en toen kreeg je een update of nieuwe mobiel ?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef blup het volgende:
Direct opsturen, mijn samsung D500 had daar ook last van. Bleek 'm in de firmware te zitten...
nederlands is niet je goeiste vak hehquote:Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef master_X het volgende:
Goedendag Telfort,
Zojuist heb ik bij jullie vorig jaar een mobiele telefoon gekocht. Deze heb ik gekocht op 04-05-2006. Het bedraagt om een Samsung d720. Het toestel werkt heel fijn .....gebruik hem dagelijks voor werk en privé.
Maar er treed ineens een probleem op. De knopjes werken niet meer zoals het hoort. Wat ik hier mee bedoel is dat je ze erg hard in moet drukken en dan werken ze soms of helemaal niet. Het bedraagt om 2 knopjes die je eigenlijk continue gebruikt om het toestel te bedienen. Soms zo erg dat ik geen eens gebruik van het toestel kan maken als ik het hard nodig hebt.
Gaarne verwacht ik hier een reactie op met het verlossende antwoord. Hiervoor heb ik ook al meerdere contracten afgesloten bij u. Hierbij heb ik helemaal geen problemen gehad. Ook wil ik dit jaar weer een nieuw contract bij jullie afsluiten. Daarom hoop ik dat dit zo goed opgelost kan worden.
Met vriendelijk groet,
Iemand nog toevoeging hier op ? voordat ik het mail/
oowke we wachten af, als er maar wat mee gebeurd.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:50 schreef Adelante het volgende:
doel: een compleet nieuwe mobiel?
vergeet het maar, ze gan die van jou repareren en dan heb je nog 3 maanden garantie op je reparatie of je krijgt meteen een gereviseerd model
+er treedT (1e zin, 2e alinea)quote:Op donderdag 12 april 2007 19:50 schreef lesley het volgende:
[..]
nederlands is niet je goeiste vak heh![]()
heb onderstreept waar je nog even naar moet kijken, over de zinsbouw zal ik maar niet beginnen, veel succes
stuk duidelijker en beter dan de mijne iedergeval bedankt hiervoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:12 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
+er treedT (1e zin, 2e alinea)
+geen eens is geen Nederlands (2e alinea, redelijk aan het eind)
+afschuwelijke zinnen (hele brief)
Ik zou er nog eens kritisch naar kijken.
Je probleem is helder, dat is goed. De verwachte reactie niet. "Het verlossende antwoord"? Je wil gewoon weten hoe je deze telefoon kunt laten repareren. Vergeet niet een kopie van de bon mee te sturen als bijlage.
Opzetje:
Geachte heer / mevrouw,
Vorig jaar heb ik een Samsung d720 bij u gekocht. Deze telefoon bevalt mij er goed, maar onlangs is deze telefoon gebreken gaan vertonen die de werking van de telefoon ernstig verstoren.
Aangezien ik deze telefoon nog geen jaar geleden heb aangeschaft, bevind ik mij nog in de garantieperiode. Deze telefoon zou ik dan ook graag onder garantie laten repareren. Graag hoor ik van u welke acties ik hiervoor dien te ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Master_X
Bijlage: aankoopbewijs
Bellen met de klantenservice is waarschijnlijk een stuk sneller en, zeker voor jou, makkelijker.
quote:Deze telefoon heb ik vorig jaar aangeschaft [04-05-2006 dus nog een maand minimaal elf maanden garantie]
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:50 schreef lesley het volgende:
[..]
Nederlands nederlands is niet je beste goeiste vak he. heh![]()
Heb heb onderstreept waar je nog even naar moet kijken, over de zinsbouw zal ik maar niet beginnen, veel succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |