abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48267842
Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_48267871
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Goed, je woont dus in een klein provinciestadje met 5 allochtonen.

Anders zou je het wel zeggen.

Denk vooral dat waar jij woont de norm is en dat dat representatief is voor de rest van West-Europa. Ik kan je GARANDEREN dat het in steden als Brussel, Londen, Antwerpen, Berlijn, Keulen, Dusseldorf, Milaan, Barcelona etc niet anders is als in NL.

Als jij daadwerkelijk SERIEUS meent dat de meerderheid der islamitische vrouwen geen hoofddoek draagt dan weet je er geen reet van af. Sterker nog, ik durf te wedden dat je er geen 1 in je vriendinnenkring hebt.
hm. Toen de moslims voor de revolutie in Iran allemaal de hipste kleren had en er groepen hippies naar afghanistan gingen riep je ook dat de moslims achterlijk waren?
Dat jij niet door hebt dat veel moslims zich juist naar het geloof toe keren omdat ze verketterd worden door mensen als jij is jouw probleem.

Je kan stellen dat menover het algemeen een tijdje radicaler is geworden dan men was. Als reactie daarop roepen mensen nu dat het een achterlijk geloof is waardoor de normale moslim zich meer en meer naar het geloof toe trekt. en geef ze eens ongelijk.

Maar het zo nadrukkelijk 1 groep mensen overal de schuld geven is wel makkelijk. Dan hoef je niet zelf voor het probleem in te zetten en ben je niet verandwoordelijk voor wat er gebeurt. Het zijn immers altijd anderen.

Wat zwak zeg.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_48267914
Ik stem voor deze
pi_48267981
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]
Je kan stellen dat menover het algemeen een tijdje radicaler is geworden dan men was.
En daar nog steeds veel in verder gaat.
En dan vind jij het vreemd dat daar een reactie op volgt?
Kom zeg...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48268060
Hier, deze moest dicht .
Hier verder: [pol 1201] Het land van Betutteling
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')