Hoi!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef PauldeMunnik het volgende:
, Ja hoi.
, Yvonne lijkt een iets minder blank neukertje te hebben, zie ik dat goed? Fok dating??
, Nee?
, Wat is er dan aan de hand?
Discriminatie, ook zeekoeien hebben recht op sex!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:29 schreef Pakspul het volgende:
Alsof iemand het interesseert of een zeekoe sex heeft of niet
Ja toch..!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Discriminatie, ook zeekoeien hebben recht op sex!
Dat zeker, maar het zal er vast niet uit zien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Discriminatie, ook zeekoeien hebben recht op sex!
Daten? Ik denk dat jij je tijd beter kunt bestedenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Discriminatie, ook zeekoeien hebben regt op sex!
Ik kom het toch niet bij je op de stoep doen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:31 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat zeker, maar het zal er vast niet uit zien.
Ik heb ook weleens leukere video's gezienquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:31 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat zeker, maar het zal er vast niet uit zien.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:32 schreef LENUS het volgende:
[..]
Daten? Ik denk dat jij je tijd beter kunt besteden![]()
Niet? Jammer anders had ik voor de gein nog wel rondje mee gedaan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom het toch niet bij je op de stoep doen?
Zo'n rondje waar je vaag van wordt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Niet? Jammer anders had ik voor de gein nog wel rondje mee gedaan.
Zeekoeien doen het niet met kwallenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Niet? Jammer anders had ik voor de gein nog wel rondje mee gedaan.
Is ze wakker nu?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:33 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Daar kan je Yvonne voor wakkermaken
Alweer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:12 schreef yvonne het volgende:
Ja, ik heb een ander neukertje.
Ah, dat met die neef van Blight is gelukt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:12 schreef yvonne het volgende:
Ja, ik heb een ander neukertje.
Oi, die heb ik gekregen. Minequote:Op woensdag 4 juli 2007 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, dat met die neef van Blight is gelukt?![]()
Dank je wel, maar wel terecht dus..ze heeft een andere neuker gek!quote:
JA AHAHAHAHAH ZE LAAT ZICH NEUKEN DOOR NEGERS.quote:
Die hebben wel grote lullenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
JA AHAHAHAHAH ZE LAAT ZICH NEUKEN DOOR NEGERS.
HAHAHAHAH HAHA HAHAHA![]()
![]()
ZO KEIGRAPPIG EHHHAHAHAHAH
VEEG ME OP.
HAHAH
YVONNE, NEGERS..
HAHAHA
Iteejer mag toekijken, kan je hem een minderwaardigheidscomplex aanpraten.quote:
Blight wilde moemoe. Moemoe heeft neef aan mij gegevenquote:
hoi!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
Moemoe had het neefje? Partnerswitch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Blight wilde moemoe. Moemoe heeft neef aan mij gegeven![]()
Hij was met geen Fokkerquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem je tweedehands aan dan?.
Generaliserend gezeikquote:
Maar wél lekker bij het neukenquote:
Je kunt je beter afvragen, waarom wil toch iedereen mijn mannenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem je tweedehands aan dan?.
Jij bent dood, niet miepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:16 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja man, ik wil ook wel neuken.Zie jij d'r nou eerst maar mannenpap uit te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
En nu?quote:
Het lukte net anders aardig goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie jij d'r nou eerst maar mannenpap uit te krijgen.
Voor het eerst?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:20 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Het lukte net anders aardig goed![]()
Moet je eens doen, kun je zien hoeveel rookaanslag er op je plafond is gekomen, echt heel erg. was bij mijn oma ook.quote:
Echt wel vaker heurquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor het eerst?
En je hebt er nieteens een topic over geopend?!
Voordat je pap maakt, schiet eerst maar een paar losse flodders.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie jij d'r nou eerst maar mannenpap uit te krijgen.
monster cocksquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iteejer mag toekijken, kan je hem een minderwaardigheidscomplex aanpraten.
Welneeeeeeeeee, je bent geen a wquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:23 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Echt wel vaker heur
En nee, tss. Alsof ik een attention whore ben. haha.
Loolquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welneeeeeeeeee, je bent geen a w
Nu zag ik je vrij recent nog posten dat er nog niks uitkwam, je bent toch niet aan het jokkebrokken hè jongeman?!
Als dit waar is, mag iemand mijn beeldscherm schoonmaken. Ik ejaculeerde.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu zag ik je vrij recent nog posten dat er nog niks uitkwam, je bent toch niet aan het jokkebrokken hè jongeman?!
Ezxcuse me? Laat eens zien danquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, kan ik je hele historie na gaan spitten, maar wees gerust, we vinden het welquote:
Oh shit,quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, kan ik je hele historie na gaan spitten, maar wees gerust, we vinden het wel
Ik herinner me het al. Maarja. Daar is nu dus verandering in gekomenquote:
Karl Noten?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef PauldeMunnik het volgende:
, Ja hoi.
, Yvonne lijkt een iets minder blank neukertje te hebben, zie ik dat goed? Fok dating??
, Nee?
, Wat is er dan aan de hand?
Nok, confirmation?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik herinner me het al. Maarja. Daar is nu dus verandering in gekomen
En dáár open je nieteens een topic over?!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik herinner me het al. Maarja. Daar is nu dus verandering in gekomen
Le-zen, daarna pas op invoeren rammen.quote:
Die is d'r benen aan het scherenquote:
quote:
Dat was voor e-w bedoeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-zen, daarna pas op invoeren rammen.
Deze kutpost gaat inderdaad meer over de user dan yvonne zelf ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik snap iets niet hé
Iedereen zeurt over dat Yvonne gore seks heeft, en dat ze een lelijk wijf is enzo... al die blabla.
Maar iedereen blijft er topics over openen
Meestal gaat het zo(onderwerpen)
-Yvonne, seks
-Tampons
-tubgirl
-Brechtje
-paarden
-Dating, uithuwen
-wil je neuken?
-hooop slowchat
-Iemand wordt gebanned
-slotje
Nu is mijn vraag:
Zegt dit nou meer over de Users of over Yvonne?
Als een topic gekickt wordt en niet op slot gaat, zeg dat wel wat, niet? En het gaat nu best goed met de slowchat, nog geen bonken en slierten gezien,quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik snap iets niet hé
Iedereen zeurt over dat Yvonne gore seks heeft, en dat ze een lelijk wijf is enzo... al die blabla.
Maar iedereen blijft er topics over openen
Meestal gaat het zo(onderwerpen)
-Yvonne, seks
-Tampons
-tubgirl
-Brechtje
-paarden
-hooop slowchat
-slotje
Nu is mijn vraag:
Zegt dit nou meer over de Users of over Yvonne?
Dat dus, en Electro-Wurm, die is ook zwakzinnig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als een topic gekickt wordt en niet op slot gaat, zeg dat wel wat, niet?
En degenen die een topic erover openen zijn zwakzinnig.
Puber.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat dus, en Electro-Wurm, die is ook zwakzinnig.
Onder welke categorie valt hij dan?
Ohja. Ach dat zwakzinnge dat zal hij de rest van zijn leven houden. Toch zielig eigenlijkquote:
Zegt je bloedeigen kind hoor.quote:
Ik heb hoop voor jou KM, komt goed. Hetzelfde geldt voor E-W.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ohja. Ach dat zwakzinnge dat zal hij de rest van zijn leven houden. Toch zielig eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ohja. Ach dat zwakzinnge dat zal hij de rest van zijn leven houden. Toch zielig eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Denk je?
Ik denk dat dat snotjong eerder van zijn vaders is dan van zijn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |