Ja oi, dat weet ik ook welquote:Op donderdag 12 april 2007 18:17 schreef MrManiak het volgende:
sh4dow, waar denk je dat Webmessenger op draait? Waar maakt Webmessenger verbinding mee?
Hotmail doet het ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:17 schreef MrManiak het volgende:
sh4dow, waar denk je dat Webmessenger op draait? Waar maakt Webmessenger verbinding mee?
Lees de bovenstaande posts. Je bent niet alleenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:57 schreef Chen het volgende:
Ligt het nou aan mij of doet msn het nog niet bij mij
Hotmail ligt er ook uit
Ligt het iig niet aan mijquote:Op donderdag 12 april 2007 18:57 schreef Chen het volgende:
Ligt het nou aan mij of doet msn het nog niet bij mij
Hotmail ligt er ook uit
hehehe zelfde serverquote:Op donderdag 12 april 2007 18:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Fok en MSN vertonen kuren.
Biertje?!quote:
Hertog Jan - Grand Prestige graagquote:
Oh, dan is het de downtime nu wel dubbel en dwars waard!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:16 schreef Jorjan het volgende:
www.gamersnet.nl is down..Maar dat komt omdat zeer binnenkort GN v4 komt!!!![]()
![]()
Ik heb net m'n kamer maar opgeruimdquote:Op donderdag 12 april 2007 19:26 schreef floris.sp het volgende:
kut msn daar gaat me sociale leven nou ga ik maar eerder hardlopen.
Mijne was al opgeruimtquote:Op donderdag 12 april 2007 19:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb net m'n kamer maar opgeruimd
Je gaat er rare dingen van doen..quote:Op donderdag 12 april 2007 19:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb net m'n kamer maar opgeruimd
ja argh om mn huiswerk te maken moet ik ff op mn mail kijken..maar hotmail.com doet het ook nietquote:
slechte errorfunctieachterhaler ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier ook keyporst problemen, wat dat ook mag zijn
ik reboot maar esquote:Op donderdag 12 april 2007 20:37 schreef Alcatraz het volgende:
Hier niet. Doen jullie nog iets speciaals (restart, reboot?), of ook alleen op aanmelden rossen?
deed ik hier ook, was blijkbaar niet zo verstandig, ik was toennet gewoon online, maar nu kan ik niet meer online komenquote:
Hier werkt hij ook nog steeds niet.. windows messenger niet.. MSN live niet.. hotmail niet.. webmessenger niet.. MSN op de laptop nietquote:Op donderdag 12 april 2007 20:49 schreef Flaccid het volgende:
hebben degene plugins als msn plus?
dittoquote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Welke provider heb jij? Hoe te fuck komt dat?
Dank!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef Alcatraz het volgende:
Ga er anders ff af allemaal, dan kan ik ook nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |