Klopt.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:21 schreef blessed19 het volgende:
Dus voor de duidelijkheid:
mijn vriendin heeft nu t-mobile, echter wil ze overstappen naar orange, zodat wij gratis kunnen bellen. het contract duurt volgens mij tot augustus. kan ze nu dan een orangewinkel binnenlopen, een mobje met abbo uitzoeken en vanaf augustus automatisch laten omwisselen van t-mobile naar orange?
Kzou trouwens niet naar de Orange winkel zelf gaan, maar naar bijv. Belcompany. Krijg je een simlockvrij toestelquote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Klopt.
Misschien overbodig te vermelden, maar zorg dat zij een legitimatiebewijs meeneemt.
Verlenging of nieuw? Welk abb. en 1/2 jaar?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Net via KPN de N73 kunnen krijgen voor 49,95.
Ja, inclusief promotie tot filiaal managerquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef oor het volgende:
Timmy nog steeds telefoonboer?
Verlenging, 2 jarig 25 abbo (is het zelfde gebleven) plus een data totaal abbo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Verlenging of nieuw? Welk abb. en 1/2 jaar?
dit was mijn orriginele account. kwam ik vorig jaar pas achter toen ik de verjaardagen bekeek en er een bekende nickname stond wat van mij had kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ja, inclusief promotie tot filiaal manager
Wat is er trouwens met je originele account
Lag MOL weer eens plat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Verlenging, 2 jarig 25 abbo (is het zelfde gebleven) plus een data totaal abbo.
Maar ze krijgen hem nog niet ingevoerd in het systeem, gingen ze vandaag doen dus
Euh nou het werkte wel, maar ze konden niet de N73 in combo met een data abbo invoeren ofzo.. Daarom werden al die orders bewaard en later ingevoegd. Heb zelf nog geen bevestigings mail gehad, morgen weer ff proberen te bellenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lag MOL weer eens plat?
Dat systeem heet Mobiel OnLine, en wordt zo genoemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |