eerst een groter Turks Rijk en dan insha allah unificatie van moslim landen op weg naar een nieuw Ottomaans rijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:38 schreef Double-Helix het volgende:
hoera voor dehet grote Turkse rijk....not.
1.Vraag het aan de Koerdenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb niet echt het gevoel dat turkije bij europa wil horen. zijn koerden eigenlijk islamitisch?
meen je dat of maak je een grapquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
eerst een groter Turks Rijk en dan insha allah unificatie van moslim landen op weg naar een nieuw Ottomaans rijk.
Dat wou je horen
Voor het overgrote deel wel jah.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb niet echt het gevoel dat turkije bij europa wil horen. zijn koerden eigenlijk islamitisch?
Veel welquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
a) Koerdistan. dat land bestaat niet. Fabeltjesland?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
meen je dat of maak je een grap?
Nee niet echt,maar waarom zou je koerdistan willen aanvallen,wat heeft turkije daar te zoeken?amerika scherp bekritizeren omdat ze irak invallen en Turkije haar gang laten gaan?
tuurlijk scheer alles over 1 kam. Triest ventjequote:Op vrijdag 13 april 2007 00:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Veel wel
En ze stelen en roven als ik de Turken hier mag geloven, net joden dus![]()
![]()
Ik ga dit topic trouwens even NSB'en, deze uitingen van Turks nationalisme en expansiedrift vernaggelen [NWS] in dezelfde mate als het eeuwige wilders/marokkanen gezeik.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
a) Koerdistan. dat land bestaat niet. Fabeltjesland?
Koerdistan bestaat zeker wel.
b) PKK 30.000 onschuldige mensen gedood(waaronder ook Koerden trouwens)
PKK moet weg
c) Amerika doet geen RUK in noord-irak.. zit daar geen olie ofzo?
Het overgrote gedeelte van de olie zit daar volgens mij.
d) Beter dat de Turken het hebben. Kunnen ze de normale mensen in Noord-Irak beschermen onder de Turkse staat.
En verbieden hun eigen taal te spreken?
Daar zit heel veel olie, daarom gaat het er ook reatief goed op het moment.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
a) Koerdistan. dat land bestaat niet. Fabeltjesland?
b) PKK 30.000 onschuldige mensen gedood(waaronder ook Koerden trouwens)
c) Amerika doet geen RUK in noord-irak.. zit daar geen olie ofzo?
d) Beter dat de Turken het hebben. Kunnen ze de normale mensen in Noord-Irak beschermen onder de Turkse staat.
en de rest van de argumenten..?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Daar zit heel veel olie, daarom gaat het er ook reatief goed op het moment.
Ik maak even een lekkere makkelijke vergelijkingquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
tuurlijk scheer alles over 1 kam. Triest ventje
Koerden mogen hun eigen taal spreken.. dat is nu al zo in Turkijequote:
Je maakt een vergelijking van jouw niveau. Passendquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:51 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik maak even een lekkere makkelijke vergelijking![]()
niet zeiken dus.
Ik kan er ook weinig aan doen dat jullie turken allemaal van die lange tenen hebben zodra er kritiek op je landje komt.![]()
lezen is ook een vak voor jou. Maar ik ken je al lang genoeg. Je gaat er nooit inhoudelijk op in. Omdat je weet dat ik gelijk heb. Ik ga slapenquote:
Ben je niet goed bij je hoofd ofzo? Noord-Irak hoort nog altijd bij, de naam zegt het al, IRAK. Zelfs de V.S is niet zo arrogant als de Turken om zoiets stoms te bedenken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
cheney weet wel hoequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef zoalshetis het volgende:
turkije wil dus gewoon olie van een merendeels islamitisch volk dat het veel heeft. onderhandelen is geen optie. bombarderen wel?
ben dan ook absoluut geen fan van amerika in zijn huidige staat.quote:
Ik denk het ook. En nu weer niet aankomen met "de sjiieten zijn net als de soennieten terroristen" zie Hezbollah. Ik zou zeggen laten we de cijfers eens naast elkaar leggen en vergelijken hoeveel doden er al zijn gevallen bij soennietisch en sjiietisch terreur. Ik denk dat de soennieten met straatlengte zullen winnen wanneer het aankomt op terrorisme, daar zijn de soennieten wel goed in namelijk. (Madrid, Londen, Bali, 9/11, 'imam-die-weigert-hand-te-geven-aan-verdonk', en nog veel meer terroristische aanslagen sponsored and carried out by sunnis) Nee hoor, de soennieten zijn geen extremistenquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef zoalshetis het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sjiieten_per_land
http://forum.funx.nl/forum.php/list_messages/7471
ik denk dat het leuker leven is met sjiieten dan met soennieten.
Bingo!quote:turkije wil dus gewoon olie van een merendeels islamitisch volk dat het veel heeft. onderhandelen is geen optie. bombarderen wel?
zo onthul je wel dat je een ezel bent.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
1.Vraag het aan de Koerden
2. Wiki loves you
3. google.nl
4. go find your local kurd at your place at 0001- your'a'moron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |