Hij vond het wel leuk in Paradiso, blijkbaarquote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom heeft 'ie een bobbel in z'n broek?
Daarom sta ik in Paradiso altijd wat aan de achterkant. (heul niet vanwege de bar hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hij vond het wel leuk in Paradiso, blijkbaar
Teksten staan ook op het internetquote:Op donderdag 12 april 2007 19:52 schreef lienelien het volgende:
Vandaag het album gekocht, en dat tekstboekje was toch wel een hele openbaring voor me
cd wowquote:Op donderdag 12 april 2007 20:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daarom sta ik in Paradiso altijd wat aan de achterkant. (heul niet vanwege de bar hoor)
En die kut cd-wow heeft m'n bestelling nog steeds bezorgd
Een gecancelled iets sturen ze dan weer wel op
Ja ik ga steeds naar Amsterdam voor een plaatquote:
uhuh, ik welquote:Op donderdag 12 april 2007 20:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja ik ga steeds naar Amsterdam voor een plaat[afbeelding]
Je was te laat?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:40 schreef -skippybal- het volgende:
Wat was eigenlijk de normale verkoop prijs?
Jahquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je was te laat?
¤12 ex servicegezeik
Hasselhof.. Ik ken het niet, maar ik vrees het ergstequote:Op donderdag 12 april 2007 20:47 schreef Lieke_K het volgende:
Waar is de rode cirkel? Hoewel, het valt sowieso al op.
Volgende week, yahoo!Is er een support en zo ja, wat?
quote:
Bij is 't lekker geen kruisjequote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef lienelien het volgende:
wat we van een rood kruisje vinden?
Niet heul tof ofzo..
Je roept gewoon 2 bandnamen die met een I beginnen, of wat? Want Infadels en Interpol lijken absoluut niet op elkaarquote:Op donderdag 12 april 2007 20:52 schreef Sautor het volgende:
In het vorige topic stond ergens een link naar de myspace van hasselhof. Het schijnt iets weg te moeten hebben van Infadels / Interpol dacht ik, maar echt enthiousast werd ik er niet van
Het is zeker een foto van David H. in een té strakke rode zwembroek?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:52 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
![]()
Waarom?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lien, je bent een gezegend persoon dat je een rood kruisje ziet.![]()
Ergens in het ravijn, ergerns in de sahara die daar tussen ligt?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef Lieke_K het volgende:
Als Infadels en Interpol, ergens in de wijde ruimte die daartussen ligt dus?
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je roept gewoon 2 bandnamen die met een I beginnen, of wat? Want Infadels en Interpol lijken absoluut niet op elkaar![]()
Ik ken Interpol nietquote:Klinkt als Interpol, The Faint, Soulwax, Eighties, Wave, The Rakes, Infadels, Whatever...
Heb t album hier wel ergens tussen de rest van de muziek staan, maar Maxïmo Park heeft voorrangquote:
quote:
TOTBL is genialer dan alles wat Maxïmo Park ooit gaat uitbrengenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heb t album hier wel ergens tussen de rest van de muziek staan, maar Maxïmo Park heeft voorrang
Ja, iets voorbij de oceaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ergens in het ravijn, ergerns in de sahara die daar tussen ligt?
Jij vraagt om ruzie met lienelien.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
TOTBL is genialer dan alles wat Maxïmo Park ooit gaat uitbrengen![]()
Antics bedoel je uiteraard.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja, iets voorbij de oceaan.![]()
En het is een foto van David H. met puppies covering his private parts. Arme puppies.![]()
Ik heb Antics liggen, mag die ook?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Natürlich nichtquote:
Ben je die dingen ook wel eens NIET kwijt?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef lienelien het volgende:
Ah, ik heb net de kaartjes teruggevonden.
Ook wel tof.
Alles kwijt zijn is aan de orde van de dag.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben je die dingen ooit eens NIET kwijt?
Ook leuk jaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik merk trouwens dat er hier nog mensen zijn die Maxïmo Park net ontdekken.
Mag ik die mensen ook wijzen op The Futureheads? Ook een band uit het noorden van Engeland, redelijk vergelijkbare muziek. Stonden in 2005 garant voor het beste optreden op Lowlands.
You might like
Vond persoonlijk het optreden van Maxïmo Park leuker dan dat van The Futureheads. Beide op de Charlie trouwens!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik merk trouwens dat er hier nog mensen zijn die Maxïmo Park net ontdekken.
Mag ik die mensen ook wijzen op The Futureheads? Ook een band uit het noorden van Engeland, redelijk vergelijkbare muziek. Stonden in 2005 garant voor het beste optreden op Lowlands.
You might like
Toen ik Paul daar uit 'n boekje voor zag lezen had ik het al snel weer gezien. Toch een lichtelijke inschattingsfout destijdsquote:Op donderdag 12 april 2007 22:56 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Vond persoonlijk het optreden van Maxïmo Park leuker dan dat van The Futureheads. Beide op de Charlie trouwens!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |