misschien kan ie er een leuk liedje van maken?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:31 schreef Meki het volgende:
Frans Bauer in het dagblad de Pers "neem die wilders nou, die wil dat we nederland verdedigen". "Ik ken geen verschil tussen ras of cultuur", "ik zou als het moet sterven voor een allochtoon."
http://www.depers.nl/
Zo hoort het
een samenleving met hetzelfde mensen
een samenleving zonder Wilders
Ik vind 'hetzelfde mensen' heel erg kick bedachtquote:Op donderdag 12 april 2007 23:31 schreef Meki het volgende:
Frans Bauer in het dagblad de Pers "neem die wilders nou, die wil dat we nederland verdedigen". "Ik ken geen verschil tussen ras of cultuur", "ik zou als het moet sterven voor een allochtoon."
Zo hoort het
en Wilders die past voor rechtse mensenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Frans Bauer past wel aardig goed binnen mijn idee van de gemiddelde linkse Nederlander.
ja en meki voor de josities.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
en Wilders die past voor rechtse mensen
Tja kampers he.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
trouwens als ik die gast zie optreden en zijn publiek bekijk denk ik dat ie heel wat trouwe fans gaat missen. wat een pvv-volk.
Alles beter dan Wilders aanhangersquote:
PVV volk zijn voornamelijk plattelandmensenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
trouwens als ik die gast zie optreden en zijn publiek bekijk denk ik dat ie heel wat trouwe fans gaat missen. wat een pvv-volk.
Naar he, dat allochtonen worden gegeneraliseerd.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
PVV volk zijn voornamelijk plattelandmensen
Naar he.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:48 schreef Mojave het volgende:
[..]
Naar he, dat allochtonen worden gegeneraliseerd.
Zou jij sterven voor een autochtoon?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:31 schreef Meki het volgende:
Zo hoort het
Een stotterende woonwagenbewoner? Laat het VPRO publiek het maar niet horen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Frans Bauer past wel aardig goed binnen mijn idee van de gemiddelde linkse Nederlander.
Ik zou een allochtoon,autochtoon,iedereen in nood helpen,maar voor sterven,nee voor niemand.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zou jij sterven voor een autochtoon?
ach ja. frans is natuurlijk een erg emotionele man, dat hoor je ook terug in zijn liedjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:58 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik zou een allochtoon,autochtoon,iedereen in nood helpen,maar voor sterven,nee voor niemand.
Ik zou me best doen voor elke onschuldige persoonquote:Op donderdag 12 april 2007 23:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zou jij sterven voor een autochtoon?
Je best doen met sterven?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zou me best doen voor elke onschuldige persoon
Och get real!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zou me best doen voor elke onschuldige persoon
ik heb geen kinderen,dus ik weet niet of ik er voor zou sterven,en Ja Fransje is inderdaad emo (quote:Op donderdag 12 april 2007 23:58 schreef N.icka het volgende:
Ik zou alleen voor mijn kinderen sterven , voor de rest voor niemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef Steve_I. het volgende:
En een bepaalde groep allochtonen zou sterven "voor een groep Autochtone Nederlanders....."hahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
Normaal toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Och get real!
Alleen al bij een voorteken van mogelijk naderend geweld ben jij al aan de andere kant van de stad.![]()
Helpen . met het redden van mensenquote:
Ze moeten van de islam compleet worden begravenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:03 schreef zoalshetis het volgende:
helaas willen islamieten zelfs na hun sterven geen donor zijn, maar wel ontvangen tijdens hun leven. dus over voor iemand sterven gesproken...
Als er een denderend tank squad tegen over je komt,dan neem je hopelijk wel de benen he?quote:
het is hier geen freaking warzone gek!quote:
Weet ik niet. denk het niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:08 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet Meki , geef eens gewoon antwoord op de vraag
jij kunt werkelijk over niets anders zeiken he; jij moet haast wel een uitkering hebben, dat je zoveel tijd hebt om op fok altijd maar te liggen zeiken.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:31 schreef Meki het volgende:
Zo hoort het
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef Steve_I. het volgende:
En een bepaalde groep allochtonen zou sterven "voor een groep Autochtone Nederlanders....."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
Frans Bauer moet 't gewoon lekker bij 't zingen houden.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:31 schreef Meki het volgende:
Ik uitkeringquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:10 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij kunt werkelijk over niets anders zeiken he; jij moet haast wel een uitkering hebben, dat je zoveel tijd hebt om op fok altijd maar te liggen zeiken.
Dat geldt ook voor joden en waar slaat dit op?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:03 schreef zoalshetis het volgende:
helaas willen islamitische allochtonen zelfs na hun sterven geen donor zijn, maar wel ontvangen tijdens hun leven. dus over voor iemand sterven gesproken...
Een typische EMO kid dus, zijn muziek is er ook wel naar.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach ja. frans is natuurlijk een erg emotionele man, dat hoor je ook terug in zijn liedjes.
Mocht het nou alleen zijn dat de grote schare fans van de goede man (puur als uitdrukking) veelal rechtse simplisten zijn die net verder komen dan, "buitenlanders, die werkuh niet".quote:Op donderdag 12 april 2007 23:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Frans, waarom wachten op een reden?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:31 schreef Meki het volgende:
oh sorry. ook voor ingeburgerde allochtonen met het joodse geloof dan. hoeveel hebben we er daar eik van?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor joden en waar slaat dit op?
30.000quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh sorry. ook voor ingeburgerde allochtonen met het joodse geloof dan. hoeveel hebben we er daar eik van?
en die zitten volgens gretta een israelitische wijk te bouwen rond haar huis. zodat ze zich pas echt palestijn kan voelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |