! post natuurlijk. Maar mijn leven bestaat uit veel meer dingen (gelukkig!). Maar momenteel is het wel een hot item omdat ik zelf niet weet wat ik wil. En al die twijfel dump ik dus hier, vandaar dat jij dat beeld hebt.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
Echt, ik ken je verder natuurlijk niet, maar in je topics kom je over als iemand die zo krampachtig met seks en eventuele liefde bezig is, dat het mij gewoon niet meer gezond lijkt.
Neem eens wat tijd voor jezelf.
Misschien moet je maar effe niks danquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het enige dat ik hier op Fok! post natuurlijk. Maar mijn leven bestaat uit veel meer dingen (gelukkig!). Maar momenteel is het wel een hot item omdat ik zelf niet weet wat ik wil. En al die twijfel dump ik dus hier, vandaar dat jij dat beeld hebt.
is het dan niet eens een goed idee om effe wat rustig aan te gaan doen en alles op een rijtje te zetten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het enige dat ik hier op Fok! post natuurlijk. Maar mijn leven bestaat uit veel meer dingen (gelukkig!). Maar momenteel is het wel een hot item omdat ik zelf niet weet wat ik wil. En al die twijfel dump ik dus hier, vandaar dat jij dat beeld hebt.
tja dat is altijd he. Het idee is zo makkelijk maar het uitvoeren is vaak dodelijk moeilijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Jullie hebben gelijk. Eigenlijk ben ik daar dus al mee bezig maar sommige dingen zijn moeilijker om los te laten dan verwacht, maar die beslissing heb ik afgelopen zondag al genomen en ik ben nog steeds van plan om me daaraan te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |