Moord is overigens per definitie met voorbedachten rade, weet je ook wat de term is als er geen voorbedachten rade is?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:08 schreef methan het volgende:
moord met voorbedachte rade
doodslagquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Moord is overigens per definitie met voorbedachten rade, weet je ook wat de term is als er geen voorbedachten rade is?
En daar staat ook 15 jaar op.quote:
een seriele verkrachting?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:15 schreef DaviniaHR het volgende:
Zedendelicten, misschien?
Seriele verkrachting of zo?
Klopt, maar dat reken ik maar even niet mee. Het gaat me om delicten waar in de basis altijd 15 jaar of meer voor staat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:15 schreef RoofingBurner het volgende:
ja, dan krijg je allerlei onderverdelingen, bijvoorbeeld zwarte mishandeling met de dood tot gevolg en dat soort grappen.
zware mishandeling met de dood tot gevolg danquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:16 schreef ScottTracy het volgende:
Zware mishandeling niet
Tja, dit is wel an sich goed, maar dit is niet wat ik bedoelde toen ik de vraag stelde (zie mijn vorgie post)quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:17 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
zware mishandeling met de dood tot gevolg dan
Ik bedoelde ieand die het vaker doet, zeg maar.quote:
Ik zie nu dat jij de eerste was die specifiek een goed derde antwoord geeft, al was het niet wat ik helemaal bedoelde. (alleen zware mishandeling is niet goed dus)quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:15 schreef RoofingBurner het volgende:
ja, dan krijg je allerlei onderverdelingen, bijvoorbeeld zwarte mishandeling met de dood tot gevolg en dat soort grappen.
Wat jij wilquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Tja, dit is wel an sich goed, maar dit is niet wat ik bedoelde toen ik de vraag stelde (zie mijn vorgie post)
Wat nu?
Ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:27 schreef methan het volgende:
Muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |