Als je op een woning klikt, kun je zien bij welke rotsvast vestiging je moet zijn voor meer informatie. Wij zochten in de regio Utrecht/Amersfoort, hadden ons eerst ingeschreven in Amersfoort, maar hebben ons uiteindelijk ook ingeschreven in Utrecht, omdat de woning die wij wilden hebben net bij die vestiging hoorde. Kan dus best irritant zijn, maar ik zou me niet eerder inschrijven dan dat je daadwerkelijk een woning op het oog hebt. Ik geloof wel dat als je eenmaal bij twee vestigingen ingeschreven staat, en je wilt je inschrijven bij een derde vestiging, daar geen kosten meer aan verbonden zijn, maar dat weet ik niet zeker. Er zit in ieder geval wel een limiet aan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:36 schreef Dutchman77 het volgende:
Ah een Rots-Vast topic. Ik heb ook een vraagje.
Stel dat je in Delft en omgeving (bijv Rotterdam-Noord, Den Haag-Zuid(Rijswijk, Voorburg), Zoetermeer) een woning zoekt, moet je je dan bij meerdere vestingen inschrijven? Het is niet zo dat alles in een straal van 10 km rond Delft ook onder de vestiging Delft valt?
Ja ik geloof tot een maximum van 80 euro. Maar als je je dus voor twee vestigingen moet inschrijven dan zit je dus al op 2*40=80 euro. Wel lekker duur, want dan moet je nog maar zien of het allemaal lukt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:48 schreef Huismusje het volgende:
[..]
Als je op een woning klikt, kun je zien bij welke rotsvast vestiging je moet zijn voor meer informatie. Wij zochten in de regio Utrecht/Amersfoort, hadden ons eerst ingeschreven in Amersfoort, maar hebben ons uiteindelijk ook ingeschreven in Utrecht, omdat de woning die wij wilden hebben net bij die vestiging hoorde. Kan dus best irritant zijn, maar ik zou me niet eerder inschrijven dan dat je daadwerkelijk een woning op het oog hebt. Ik geloof wel dat als je eenmaal bij twee vestigingen ingeschreven staat, en je wilt je inschrijven bij een derde vestiging, daar geen kosten meer aan verbonden zijn, maar dat weet ik niet zeker. Er zit in ieder geval wel een limiet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |