Ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef zarGon het volgende:
Gezellig, iedereen is weer aanwezig.
Zoiets?quote:
Kay's neuk agenda?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi, geef anders de datum door, kunnen we dat andere topic kicken..
Sssssssssssjt!quote:
Goed bezig.quote:
Was toch een PM?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sssssssssssjt!
Oh nee, jij was al doorgemaild
Niet met jou neequote:
I had it coming.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi, geef anders de datum door, kunnen we dat andere topic kicken..
M'kay, honey.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I had it coming.
Vrijdag ouders weg lover naar binnen![]()
En meer info krijg je niet. This is it, use it wisely..
Wie niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef PauldeMunnik het volgende:
Wie wil er hier allemaal met yvonne neuken als een geile tijger?
Jullie begonnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef zarGon het volgende:
Dit topic ging trouwens over negers en Yvonne.
Attentionwhore.
Serieus? Dat is wel mooi dan!quote:
Ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef PauldeMunnik het volgende:
Wie wil er hier allemaal met yvonne neuken als een geile tijger?
Hoe komt dat denk je? Door een slechte jeugd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik
Volgens de hoebibenjij test ben ik bi-curious
En dat betekent tegenwoordig dat je alles van je eigen geslacht wil doen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik
Volgens de hoebibenjij test ben ik bi-curious
Ja. Laat haar. Met rust.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dat betekent tegenwoordig dat je alles van je eigen geslacht wil doen?
Het is blijkbaar mode.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dat betekent tegenwoordig dat je alles van je eigen geslacht wil doen?
Vervelendquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is blijkbaar mode.
Misschien wil ik alleen eenkeer de tijger ipv het poesje ontdekken![]()
Mot je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Hey Yvonne?
Eeeww,quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Vrouwen hebben daar vaker last van dan mannen. Lees oude Donald Ducks maar.
Lik mn clit.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben jij Queen_Bee ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Óók gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Nee. Ik heb gewoon haar ava gejat en haar naam in mijn ondertitel gezet.quote:
Oke, dan vind ik je niet kut.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gewoon haar ava gejat en haar naam in mijn ondertitel gezet.
Op Texel, in de regen?quote:
Uitmuntend. Verder vind ik jou wel kut en zal ik dus ook niet vragen hoe het met je gaat omdat dat me niet interesseert.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Oke, dan vind ik je niet kut.
hiihihihihi
Alles goed verder?
Iets met landmijn enzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uitmuntend. Verder vind ik jou wel kut en zal ik dus ook niet vragen hoe het met je gaat omdat dat me niet interesseert.
Kusje.
Stuur SunChaser,quote:
Daar regent het ook, mooi.quote:
quote:
Ruisquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:07 schreef zarGon het volgende:
Er zit ruis in dit topic.
Misschien zijn ze al weggespoeld. Overigens zag ik Friek ook niet meer op MSN. Of hij heeft me geblokkeerd of ze zitten er met zn drieen?quote:
Ik denk niet dat ik dat wil zien,quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stuur SunChaser,. Nieuwe FOK!tv episode.
.
* /ignore.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Vevelend dat er ruis in het topic zit zarGon, misschien moet je eens uitloggen.
.
Waarom?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:19 schreef PauldeMunnik het volgende:
Wil iemand mij neuken trouwens?
Ben je alweer fit?!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Yvonne een neukertje? Alsof het ooit anders is geweest.
"een van de"quote:
Das best lekker heur!quote:
Slechts één keer. Toen ik 19 was en danig ontmaagd diende te worden. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
Is hij het neukertje?
Zeg homo, wij zouden toch eens bij Yvonne gaan eten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Slechts één keer. Toen ik 19 was en danig ontmaagd diende te worden. Maar dat is een ander verhaal.
Ik heb de tijd. Leg je hoofd maar op mijn borst en huil even uit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Slechts één keer. Toen ik 19 was en danig ontmaagd diende te worden. Maar dat is een ander verhaal.
Nee. De spieren zijn nog niet hersteld. Maar de wil is er uiteraard wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:24 schreef yvonne het volgende:
Ben je alweer fit?!
Ze durft me waarschijnlijk niet in de buurt van Brechtje te laten komen. Komt ze zo met excuses over geen weer voor stamppotten en dergelijke.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef Ripley het volgende:
Zeg homo, wij zouden toch eens bij Yvonne gaan eten?
Dat dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb de tijd. Leg je hoofd maar op mijn borst en huil even uit.
Help UIO de zomer doorquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg homo, wij zouden toch eens bij Yvonne gaan eten?
Geen nood, ik zoek ondertussen even naar foto's van je borsten waar ik dan mijn hoofd op zou moeten leggen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb t fobo maar even gechecked om te kijken of je uberhaupt een mannetje bent, maar wel dus.
Wel goed weer dus!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Help UIO de zomer door
Een winter hebben we niet gehad!
Salade ipv stamppot is ook primaquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Help UIO de zomer door
Een winter hebben we niet gehad!
Goodluckquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen nood, ik zoek ondertussen even naar foto's van je borsten waar ik dan mijn hoofd op zou moeten leggen.
Mwoah.quote:
Goed topic dit.quote:Ik draag je wel, U
Mijn god, hoe lang sta je al droog?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:06 schreef PauldeMunnik het volgende:
Iedereeen nog wakker om te neukuh?
Nee, dat is dus niet zoquote:
Ik open straks deeltje 2quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:21 schreef zarGon het volgende:
Bijna dood. Geen andere SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |