Ik hoef geen reacties van jou over Moslims erbij te halen want die zijn even erg als wat jij noemt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
jullie weet dat de joden hun matzes op smaak brengen met islamitisch kinderbloed?
neen, nou dat is een 'welterustenverhaaltje' voor een willekeurig palestijns/zuid-libanees kindje.
"slaap zacht en zorg ervoor dat je de joodse kindermoordenaar vermoordt, voordat hij je bloed in de matzes gooit".
niet huilen hoor meki.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
[..]
en Israel zijn kindermoordenaars
wat wil je nu zeggen ??
Jammer dat marokkaanse jeugd niet dezelfde humor heeft als de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een video gemaakt dat ik over een hek klim van Schiphol. is dat soms een criminele daad.
het is een soort satire die de jongens bedacht heeft. dat is hetzelfde wat ik ook doe.
klopt. jij, de marokkanen, hebben een plusje. jullie zijn niet vaak fietsverkopende junks. sowieso zijn berbers ondervertegenwoordigd in de lijst zwaar verslaafden. andere lijsten weer oververtegenwoordigd, dus dat heft elkaar wel op qua overlast zeg maar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kom heel vaak door de Amsterdamse grachten waar ik veel Nederlandse ( inclusief de Surinaamse - ( kolonie ) .) zie de boel verzieken en natuurlijk fietsen nakken.
je kan daarvoor 10 euro een fiets halen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
OK, antwoord op volgende vraag is bepalend voor dit topic.
[..]
Zelfs al zou het een Israelische dienstplichtig soldaat zijn die gewond is geraakt?
Ik heb de video niet gezien en als jij daadwerkelijk over het hek bent geklommen, zou jij best wel in overtreding kunnen zijn geweest. Maar goed, jij wilt dus stellen dat het fimpje van deze jongens nep was en dat zij hun eigen bevolkingsgroep op een typerende wijze op de hak wilden nemen, dat geloof ik niet. Wat kan ik als volgend filmpje verwachten: een overval, een tasjesroof, een autokraak, het lastig vallen van meisjes/ vrouwen op straat etc.?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een video gemaakt dat ik over een hek klim van Schiphol. is dat soms een criminele daad.
het is een soort satire die de jongens bedacht heeft. dat is hetzelfde wat ik ook doe.
als dat dus niet mag . wat moeten we anders met MR BEAN ??quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:40 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik heb de video niet gezien en als jij daadwerkelijk over het hek bent geklommen, zou jij best wel in overtreding kunnen zijn geweest. Maar goed, jij wilt dus stellen dat het fimpje van deze jongens nep was en dat zij hun eigen bevolkingsgroep op een typerende wijze op de hak wilden nemen, dat geloof ik niet. Wat kan ik als volgend filmpje verwachten: een overval, een tasjesroof, een autokraak, het lastig vallen van meisjes/ vrouwen op straat etc.?
ja het leven is een filmquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:42 schreef Meki het volgende:
[..]
als dat dus niet mag . wat moeten we anders met MR BEAN ??
Of met Opgelicht of met Gouden Kooi
Ik kan mij nog een documentaire herinneren van een Israelische arts die vrijwilligerswerk deed voor Palestijnse kinderen in een Palestijns ziekenhuis, en daarmee vele Palestijnse kinderen heeft gered, en die ook straaljagerpiloot was in het Israelische leger. Zou jij die ook niet helpen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet doen. En waarom zal ik ook maar gelijk geven.
Militairen zijn een vorm van het kwaad.
Zij als mensen vermoorden andere mensen en is hulp overbodig.
en voornamelijk aan Israelische diensplichtige soldaat want wat die verrichten in Palestina is er geen enkele hulp voor nodig. althans niet voor mij
Domme vraag.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Reactie op mijn vraag gaarne?
Ik wou even bevestiging, dat scheelt FB geouwehoer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Domme vraag.
Je had het topic al lang moeten dichtgooien, behalve wanneer je het idee zou willen promoten dat Fok het forum is waarop randdebielen discussiëren met debielen.
Nee je hebt een grens.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mooi Meki, je bevestigd mijn voorgevoel dat je uit je nek lult en hypocriet bent, je zei: Elk onschuldig persoon, daar vallen ook de dienstplichtigen onder die bv wacht houden bij bushaltes die bedreigd worden, of bij een ziekenhuis. Daar kiezen ze niet zelf voor.
Hij heeft gewoon weer z'n troefkaart opgegooid, zoals altijdquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mooi Meki, je bevestigd mijn voorgevoel dat je uit je nek lult en hypocriet bent, je zei: Elk onschuldig persoon, daar vallen ook de dienstplichtigen onder die bv wacht houden bij bushaltes die bedreigd worden, of bij een ziekenhuis. Daar kiezen ze niet zelf voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |