Gebruik je inet explorer?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef Aventura het volgende:
Ik kan soms uren niet op www.google.nl komen en ook niet in mijn Gmail. Wat kan er aan de hand zijn. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat eruit ligt, maargoed.
Ja maar ook FF. Ik heb al:quote:
ik verzend nochthans nog steeds berichten heurquote:Op zondag 13 mei 2007 18:45 schreef BobdG het volgende:
Msn is hier nu ook neer.
quote:Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
Helemaal goed:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens mij ligt de mail van Planet plat.
quote:Storing
Storing e-mail verzenden en ontvangen deel klanten
Als gevolg van een storing is het verzenden en/of ontvangen van e-mail voor een deel van onze klanten helaas niet mogelijk. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.
Begintijd: 15 May 2007 17:45 Eindtijd: Onbekend
Ach, zijn de Opaatjes er achter?quote:
Ik wist niet eens dat ze een storingspagina op teletekst haddenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, zijn de Opaatjes er achter?
Btw.: weet jij of Planet nog een storingspagina op teletekst heeft? Vroeger was dat 122 van Net5, maar daar staat nu iets anders op.
Hier nog niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:57 schreef t0n het volgende:
planet mail werkt weer..
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef engessa het volgende:
Torrentleech doet het vandaag bij mij niet, meer mensen daar last van?
Nu wel ja. Eerder vandaag dus niet:quote:
quote:2007-05-15 - DDOS ATTACK
TorrentLeech was down since 4am GMT today, due to a ddos attack that targets our servers. The situation seems to have improved over the last hours, however has not ended yet.
//Staff
Ik kan het gewoon bereikenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:53 schreef Black-Hole het volgende:
Myspace.com is al de hele dag down hier, of ben ik de enige?
Vreemd, ik krijg al de hele dag time outsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:54 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kan het gewoon bereiken
Andere dns server proberen als secundaire?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:57 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Vreemd, ik krijg al de hele dag time outs![]()
Hoe? Weet wat een dns server is maar wat je nu voorsteldquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:59 schreef Godlike02 het volgende:
Andere dns server proberen als secundaire?
In de properties van je netwerkkaartquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:02 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Hoe? Weet wat een dns server is maar wat je nu voorsteld![]()
Willekeurig filmpje gepakt en weinig aan de handquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:19 schreef Steenarend het volgende:
Youtube is weer baggertraag of ligt dat aan mij.
Niet echtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:34 schreef Steenarend het volgende:
youtube gebruikt toch maar 1 server
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:34 schreef Steenarend het volgende:
Sommige filmpjes zijn snel en sommige langzaam.
(vind ik toch raar youtube gebruikt toch maar 1 server )
Nu is alles weer goed.
Geen problemen mee...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:29 schreef Eilanden het volgende:
www.digid.nl doet het niet hier ... bij jullie ook niet?
Same herequote:Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef knnth het volgende:
Als in: TradeDoubler: Market Like You Mean It? Doet 't hier ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |