abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48264639
Goedendag mede Fokker`s,

Zojuist heb ik de Samsung d720. Deze telefoon heb ik vorig jaar aangeschaft [04-05-2006 dus nog een maand garantie]. Staat op de garantie kaart niet hoelang de garantie is … “er staat alleen deze factuur is tevens uw garantiebewijs”.

Goed nu ter zaken, waar het om gaat is dat de 2 knopjes niet werken. Deze zijn tevens knopjes die je eigenlijk continue gebruikt. Bij me vorige telefoon had ik dit probleem ook, hier heb ik niets mee gedaan. Nu vraag ik me dus af valt dit onder garantie? Hebben meer mensen dit geprobeerd?

Wat ik hier van jullie verwacht is adviezen of tips.

Mijn doel is een totale nieuwe mobiel te krijgen. of het gratis te laten reparen

Ook hou ik de stand van zaken hier bij hoe het verloopt.

Zelf ga ik morgen naar de klantenservice bellen en dan kijken wat ze zeggen.

Zelf heb ik de mobiel bij telfort gekocht, iemand evaring met deze service?

Meer info mobiel => http://www.portablegear.nl/reviews/Samsung_D720.htm

[ Bericht 1% gewijzigd door master_X op 12-04-2007 20:09:50 ]
  donderdag 12 april 2007 @ 19:27:13 #2
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_48264742
Direct opsturen, mijn samsung D500 had daar ook last van. Bleek 'm in de firmware te zitten...
pi_48264775
Kapoot?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_48264779
Uiteraard valt dat onder de garantie.
Pas wel even op bij het inleveren van het toestel aangezien ze de meeste gevallen afschepen door het op waterschade te gooien.
pi_48264780
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef blup het volgende:
Direct opsturen, mijn samsung D500 had daar ook last van. Bleek 'm in de firmware te zitten...
en toen kreeg je een update of nieuwe mobiel ?
pi_48264807
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef Biancavia het volgende:
Kapoot?
hehe ik zie het ... kan je natuurlijk niet veranderen
pi_48265284
Goedendag Telfort,

Zojuist heb ik bij jullie vorig jaar een mobiele telefoon gekocht. Deze heb ik gekocht op 04-05-2006. Het bedraagt om een Samsung d720. Het toestel werkt heel fijn gebruik hem dagelijks voor werk en privé.

Maar er treed ineens een probleem op. De knopjes werken niet meer zoals het hoort. Wat ik hier mee bedoel is dat je ze erg hard in moet drukken en dan werken ze soms of helemaal niet. Het bedraagt om 2 knopjes die je eigenlijk continue gebruikt om het toestel te bedienen. Soms zo erg dat ik geen eens gebruik van het toestel kan maken als ik het hard nodig hebt.

Gaarne verwacht ik hier een reactie op met het verlossende antwoord. Hiervoor heb ik ook al meerdere contracten afgesloten bij u. Hierbij heb ik helemaal geen problemen gehad. Ook wil ik dit jaar weer een nieuw contract bij jullie afsluiten. Daarom hoop ik dat dit zo goed opgelost kan worden.

Met vriendelijk groet,


Iemand nog toevoeging hier op ? voordat ik het mail/
  donderdag 12 april 2007 @ 19:47:45 #8
162957 CuddlyL
Eyes as green as the Grass
pi_48265534
Jah...bedraagt zou k ff veranderen in betreft...;) Succes
pi_48265578
cool dankje, ik ga hem even mailen naar telfort even kijken hoe snel ik reactie krijg van hun
  donderdag 12 april 2007 @ 19:49:26 #10
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_48265596
zojuist heb ik vorig jaar?
pi_48265625
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef master_X het volgende:
Goedendag Telfort,

Zojuist heb ik bij jullie vorig jaar een mobiele telefoon gekocht. Deze heb ik gekocht op 04-05-2006. Het bedraagt om een Samsung d720. Het toestel werkt heel fijn .....gebruik hem dagelijks voor werk en privé.

Maar er treed ineens een probleem op. De knopjes werken niet meer zoals het hoort. Wat ik hier mee bedoel is dat je ze erg hard in moet drukken en dan werken ze soms of helemaal niet. Het bedraagt om 2 knopjes die je eigenlijk continue gebruikt om het toestel te bedienen. Soms zo erg dat ik geen eens gebruik van het toestel kan maken als ik het hard nodig hebt.

Gaarne verwacht ik hier een reactie op met het verlossende antwoord. Hiervoor heb ik ook al meerdere contracten afgesloten bij u. Hierbij heb ik helemaal geen problemen gehad. Ook wil ik dit jaar weer een nieuw contract bij jullie afsluiten. Daarom hoop ik dat dit zo goed opgelost kan worden.

Met vriendelijk groet,


Iemand nog toevoeging hier op ? voordat ik het mail/
nederlands is niet je goeiste vak heh
heb onderstreept waar je nog even naar moet kijken, over de zinsbouw zal ik maar niet beginnen, veel succes
  donderdag 12 april 2007 @ 19:50:20 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_48265645
doel: een compleet nieuwe mobiel?

vergeet het maar, ze gan die van jou repareren en dan heb je nog 3 maanden garantie op je reparatie of je krijgt meteen een gereviseerd model
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48265674
Ik zou het stukje: "gebruik hem dagelijks voor werk en privé." aanpassen.
Als je bij de aanvraag van de telefoon hebt aangegeven dat hij maar voor een van de twee gebruikt zou worden kun je nog wel eens gemekker krijgen.

Veel succes
pi_48265750
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Uw vraag zal binnen twee werkdagen worden beantwoord.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Klantenservice


Ik wacht met spaning af
pi_48265784
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:50 schreef Adelante het volgende:
doel: een compleet nieuwe mobiel?

vergeet het maar, ze gan die van jou repareren en dan heb je nog 3 maanden garantie op je reparatie of je krijgt meteen een gereviseerd model
oowke we wachten af, als er maar wat mee gebeurd.
pi_48265930
Reken idd maar niet op een nieuwe telefoon

Reparatie wel en sommige merken hebben zelfs twee jaar garantie, zou je even bij Samsung na kunnen vragen hoe dat bij hun is (hoewel je nog wel binnen een jaar zit nu).
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_48266262
Er zal wel vuil onder je toetsjes zitten. Dit kunnen ze gewoon repareren.
Waarom zou je een totaal nieuw toestel willen als ze je oude gewoon kunnen maken?
Ook als het geen vuil is maar iets anders is het sowieso binnen dezelfde mobiel te fixen..
pi_48266648
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:50 schreef lesley het volgende:

[..]

nederlands is niet je goeiste vak heh
heb onderstreept waar je nog even naar moet kijken, over de zinsbouw zal ik maar niet beginnen, veel succes
+er treedT (1e zin, 2e alinea)
+geen eens is geen Nederlands (2e alinea, redelijk aan het eind)
+afschuwelijke zinnen (hele brief)

Ik zou er nog eens kritisch naar kijken.
Je probleem is helder, dat is goed. De verwachte reactie niet. "Het verlossende antwoord"? Je wil gewoon weten hoe je deze telefoon kunt laten repareren. Vergeet niet een kopie van de bon mee te sturen als bijlage.

Opzetje:

Geachte heer / mevrouw,

Vorig jaar heb ik een Samsung d720 bij u gekocht. Deze telefoon bevalt mij er goed, maar onlangs is deze telefoon gebreken gaan vertonen die de werking van de telefoon ernstig verstoren.

Aangezien ik deze telefoon nog geen jaar geleden heb aangeschaft, bevind ik mij nog in de garantieperiode. Deze telefoon zou ik dan ook graag onder garantie laten repareren. Graag hoor ik van u welke acties ik hiervoor dien te ondernemen.

Met vriendelijke groet,
Master_X

Bijlage: aankoopbewijs


Bellen met de klantenservice is waarschijnlijk een stuk sneller en, zeker voor jou, makkelijker.
pi_48266884
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:12 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

+er treedT (1e zin, 2e alinea)
+geen eens is geen Nederlands (2e alinea, redelijk aan het eind)
+afschuwelijke zinnen (hele brief)

Ik zou er nog eens kritisch naar kijken.
Je probleem is helder, dat is goed. De verwachte reactie niet. "Het verlossende antwoord"? Je wil gewoon weten hoe je deze telefoon kunt laten repareren. Vergeet niet een kopie van de bon mee te sturen als bijlage.

Opzetje:

Geachte heer / mevrouw,

Vorig jaar heb ik een Samsung d720 bij u gekocht. Deze telefoon bevalt mij er goed, maar onlangs is deze telefoon gebreken gaan vertonen die de werking van de telefoon ernstig verstoren.

Aangezien ik deze telefoon nog geen jaar geleden heb aangeschaft, bevind ik mij nog in de garantieperiode. Deze telefoon zou ik dan ook graag onder garantie laten repareren. Graag hoor ik van u welke acties ik hiervoor dien te ondernemen.

Met vriendelijke groet,
Master_X

Bijlage: aankoopbewijs


Bellen met de klantenservice is waarschijnlijk een stuk sneller en, zeker voor jou, makkelijker.
stuk duidelijker en beter dan de mijne iedergeval bedankt hiervoor.
  zaterdag 14 april 2007 @ 22:14:26 #20
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_48334430
quote:
Deze telefoon heb ik vorig jaar aangeschaft [04-05-2006 dus nog een maand minimaal elf maanden garantie]
pi_48342079
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:50 schreef lesley het volgende:

[..]

Nederlands nederlands is niet je beste goeiste vak he. heh
Heb heb onderstreept waar je nog even naar moet kijken, over de zinsbouw zal ik maar niet beginnen, veel succes
pi_48342134
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 22:14 schreef Zelva het volgende:

[..]

1 jaar en 10 maanden is normaal?
  zondag 15 april 2007 @ 16:17:21 #23
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_48350494
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:13 schreef veldmuis het volgende:

[..]

1 jaar en 10 maanden is normaal?
Ho, foutje. Moet minimaal 13 maanden zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')