Nog niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:02 schreef Enchanter het volgende:
Is Stam al weer fit ?
Pas met play-offs weer, toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:02 schreef Enchanter het volgende:
Is Stam al weer fit ?
ga je in home kijke?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:17 schreef PLAE@ het volgende:
Als iemand nog een scc moet voor vanavond k heb er eentje.
25/30 euro ofzo. Ken ik mooi bier van drinken.
Hehequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:17 schreef PLAE@ het volgende:
Als iemand nog een scc moet voor vanavond k heb er eentje.
25/30 euro ofzo. Ken ik mooi bier van drinken.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:23 schreef PLAE@ het volgende:
ja flikker op zo zijn we niet getrouwd
we hebben er 2 in de aanbieding 50 euro.
Gabri ontkent het, hij heeft met Benitez gesproken deze winter, maar niet over een transfer. Daarnaast heeft hij het ontzettend naar z'n zin hier.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)89520-name_page.html
Kut-LFC
Maar hij heeft ook gezegd dat Liverpool een mooie club is. Ik denk dat hij er zelf ook wel graag naar toe wil. Nouja, hij blijft nog maar lekker een jaar of 2!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gabri ontkent het, hij heeft met Benitez gesproken deze winter, maar niet over een transfer. Daarnaast heeft hij het ontzettend naar z'n zin hier.
quote:AZ wil 6 ajacieden inlijven
AZ heeft dit seizoen duidelijk aan te geven in de zomer Nederlandse spelers te willen aantrekken. Volgens de AZ Courant heeft AZ vanmiddag een lijstje naar buiten gebracht waar vooral veel spelers opstaan van Ajax.
Het zou hierbij gaan om Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer en Gregory van der Wiel. Echter lijkt de kans zeer klein dat Ajax deze jeugdige spelers laat vertrekken, bovendien hebben meerdere spelers al eerder aangegeven AZ niet te zien als een stap vooruit in hun nog prille carriere.
"Droom en realiteit liggen tegenwoordig in Alkmaar sowieso al heel dichtbij elkaar de afgelopen jaren", grapte Scheringa. "Schrik niet als drie kwart van de genoemde spelers volgend seizoen daadwerkelijk in ons rode shirt spelen". Besloot de zelfverzekerde Scheringa.
nee, opmerkelijk bericht..quote:
Nouuuuuquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
twi wil jij m'n kaart niet. ontmoet je me ook nog eens, das het geld dubbel en dwars waard natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |