Dat wordt een fijne zomer (hoewel het mij verder niet zoveel uitmaakt omdat ik de afleveringen inmiddels toch al heb gezien maar het zorgt wel voor een grotere fanbase)quote:
Die dan weer net niet, maar Jessica of Matt Parkman zijn goede kandidaten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het al 1 mei?!
Jawel, ze worden gemaakt door Tim Sale maar ik weet even niet meer waar je ze kan bestellenquote:Op woensdag 25 april 2007 08:46 schreef dapluiz het volgende:
Vond trouwens de schilderstijl van sylar ook wel tof
Zijn sommige van die schilderijen neit ergens als poster te bestellen ofzo ?
Ik snapte z'n gewauwel niet over dat hij nu eindelijk een held was, maar ik was wat ziekig en kon m'n aandacht er niet bij houden dus ga hem binnenkort even nog 's kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat de aflevering niet spectaculair was, en dat er een paar erg voorspelbare dingen in zaten (Peter die weer leeft, duh, waaro moest dat zo uitgerekt worden?). Desondanks ben ik reteblij dat ze terug zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 09:14 schreef RandomReader het volgende:
Ik hoor btw echt niemand zeggen "Ah, Isaac is dood"
duurde echt veels te lang...quote:Op woensdag 25 april 2007 09:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Peter die weer leeft, duh, waaro moest dat zo uitgerekt worden?
Dat had-ie al: op het Devaux dak demonstreerde hij telekinese tegen Claude en HRG. En op een aantal andere plaatsen ook, overigens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Peter nu ook de krachten van Sylar heeft? Hij is tenslotte met 'm in contact gekomen.
Ik denk niet dat Peter degene zal zijn die Slyar doodt.
Ik dacht echt dat Nathan Peter naar Linderman zou brengen die hem dan weer zou oplappen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en erg cool dat Linderman krachten had, dat wel.
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:28 schreef Lynx666 het volgende:
Zeker met de novels die ik meteen erna weer bij heb gelezen, werkt zeer verhelderend. Leuke twist dat
Dan heb je de comic verkeerd gelezen. Dat was wat Future-Hiro dacht en dat heeft ie voorkomen door tegen Peter "Save The Cheerleader, Save The World" te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:28 schreef Lynx666 het volgende:
Leuke twist datNee, dat begrijp je verkeerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een goeie theoriequote:Op woensdag 25 april 2007 11:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het best een matige aflevering. Dat opstaan uit de dood van Peter werd veels te lang gerekt.
Wat ik wel interessant vond was de opmerking van Linderman: Over hoe er vroeger meer specials waren. En hoe ze samen een verschil probeerde te maken. Betekent dit misschien dat er vroeger een soort van (geheim) special team was. Was oma Petrelli hier lid van? Was de vader van Nathan en Peter misschien ook een special?
Maar volgende week wordt het echt gaaf, gezien de preview.
Instant popcorn maken zonder magnetron.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef J0sT het volgende:
Wat is de ability van Mrs. Petrelli dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |