quote:Op donderdag 12 april 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
WTF?! Een gesoepte Alberto foto erbij..... iemand heeft mijn space zitten checken![]()
Goed hoor, ik verzin wel wat anders...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Leandra het volgende:
Aan de ene kant wel leuk, maar als je 4 van zulke SC's hebt gehad dan denken die DGK kutnewbies dat er bij DGK een "loopt de park te checken" topic-reeks bedacht is.
Zitten ze over 3 jaar per ongeluk een keer in ONZ, gaan ze dat nog claimen ook![]()
Ik ben dus tegen![]()
Ik zie dit maar als een compliment...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of dat een vooruitgang is, maar ik zie je er toe in staat een topic-reeks te veroorzaken die zelfs in ONZ bekend wordt
Met andere woorden: jij hoopt dat ik 'm niet in mijn sig link en dan ONZ in ren?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
Ik wacht alleen wel ff tot deze SC ruimschoots volgebaggerd is.... dit nametopic bovenin m'n posthistory lijkt me nou niet echt een geweldige basis voor wat ONZ posts
Och een gebroken rib...quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Daar was ik al bang voor....
* Leandra past eerste hulp bij verstikkingen toe
Deed het zeer?? Die Heimlichmanoeuvre??![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja die bril doet het hem, vind je ook niet?![]()
Die is ge-editquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef mootie het volgende:
Ian.... ik zag hier net een post van je, wtf heb ik in mn oog, waar is die gebleven?
De hardcore ONZ bezoekers snappen hem anders heel goed.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:55 schreef Leandra het volgende:
En de DGK-fokkers snappen geen ruk van de TT
Je mag mijn bril wel effe lenen, oh nee is een zonnebrilquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef mootie het volgende:
Ian.... ik zag hier net een post van je, wtf heb ik in mn oog, waar is die gebleven?
Ja die wel... maar we zitten hier met voornamelijk RLS Fokkersquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
De hardcore ONZ bezoekers snappen hem anders heel goed.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
De hardcore ONZ bezoekers snappen hem anders heel goed.![]()
Kijk niet zo op me neerquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja die wel... maar we zitten hier met voornamelijk RLS Fokkers![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Nog hendig sjieke films gelolleroffelpwnt de laatste tijd?
Je vergeet de einz 111111111111quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Nog hendig sjieke films gelolleroffelpwnt de laatste tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |