dan mag ronaldinho bij barca blijven dan zetten we daar sneijder of perez wel neerquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wil Ronaldinho met zijn ...lach helemaal niet bij Ajax![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dan mag ronaldinho bij barca blijven dan zetten we daar sneijder of perez wel neer
quote:Op zondag 8 april 2007 12:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Joden gaan vanmiddag gehakt maken van RKC!!! GO AJAX!
Jij was toch voor pSV?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het is geen nac uit, waar psv 2 keer zijn kop stoot
Maar je bent ook voor PSV, toch?quote:
Eén meer dan NAC is al genoeg, dan staan we bovenaan en moeten PSV en AZ het maar weer waarmaken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef Nega het volgende:
Om na vanavond weer ff hoop te hebben moeten we toch wel een aantal doelpuntjes maken.
Maar da's logisch. Met uitzondering van 3 seizoenen zijn alle Feyenoorders de afgelopen 30 jaar al PSV'ers toch?quote:
Europese trip achter de rug, plus iets dat nieuw is voor AZ: de druk van een kampioenskandidaat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef PLAE@ het volgende:
AZ maakt het wel waar denk ik. Dat doelsaldo moet flink omhoog.
Ik vind het altijd erg als Ajax geen kampioen word, maakt niet uit wie het dan wel wordquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:34 schreef twi het volgende:
Ach, we zien het wel. We kunnen op het moment niet meer doen dan zelf blijven winnen. En waar het dan ook eindigt, daar heb ik dan maar vrede mee. Ik kan niet beslissen wat ik erger vind, PSV of AZ kampioen.
Moet ik je ouders ook een uitnodiging sturen voor je begrafenis?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jammer he Sparta wint weer niet, ja daar zou ik best boos over zijn![]()
En ook voor vreze![]()
Graag jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:52 schreef ericajax het volgende:
[..]
Moet ik je ouders ook een uitnodiging sturen voor je begrafenis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |