quote:
Op maandag 16 april 2007 18:29 schreef Nirak het volgende:Hi all!!
@ stroek: wat voor missie?
@ Dr34m3r: wat voor fijne droom heb jij gehad dan?
Nieuwsgierig...
![]()
Het begon al in de nacht van vrijdag op zaterdag. Er was een feest ergens, ik stond buiten met een hele goede vriend. Lang, donker, lief... Ik zou willen dat ik hem in het echt ook ken. Het was avond, donker, de rest zat binnen, wij stonden samen buiten onder het afdak. Ineens draait hij zich om, pakt nog vlug mijn handen en trekt me mee de hoek om.
We hebben zooooo heerlijk staan zoenen
In de nacht van zaterdag op zondag was het een soortgelijke droom, maar dan toch weer heel anders. De specifieke details ken ik niet precies meer, ik weet dat het om een straat ging waar een bevriend homo-stel net kamers gehuurd had in een huis met nog wat lesbo-koppeltjes. Ik maakte er nieuwe vriend(inn)en, waarbij ik me ontzettend op mijn gemak voelde. Op een gezellige avond, heel losjes en ontspannen, en na voldoende drank, lagen we met een paar op de grond te ouwehoeren. Ineens dacht ik "what the f...." en nam de mooie kleine blondine naast me ineens vol op de bek... Heftig.... (en dan te bedenken dat ik niet op vrouwen, niet op klein, en ook niet op blond val....)
Mijn man wilde niet dat ik nog in die straat kwam (terwijl hij niet eens wist wat er gebeurd was), en ik maar koste wat kost proberen om mijn recht om daar weer terug te gaan te verdedigen..
Vreemde dromen, maar ze voelden zo heerlijk, zo warm..
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.