Ja, ik heb bijna altijd wel oordoppen in. Ik ga zo vaak naar concerten en vroeger naar veel hardcore concerten...op een gegeven moment leek het me toch wel verstandig om ze wel in te doen, nadat ik op een hele week last had van mijn oren na een concert.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:04 schreef Goover het volgende:
Dragen er hier mensen oordopjes eigenlijk?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wat lees ik hier op de vorige pagina, een meisje flauwgevallen? Weet je zeker dat het een meisje was?
Ik was nl degene die flink van z'n stokkie gingIneens allemaal kleurtjes voor m'n ogen, volgende moment word ik wakker liggend op de grond, volgende moment leunend tegen een hek. Was wel helemaal op het einde. De laatste nummers maakte ik in een soort triptoestand mee, geweldig man
![]()
Nou, die heb ik altijd wel eigenlijk. Maar serieus, Kiss You Better begeleid door groene, gele, paarse, rode, blauwe en oranje sterretjes is een mooie ervaringquote:
Watje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nou, die heb ik altijd wel eigenlijk. Maar serieus, Kiss You Better begeleid door groene, gele, paarse, rode, blauwe en oranje sterretjes is een mooie ervaring![]()
Nou, het flauwvallen gebeurde wel ongeveer tijdens Going Missing geloof ik. Maar het stuiteren en het constant meezingen kostte me teveel energie. Ik wilde elke keer een adempauze nemen buiten het pitje, maar telkens begonnen ze weer met een leuk nummer. Kut-Maxïmo Park ook, hun schuld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Watje.
In plaats van dat je even gaat flauwvallen als je aan het stuiteren bent op Apply Some Pressure of welk ander nummer dan ook..![]()
Maar je bent wel weer helemaal bijgekomen?
Ik merkte ook wel dat ik eens iets aan m'n conditie moet gaan doen aangezien het meegillen niet helemaal meer luktequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nou, het flauwvallen gebeurde wel ongeveer tijdens Going Missing geloof ik. Maar het stuiteren en het constant meezingen kostte me teveel energie. Ik wilde elke keer een adempauze nemen buiten het pitje, maar telkens begonnen ze weer met een leuk nummer. Kut-Maxïmo Park ook, hun schuld.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
revieux?
Lijkt me duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef Lieke_K het volgende:
Eén opmerking: ik wil mijn veertig euro terug.![]()
Dat wordt verjaardagsinkopen doen bij de Lidl.
![]()
Ik ben bestolen door een vuile vlerk die mij, arme student, van mijn laatste centjes heeft beroofd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snapte het ook nog niet helemaal.. Lieke, vertel is
Dat is zoiets als Parisien Skies, we gaan op de franse toer (of tour dan dus) hier!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
revieux?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:56 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik ben bestolen door een vuile vlerk die mij, arme student, van mijn laatste centjes heeft beroofd.![]()
Jeroen die geen Jeroen heet, wazigquote:Ik heb je trouwens gespot!Had wel wat hulp natuurlijk.
Evenals Jeroen die niet eens Jeroen heet.
![]()
helemaal niet zo moeilijk hoor. Ik heb jou ook gespot zonder foto'squote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
(hoe heb je hem gespot zonder foto's eigenlijk?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |