Zullen ze veel te zien krijgenquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens de doorgesproken planning gaat er ook nog een camaraploeg bij de stalopening staan ........
Ja ze moest plassenquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:00 schreef Disana het volgende:
De staart gaat een eind in de lucht.
Bevallen doen ze niet staand, weer gerustquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:00 schreef Prospera het volgende:
Zit ik weer met zo'n stream die gaat bewegen als je een bevalling wilt cappen![]()
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ze moest plassen(en eerder al poepen)
Ja hoor, langer dan een uurtje duurt het niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bevallen doen ze niet staand, weer gerust
Als het niet te lang duur, plaats ik nog caps. Die kun je overnemen naar het Bolle topic wat mij betreft. Dan kan ik hier blijven cappen en posten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:03 schreef Prospera het volgende:
Kan iemand ff veel cappen, voor het topic Bolle?
Nog meer wensen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:04 schreef Prospera het volgende:
Kan iemand ook ff een nieuwe cos neerzetten zo meteen
Ja, 1 koffie, 3 klontjes en niet roeren want ik hou niet van zoet...........quote:
Wat niet?quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:03 schreef Prospera het volgende:
Ja hoor, langer dan een uurtje duurt het niet.
* Ian loopt mopperend naar de keukenquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, 1 koffie, 3 klontjes en niet roeren want ik hou niet van zoet...........
Ook ik denk dat het nog niet doorzet. Anders zou Sylvia nu ook niet in de stal zijn. Dat doet ze alleen maar omdat de eigenaresse dat gezegd heeft te doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat niet?
Wie zegt dat?
Mij zal je dat niet horen zeggen, ik heb regelmatig een hele nacht bij een dier gezeten voor zo iets.
Enne die verstoring leverd vertraging op. Lullig maar zo is het. Kan zelfs zijn dat ze het helemaal 'wegstopt'.
Dus we kunnen met een gerust hart naar bed?quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook ik denk dat het nog niet doorzet. Anders zou Sylvia nu ook niet in de stal zijn. Dat doet ze alleen maar omdat de eigenaresse dat gezegd heeft te doen.
[afbeelding]
Hehhe je weet maar nooitquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus we kunnen met een gerust hart naar bed?
Geen idee. Probeer nooit de natuur in dit soort gevallen te voorspellen. Maar mij lijken het lichte weeen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus we kunnen met een gerust hart naar bed?
quote:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat veulen precies komt als ik de streams uit knal...quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee. Probeer nooit de natuur in dit soort gevallen te voorspellen. Maar mij lijken het lichte weeen.
Txquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohja.. je koffie
* Ian doet koffie geven
thanx voor de koffiequote:Op vrijdag 13 april 2007 05:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen dank![]()
En nu ben ik weg, dus jullie veel plezier enzo![]()
![]()
Haar flank lijkt toch flink te bewegen af en toe, niet alleen van de ademhaling?quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Blijft een wonder zo'n gebeuren! En bij dieren blijft het sowieso afwachten, dat "gewone" knabbelen kan ook weer een afleidingsmaneuvre zijn (tegen roofdieren)
Met jouw username durf ik dat te betwijfelenquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als dierenarts in spé kan ik wel zeggen dat iedereen voorlopig nog het bed in kan duiken.
Tssk, ga jij nog maar naar een zwartschermpje staren ik zie dat beest morgenochtend wel met gezond veulenquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met jouw username durf ik dat te betwijfelen![]()
De vorige keer bleef ze wel een uur staan, en ging ze pas liggen toen ze weer weeen kreeg...quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:40 schreef Prospera het volgende:
Als ze weer rustig is in het donker, gaat ze weer liggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |