Ik irriteer me er ook kapot aanquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef Impry het volgende:
Wat een blij figuur die loco-burgmeesterMet haar trike!
![]()
Haagse Jantje, en een voorleesboekjequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef Impry het volgende:
Wat een blij figuur die loco-burgmeesterMet haar trike!
![]()
Dat zou me een opschudding hebben gegevenquote:
Alexander zei ook gewoon Ariane.... die loco-loco had het over Ariaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een rare uitspraak, zeg dan Ariane i.p.v. Ariaan.
En ik vind het niet passen bij Amalia en Alexia.
Een beetje een teleurstelling wel
Inderdaad... Er zijn zoveel mooie namen die wel in het rijtje zouden passen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een rare uitspraak, zeg dan Ariane i.p.v. Ariaan.
En ik vind het niet passen bij Amalia en Alexia.
Een beetje een teleurstelling wel
Al had "Aneria" meer in het rijtje gepastquote:
Het moet ook geen kwik, kwek en kwak-verhaal worden he... dat wil je de kinderen ook niet aan doenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Inderdaad... Er zijn zoveel mooie namen die wel in het rijtje zouden passen...
Hij zei Ariane bladiebla, roepnaam Ariaan. Ik vond het al zo maf.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alexander zei ook gewoon Ariane.... die loco-loco had het over Ariaan
ik heb toch ook echt ariaan verstaan hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alexander zei ook gewoon Ariane.... die loco-loco had het over Ariaan
Het is Ariane volgens mij maar die loco heeft het niet helemaal begrepenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef maedel het volgende:
is het nou ariane of ariaan?
ik hoop van harte dat het ariane is overigens.
Je kunt namen ook op elkaar afstemmen zonder er Kwik, Kwek en Kwak van te maken... Nu heb je twee relatief koninklijke namen en een 'in mijn ogen' behoorlijk burgerlijke...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het moet ook geen kwik, kwek en kwak-verhaal worden he... dat wil je de kinderen ook niet aan doen
geweldige opmerking inderdaadquote:
Wel stoere uitspraak jaquote:
Ach ja, tis ook moeilijk, ben je net aan een naam gewend, komt er wéér een babyquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Hij zegt nu ook gewoon Ariane... Ariaan was blijkbaar een slip of the tongue
quote:
Je zag hem zweten inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:16 schreef Adelante het volgende:
Maxima spreekt beter Nederlands dan Willem Spaans
Ik zit ook met stijgende verbazing te kijken inderdaadquote:
Kijk maar uit... dat doen ze straks ook bij jouquote:
Ja, maar dan wel Ariane.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:21 schreef Vivi het volgende:
Ariane vind ik goed te pruimen, itt tot Amalia en Alexia.
Ja dat denk ik ook al heb ik het idee dat iedereen elkaar aan het napraten is en dat je ook gewoon Aria-ne zegt... maar doordat de kroonprins het een beetje raar uitsprak is er nu de verwarringquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:21 schreef cloarie het volgende:
Maar is het nou Ariane of Ariaan? Je schrijft Ariane maar je zegt Ariaan?
Volgens mij is het Ariane en dan op z'n frans-achtig uitgesproken, dus zonder de e op het eind.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:21 schreef cloarie het volgende:
Maar is het nou Ariane of Ariaan? Je schrijft Ariane maar je zegt Ariaan?
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gok Aria, Arianne of Arianna
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:21 schreef Adelante het volgende:
Een pad in Velp is al naar d'r vernoemd
[afbeelding]
wim-lex, men doelt dan meer op één van de buitenechtelijke dochters van je opa.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef wim-lex het volgende:
Jongens, jongens... Natuurlijk geen Alicia. Hoewel FOK! leuk is had ik natuurlijk nooit mijn dochter vernoemd naar de oudste telg van de Oppergoeroe.
Die naam mag hier uniek blijven.
Wij hebben een eigen keuze gemaakt.
Ik ook... beter dan Catherina-Amalia....quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:24 schreef senesta het volgende:
Ik vind het best een leuke naam.
Huh?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:24 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
wim-lex, men doelt dan meer op één van de buitenechtelijke dochters van je opa.
Ariadne... is dat geen breiboek?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens had ik dan liever Ariadne gezien dan Ariane.
Ik dacht al, waar heb ik die naam eerder gehoordquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:34 schreef Piovan het volgende:
Lijkt op een belspelletjes-miep naam.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef BobRooney het volgende:
Ariane...dat is inderdaad een mooie naam
Ach joh, die had ze niet allemaal op een rijtje volgens mij.... ontzettend blije doos vond ik hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:42 schreef Rianne84 het volgende:
die loco-loco had het in haar 'toespraak' over grootmoeder prinses beatrix...
Hij had haar rollator een zetje kunnen gevenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef BettyR het volgende:
W-A was leuk ja, al heb ik de tv uitgezet nadat ze de namen bekend hadden gemaakt. Maar volgens mij wist hij ook niet zo goed wat hij met die loco aanmoest.
Ja, die bedoel ik!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Ariane Maijer/Spier is die belspelmuts
tuurlijk zijn dat mongolen, die zijn er gisteravond al gaan staan om vooraan te komenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:50 schreef Rianne84 het volgende:
die mensen bij die hekken... kunnen ze die niet eerst ff screenen voordat ze daar mogen staan, wat een figuren...![]()
Aurora is net zoiets als Arrogantiaquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:53 schreef BettyR het volgende:
Aurora had ik idd. ook heel mooi gevonden, echt een heel koninklijke naam. Maar helaasch.
Nee joh, Aurora is de Romeinse godin van de dageraad en een andere naam voor poollicht. Heel mooie betekenis en ik vind het een heel romantische naam.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Aurora is net zoiets als Arrogantia
Had ik ook mooi gevonden ja. Mooie betekenis ook.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:53 schreef BettyR het volgende:
Aurora had ik idd. ook heel mooi gevonden, echt een heel koninklijke naam. Maar helaasch.
nee ik denk Bassiequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Als het een jongetje was geweest, had hij dan Adriaan geheten?
Ariane is hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:01 schreef fleur22 het volgende:
A-ri-ane zegt de prins.
En dan weer A-ri-jaan.
Wattisutnou?
OMG, bent U de echte koningin?!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het een leuke naam, effe wennen, maar dat is altijd.
Nu kan ie ook een bandje beginnen: A3
Ja dat heb ik begrepenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef cloarie het volgende:
[..]
... maar het wordt uitgesproken als Ariaan.
W-A zei anders duidelijk ArianEquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef cloarie het volgende:
[..]
... maar het wordt uitgesproken als Ariaan.
Me to.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Nu moet ik denken aan een raket.
Dat klopt, dat is wel leuk vind ik tenminstequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef BVO het volgende:
De 2e naam is dus steeds een koningin terug.
Knap van jouquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Ariane is een toffe naam.
Ze kunnen bij de 5e ook nog kiezen voor Sophia en bij de 6e voor Annaquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Goeie observatie. De vierde baby gaat dus Emma heten. En daarna krijgen we weer een Wilhelmina (want Willem) of een Helena
.
waarom Anna? De moeder van Emma heette Helena.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ze kunnen bij de 5e ook nog kiezen voor Sophia en bij de 6e voor Anna
Anna Palowna (schrijfwijze van de achternaam is even een gokjequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom Anna? De moeder van Emma heette Helena.
Emma was welliswaar aangetrouwd, maar door haar periode als regentes heeft ze toch een bijzondere status.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:25 schreef Rianne84 het volgende:
Maar Emma was niet echt koningin, dus eigenlijk moet er dan een willemijn komen ofzo
Ja puik hequote:
En de 4e naam is bij Amalia en Alexia de naam van de peettante (prinses Victoria van Zweden en prinses Laurentien). lijkt me logisch dat het zusje van Maxima, Inez, dan de peettante van Ariane wordt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef BVO het volgende:
De 2e naam is dus steeds een koningin terug.
ahquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:09 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
En de 4e naam is bij Amalia en Alexia de naam van de peettante (prinses Victoria van Zweden en prinses Laurentien). lijkt me logisch dat het zusje van Maxima, Inez, dan de peettante van Ariane wordt.
ik heb het niet gezien, wat was er met kleinsma danquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:52 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Volgens mij had die loco al een paar glazen champagne op...!
Het is Ines met een S, volgens de RVD.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef Impry het volgende:
Het is Inez met een Z, dus misschien dat je daar wat meer mee vindt
Punt 1: ze liep met een rollatorquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef Trizzle het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, wat was er met kleinsma dan
wat ik een beetje een vreemde reden vind om iemand raar te vinden eigenlijk... ze is toch niet niet goed snik omdat ze slecht loopt?quote:
Ik vind dat leukquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef deedeetee het volgende:
En 3x de zelfde voorletter doet de deur dicht![]()
Ik ook. Nu zijn ze net de Charmed Onesquote:
Is het ook niet maar het was meer de shock van "huh, heeft ze nou een rollator?"quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:30 schreef maedel het volgende:
[..]
wat ik een beetje een vreemde reden vind om iemand raar te vinden eigenlijk... ze is toch niet niet goed snik omdat ze slecht loopt?
Na Alexia kon de derde naam ook eigenlijk niet meer met een andere letter beginnen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef deedeetee het volgende:
Beetje saai de namen van die kinders. En 3x de zelfde voorletter doet de deur dicht![]()
Ik ben blij dat ze daar in Den Haag nou eens schijt aan hebben en zo'n vrouw gewoon in zo'n functie zetten omdat ze blijkbaar toch iets zinnigs te zeggen heeft (geen idee of dat is hoor, ik kom niet uit DH).quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het ook niet maar het was meer de shock van "huh, heeft ze nou een rollator?"
Euh ja, ze was wel een beetje veel zenuwachtig geloof ik.quote:Punt 2 was wel echt te tenenkrommend
Goh ja? zou je niet zeggenquote:
Nou, het was een hoop gezwam en kneuterig gedoe. En die vrouw was zo enthousiast , dat ik het een beetje overdreven vond overkomen. Ze kwam ook erg zenuwachtig op mij over. Beetje hyper, ook.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef Trizzle het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, wat was er met kleinsma dan
Daar heb je ook gelijk in!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:41 schreef maedel het volgende:
Ik ben blij dat ze daar in Den Haag nou eens schijt aan hebben en zo'n vrouw gewoon in zo'n functie zetten omdat ze blijkbaar toch iets zinnigs te zeggen heeft (geen idee of dat is hoor, ik kom niet uit DH).![]()
Idioot, ze is gehandicapt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Punt 1: ze liep met een rollator
Nee met een S zag ik zojuist op planet.nl .quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef Impry het volgende:
Het is Inez met een Z, dus misschien dat je daar wat meer mee vindt
Jij vroeg wat er met haar was:quote:
Waarom hebben ze dan ook geen a als laatste letter, dat hebben die andere 2 toch ook.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:11 schreef poepje3 het volgende:
echt afgezaagd die triple A rating
Nou iets zinnigs, als ze in het dagelijks leven net zo praat als tijdens deze ceremoniequote:Op vrijdag 13 april 2007 13:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze daar in Den Haag nou eens schijt aan hebben en zo'n vrouw gewoon in zo'n functie zetten omdat ze blijkbaar toch iets zinnigs te zeggen heeft (geen idee of dat is hoor, ik kom niet uit DH).![]()
[..]
Euh ja, ze was wel een beetje veel zenuwachtig geloof ik.
ga lekker werken zegquote:Prinses Máxima niet bij Koninginnedag
DEN HAAG - Prinses Máxima gaat niet naar Den Bosch en Woudrichem om daar samen met koningin Beatrix ...
FOTO ANP
...en andere leden van de koninklijke familie op 30 april Koninginnedag te vieren. Prins Willem-Alexander zal in principe wel van de partij zijn.
Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst zaterdag gezegd. Het evenement, dat enig uithoudingsvermogen vergt, komt te snel na de bevalling. Máxima beviel dinsdag in het Haagse ziekenhuis Bronovo van een dochter, Ariane. (ANP)
Ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:47 schreef cloarie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik even het geluid uitgezet heb, ik kreeg een beetje last van plaatsvervangende schaamte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |