En gewoon in de winkel tekoop, en dan zeuren over coffeeshopsquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is sowieso een soort drugs, en te veel koffie kan voor maagzuur zorgen, en als je eraan verslaafd bent, dan kan de afwezigheid van caffeïne voor allerlei afkickverschijnselen zorgen
.
En dat is?quote:
Een mooi liedje.quote:
Klassieker!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herinner me net dat ik gedroomd heb en wat ik gedroomd heb!
We gingen naar een museum (ik en mijn zus, en nog een paar anderemensen die ik in de droom wel kende, maar nu niet meer herken). Maar voordat we naar binnen gingen moest eerst een iemand uit het gezelschap haar kind nog borstvoeden. Dus wij voor het museum een bankje opzoeken en zij gaat haar ding doen. Maar in plaats van dat ze subtiel een borst tevoorschijn haalde deed ze gewoon pardoes heel haar zomerjurke uit. Ik heb me toen snel omgedraaid en toen stond mijn zus daar, boos op me omdat ik me omdraaide.
En toen werd ik wakker.
Ik heb het van iemand op msn gekregen. En ik kan het zo op internet niet vinden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Klassieker!
Maar, wie is die sophia nou? Kan ik dat via de bekende kanalen eens beluisteren (Radio LImewire zeg maar?)
LM weet er ook al geen raad meequote:Op vrijdag 13 april 2007 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het van iemand op msn gekregen. En ik kan het zo op internet niet vinden.
Nee, het nummer heet Birds.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:05 schreef maedel het volgende:
nou nog eens iets, het is toch niet zo dat de uitvoerende artiest The Birds is hè?
*opgegeven heeft*quote:
Ik ben 'm aan het luisterenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik haal 'm later weer weg, want ik moest garanderen dat er geen copyright op zat en ze hebben mijn IPnummer geregistreerd ofzo.
en hebben jullie al een idee wat je zoektquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:04 schreef maedel het volgende:
![]()
Zo, ivm met dit wonderschone weer gaan we zo maar eens op tuinmeubeltjesjacht.![]()
nou dan wens ik jullie een succesvolle jacht toequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |