quote:Op maandag 16 april 2007 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed hoor, ik heb zojuist een geslaagde missie uitgevoerd![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 18:21 schreef wonderer het volgende:
Internet doet het weer.
The Prestige is echt een vette film en een hele toffe cast.
Zodra ik al die hoeden zag, wist ik wel hoe het zat, ongeveer, maar dat met die andere magier was vrij nieuw.quote:Op maandag 16 april 2007 18:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goede film, met een verrassend einde.![]()
ik magkan niet internetten in de autoquote:Op maandag 16 april 2007 17:59 schreef DR34M3R het volgende:
*Stroek van de vloer raapt*
Zó erg is het toch ook weer niet, dat je nu niet meer durft te posten?
[afbeelding]
kan jij dat niet? vreemd.. als ik m'n auto start klapt er meteen een tft en toetsenbord voor m'n neus uit...quote:Op maandag 16 april 2007 18:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik magkan niet internetten in de auto![]()
Nou ik had dus per abuis vorige week iets te veel geprint, en daar stond beeldmateriaal op dat je beter niet op je werk kan laten slingerenquote:Op maandag 16 april 2007 18:29 schreef Nirak het volgende:
Hi all!!
@ stroek: wat voor missie?
@ Dr34m3r: wat voor fijne droom heb jij gehad dan?
Nieuwsgierig...quote:Op maandag 16 april 2007 18:29 schreef Nirak het volgende:
Hi all!!
@ stroek: wat voor missie?
@ Dr34m3r: wat voor fijne droom heb jij gehad dan?
nou laat ik het zo stellen dat ze niet het nieuwste brei patroon van de Burda bevattenquote:Op maandag 16 april 2007 18:36 schreef Nirak het volgende:
wat voor printjes waren dat dan?
Ik ga echt niet nog een keer de link opzoeken hoor. En weer verpakken in een achttienpluswaarschuwingsspoiler. Wat een woord!quote:Op maandag 16 april 2007 18:36 schreef Nirak het volgende:
wat voor printjes waren dat dan?
dan wordt het hoog tijd voor een nieuwe feauteauquote:Op maandag 16 april 2007 19:02 schreef DR34M3R het volgende:Ik ben trouwens zaterdag weer naar de kapper geweest. Ik heb nu toch wel de grens bereikt qua lengte (of moet ik zeggen kortte?). Wederom 10 - 15 cm korter
Eerlijk gezegd moet ik er zelf nog wel aan wennen, maar de eerste reacties waren leuk. Het is nu tot op mijn schouders, maar in laagjes, met de kortste plukken net onder mijn oren, en wat springerig aan de onderkant. Wel leuk, maar.... anders. Oook de highlights weer laten bijkleuren, de uitgroei, die toch echt niet meer kon, is weer weg.
En toen ik er toch zat, ook meteen mijn wenkbrauwen maar laten plukken. Die zien er ook weer menselijk uit nu...
quote:Op maandag 16 april 2007 19:33 schreef Stroekie het volgende:
En heb ik iets gemist of hebben jullie Sebasser uit het topic weg gejaagd ?
quote:Op maandag 16 april 2007 20:00 schreef Sebasser het volgende:
tvp
quote:Op maandag 16 april 2007 19:33 schreef Stroekie het volgende:
En heb ik iets gemist of hebben jullie Sebasser uit het topic weg gejaagd ?
wij jou ook hoor mopquote:Op maandag 16 april 2007 20:02 schreef Sebasser het volgende:
Ohja, kusjes, ik heb jullie ook gemist en alles.
Maar mijn dagelijkse around 8 afspraak moet ik heen, dag kinders, tot vannacht.
je hebt gegluurd!quote:Op maandag 16 april 2007 19:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan wordt het hoog tijd voor een nieuwe feauteau![]()
Waar heb jij al die weken uitgehangen joh ?quote:Op maandag 16 april 2007 20:00 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Nee dat kon nietquote:Op maandag 16 april 2007 20:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]Misschien was jij het wel!
Meteen de schuld maar weer aan anderen geven he
Laterz Sebasquote:Op maandag 16 april 2007 20:02 schreef Sebasser het volgende:
Ohja, kusjes, ik heb jullie ook gemist en alles.
Maar mijn dagelijkse around 8 afspraak moet ik heen, dag kinders, tot vannacht.
Ja ook ik kan behoorlijk nieuwsgierig zijnquote:Op maandag 16 april 2007 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
je hebt gegluurd!
Die komt vast nog wel
ook?quote:Op maandag 16 april 2007 20:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ook ik kan behoorlijk nieuwsgierig zijn![]()
Volgens mij luidt een oud hollandsch spreekwoord niet voor niets dat kinderen die vragen worden over geslagenquote:
Wie is Aagje?quote:Op maandag 16 april 2007 20:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij luidt een oud hollandsch spreekwoord niet voor niets dat kinderen die vragen worden over geslagen![]()
![]()
Maar Aagje in elk geval wel![]()
Slachtpartij op Amerikaanse campus #3quote:Op maandag 16 april 2007 22:24 schreef wonderer het volgende:
Was een topic over. Kweenie precies, internet viel uit en de tv doet het al de hele dag niet.
je doet het er gewoon omquote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef wonderer het volgende:
Nog twaalf. Er is vast wel een nachtbraker te vinden die me wil helpen.
Tel ik mee als nachtbrakerquote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef wonderer het volgende:
Nog twaalf. Er is vast wel een nachtbraker te vinden die me wil helpen.
omdat het hier nog steeds avond is, en nog geen nachtquote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef wonderer het volgende:
Tuurlijk, waarom zou je niet meetellen?
da's pas een retorische vraagquote:Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:
Zal ik een stukje van het nieuwe verhaal posten?
quote:Dat was wat ze afspraken en na een onbeholpen afscheid legde Arthur de hoorn op de haak. Zijn collega Frits keek hem vragend aan, maar hij schudde zijn hoofd. "Iemand die ik al een tijdje niet gesproken heb." Demonstratief ging hij verder met zijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |