quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En als je nou seX hebt met een Engelse?
Dan mag het wel met een X
Dus regel 1: lienelien heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Woordenboeken, da's één grote complottheorie![]()
regel 3: niks te maar-en!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus regel 1: lienelien heeft altijd gelijk
regel 2: als lienelien geen gelijk heeft, treedt automatisch regel 1 in werking
Neuhh..quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
Lien wordt gepwnd by the woordenboek..
Jij begrijpt het tenminstequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus regel 1: lienelien heeft altijd gelijk
regel 2: als lienelien geen gelijk heeft, treedt automatisch regel 1 in werking
Wijsneus!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:31 schreef Damzkieee het volgende:
Fokschaap en Kofschip is hetzelfde
FKSCHP KFSCHP
ik voeg regel 3 toe: als Luctor.et.Emergo <> lienelien, dan treedt regel 4 in werkingquote:
Ehm, neuhhquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik voeg regel 3 toe: als Luctor.et.Emergo <> lienelien, dan treedt regel 4 in werking
regel 4: Luctor.et.Emergo heeft gelijk
regel 5: indien regel 3 van toepassing is en Luctor.et.Emergo heeft ongelijk, treedt automatisch regel 4 in werking.
![]()
nee, ik begin altijd bij nul bij elke sport toch ook 0 - 0quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef DaFan het volgende:
Je weet dat je altijd bij 1 begint he?
met mij gaat het iig goed en hoe gaat het met jou? En hoe was het lesgeven?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooo!!!
Je bent eventjes lesgeven.. en het nieuwe topic is er alGefeliciteerd allen
Hoe is het hier?
Hier gaat het prima! Alleen verkoudenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met mij gaat het iig goed en hoe gaat het met jou? En hoe was het lesgeven?
stuur ook ff wat zon deze kant op aubquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hier gaat het prima! Alleen verkoudenEn ga nog wel een weekendje weg!! Lekker naar Antwerpen met m'n vriendje!
Morgen 5 jaar verkering
Lesgeven ging prima, was leuk! Zoals altijdZometeen nog een lesje en dan genieten van de zon!!
Nu ff voorbereiden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |