abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48806355
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Pfff, een 16 jarige puber die er niet tegen kan dat iemand kritiek heeft op de WWE. Leuk hoor. Ik zeg niet dat deze Impact super was, maar hij was ook niet shit: hij was wel leuk zoals ik zei.

Bovendien gaat het hier nog altijd om een mening, dus als ik zeg dat ik Impact deze week leuker vond dan SmackDown en ECW dan kun jij dat wel gelul noemen alsof het niet de waarheid is, maar juist dat is gelul. Er is namelijk geen objectieve waarheid hier.
16 jarige puber? Ik heb zelf ook kritiek op WWE hoor, Raw was het eerste uur ook schijt, en op ECW is Snitsky en Lasley shijt. Smackdown was gewoon goed, en main event van ECW ook. Bij TNA was er maar 1 match leuk. Gaat niet op tegen wat WWE deze week gedaan heeft lijk mij.

En het is jou mening ja, ik geef mijn mening erop, of mag dat niet?
pi_48806459
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

16 jarige puber? Ik heb zelf ook kritiek op WWE hoor, Raw was het eerste uur ook schijt, en op ECW is Snitsky en Lasley shijt. Smackdown was gewoon goed, en main event van ECW ook. Bij TNA was er maar 1 match leuk. Gaat niet op tegen wat WWE deze week gedaan heeft lijk mij.

En het is jou mening ja, ik geef mijn mening erop, of mag dat niet?
Tuurlijk, maar het is nogal raar om te zien hoe heftig je reageert op mijn mening. Alsof je je gekwetst voelt dat iemand TNA leuker vindt dan WWE.
pi_48806939
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het is nogal raar om te zien hoe heftig je reageert op mijn mening. Alsof je je gekwetst voelt dat iemand TNA leuker vindt dan WWE.
Jij kwam met onzin dat alles bij WWE vast staat alsof dat bij TNA niet zo is. Het is allemaal scripted hoor, ook bij TNA en daar staat het ook vast.
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:34:33 #254
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48819129
quote:
Damn, waarom is de WWE nou nog steeds die Great Kali aan het pushen? Die gozer heeft echt helemaal niets, op een hele grote kin na.
Dan moet je de geschiedenis ingaan en je kunnen verplaatsen in de "gewone doorsnee" fan...Worstelen heeft altijd freaks gehad, die trekken ook mensen aan...Khali is een freak net als Andre the Giant , McGuire Twins, Giant Gonzalez dat waren....Sommige van die gasten (want er zijn er ongetwijfeld meer maar kan er even niet opkomen) waren echt bar slecht maar waren er echt voor het "freak" gehalte...zoals Khali dat nu ook is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_48819944
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:34 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dan moet je de geschiedenis ingaan en je kunnen verplaatsen in de "gewone doorsnee" fan...Worstelen heeft altijd freaks gehad, die trekken ook mensen aan...Khali is een freak net als Andre the Giant , McGuire Twins, Giant Gonzalez dat waren....Sommige van die gasten (want er zijn er ongetwijfeld meer maar kan er even niet opkomen) waren echt bar slecht maar waren er echt voor het "freak" gehalte...zoals Khali dat nu ook is
Helaas ja, opzich kan Batista daar ook nog in
  zondag 29 april 2007 @ 00:05:57 #256
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48820060
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Helaas ja, opzich kan Batista daar ook nog in

al snap ik die gast wel... Khali is niet alleen een freak hij kan ook echt niks. Umaga(freak, niet qua lengte) laat zien dat het wel kan (al ben ik nog steeds geen voorstander).
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48821182
Umaga, leuk is hij niet, maar hij speelt zijn rol wel goed. Als je hem dan bij de Hall Of Fame ziet zitten in net pak, geen tattoo's en een dure zonnebril op (_O-) merk je wel dat hij zijn gimmick echt heel goed doet.

Khali, mja..

Big Show past trouwens natuurlijk ook in dat rijtje, maar hij kan dan wel weer wat
pi_48826924
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:34 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er altijd freaks geweest. Dat hoef je mij niet te vertellen. Maar als een freak niet werkt, dan werkt hij niet en dan moet je er ook geen aandacht meer aan besteden. Het feit dat er in het verleden goede freaks zijn geweest (George "The Animal" Steele ) betekent niet dat alle mislukte freaks nu koste wat het kost gepusht moeten worden.
pi_48826931
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij kwam met onzin dat alles bij WWE vast staat alsof dat bij TNA niet zo is. Het is allemaal scripted hoor, ook bij TNA en daar staat het ook vast.
Joh, je meent het!

Je moet gewoon niet zo opgefokt reageren.
pi_48830719
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Joh, je meent het!

Je moet gewoon niet zo opgefokt reageren.
Reageer helemaal niet opgefokt, ik wijs je alleen op een algemeen feit.

TNA Today had trouwens weer een hele vette match met Shelly en Sabin tegen Senshi en *naam kwijt*. Die match was beter dan heel Impact Wel leuk hoe ze TNA Today maken, kijk het altijd
  zondag 29 april 2007 @ 18:11:44 #261
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48844523
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Reageer helemaal niet opgefokt, ik wijs je alleen op een algemeen feit.

TNA Today had trouwens weer een hele vette match met Shelly en Sabin tegen Senshi en *naam kwijt*. Die match was beter dan heel Impact Wel leuk hoe ze TNA Today maken, kijk het altijd
Petey Williams
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48845007
Yea dacht er net aan, die Canadian Destroyer blijft leuk om naar te kijken
pi_48848374
Om weer even terug te vallen op MVP-Kennedy-Burke-Punk

http://www.dailymotion.co(...)/xxjgf_joe-vs-punk-i
http://www.dailymotion.co(...)oa-joe-vs-cm-punk-ii
http://www.dailymotion.co(...)xqj5_joe-vs-punk-iii
http://www.dailymotion.co(...)-guerrero-vs-cm-punk

http://www.dailymotion.co(...)gns-his-wwe-contract

Punk
Hopelijk geven ze hem wat meer tijd, dan kan die ook veel meer laten zien.

en stop Snitsky en Kkhali ergens heel gauw weg, rotzooi
pi_48851779
Randy is gespot backstage, hij is er dus gewoon.

Ook adden ze misschien nog London/Kendrick vs Deuce & Domino voor vanavond, maar dat is niet zeker.
pi_48866366
Backlash:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 april 2007 @ 18:15:33 #266
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48867167
ik ben zo pleite maar ik moet ff melden dat Backlash een MEGA goeie ppv was!!!
een wat uitgebreider verslag vanaaf of morgen

damn
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  maandag 30 april 2007 @ 18:32:52 #267
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48867450
ik vond hem ook goed. de arena zag er klein en knus uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

- Edgar Davids
pi_48869583
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:32 schreef BigFire het volgende:
ik vond hem ook goed. de arena zag er klein en knus uit.
SPOILER
SPOILER
pi_48869854
SPOILER
  maandag 30 april 2007 @ 23:47:56 #270
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48876520
WWE.com has just learned that Mr. McMahon, who was upset with Rob Van Dam's words last night in an exclusive WWE.com video, has called the ECW Original to Raw to take on the Samoan Bulldozer, Umaga!
  maandag 30 april 2007 @ 23:56:42 #271
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48876722
SPOILER

- Edgar Davids
pi_48876940
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:56 schreef BigFire het volgende:
SPOILER
Yea, ene kant vindt ik het leuk, andere kant weer niet, omdat ik ze allebei leuk vindt
  dinsdag 1 mei 2007 @ 00:12:10 #273
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48877069
Blessure voor Lashley, das mooi voor de Bobby-haters
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_48877601
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:12 schreef PirE het volgende:
Blessure voor Lashley, das mooi voor de Bobby-haters
Haten is een groot word, maar ik kan nou niet zeggen dat ik het niet erg vindt

Het is trouwens niet officieel, het is alleen maar nakijken van ze schouder geloof ik, meer voor de zekerheid dus.
  Redactie Games dinsdag 1 mei 2007 @ 15:50:20 #275
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48891918
Top PPV 14.gif!

Alleen 1 ding...
SPOILER
.....Kennedy
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:29:02 #276
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48893331
RAW
SPOILER

- Edgar Davids
pi_48893608
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:29 schreef BigFire het volgende:
RAW
SPOILER
Hele sterke raw,
SPOILER
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:27:10 #278
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48895290
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Hele sterke raw,
SPOILER
SPOILER

- Edgar Davids
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:43:45 #279
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48895788
er is trouwens een exclusive foto opgedoken van Orton z'n hotelkamer incident

- Edgar Davids
  dinsdag 1 mei 2007 @ 18:10:23 #280
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48896568
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:43 schreef BigFire het volgende:
er is trouwens een exclusive foto opgedoken van Orton z'n hotelkamer incident
geel kikkertje

RAW was ook heel erg leuk alleen idd heel erg jammer dat
SPOILER
pi_48897451
PWInsider are reporting that The Undertaker suffered a torn bicep tendon. He is scheduled to see a doctor today to have the injury examined. Apparently you can easily see where the torn muscle in his bicep has rolled up his arm towards his shoulder.

Nog van Raw:
SPOILER
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:10:57 #282
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_48898335
dat zou nondeju klote zijn van Taker
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:37:27 #283
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48899284
ben nooit zo'n Taker fan geweest dus van mij mag iemand anders wel de titel hebben. als ze niet oppassen wordt hij straks de nieuwe Hogan (te oud, teveel invloed, niet willen jobben etc) heb ik het idee.

- Edgar Davids
pi_48901467
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:37 schreef BigFire het volgende:
ben nooit zo'n Taker fan geweest dus van mij mag iemand anders wel de titel hebben. als ze niet oppassen wordt hij straks de nieuwe Hogan (te oud, teveel invloed, niet willen jobben etc) heb ik het idee.
Haha, Taker is juist het tegenovergestelde. Hij jobbed zelf tegen Khali, Orton, Kennedy etc. Hij is er juist om andere over te maken. En zo oud is hij ook weer niet, begin 40

Taker

Trouwens, heb ook nog The Condemmed gezien zondag. Leuke film wel, het is gewoon 100% Stone Cold die hij speelt Vinnie doet het ook erg leuk. Maar verder is het alles wat je er van verwacht denk ik. Leuke film voor 1 keer, maar natuurlijk geen hoogtepunt in de film geschiedenis
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:46:56 #285
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48902127
Taker is de man
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:24:36 #286
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_48903757
Taker is juist super, niet alleen in de ring ( daar begin je wel te zien dat hij niet de jongste meer is ja ) maar ook zeker in de locker room. Hij helpt anderen in zijn eigen tijd in de ring enzo. Hij is blijkbaar een goede leermeester
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:21:35 #287
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48906585
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Haha, Taker is juist het tegenovergestelde. Hij jobbed zelf tegen Khali, Orton, Kennedy etc. Hij is er juist om andere over te maken. En zo oud is hij ook weer niet, begin 40
op het eind van de feud komt hij altijd als winnaar uit de bus de laatste jaren... daar gaat het om. hij is een onverslaanbare heilige op leeftijd(42!) daar hou ik gewoon niet zo van... en al helemaal niet als champ. z'n tijd is voorbij vind ik.... dan kan hij of stoppen(met hier en daar een verschijning) of doorgaan maar ook daadwerkelijk gezichtsverlies lijden(net als Ric Flair).

- Edgar Davids
pi_48906751
Hopelijk laten ze hem z'n titel niet droppen.

Doe dan dat iedereen die naar Taker wilt eerst langs Kane/Boogey moet, die winnen alles en dan heeft UT gewoon vrij, anders krijgen we weer Batista
Of een tournooi voor de title en dan mag Benoit wel winnen.

raw
SPOILER
quote:
op het eind van de feud komt hij altijd als winnaar uit de bus de laatste jaren... daar gaat het om. hij is een onverslaanbare heilige op leeftijd(42!) daar hou ik gewoon niet zo van... en al helemaal niet als champ. z'n tijd is voorbij vind ik.... dan kan hij of stoppen(met hier en daar een verschijning) of doorgaan maar ook daadwerkelijk gezichtsverlies lijden(net als Ric Flair).
Taker helpt de nieuwelingen naar een hoger niveau, uiteindelijk wint die nog wel.
Leeftijd valt best mee en zolang het er nog goed uitziet is er voor mij geen probleem. (bij Flair is dat toch wel iets anders)
De laatste tijd zien we hem wel heel veel, dat mag wel minder ja.

[ Bericht 42% gewijzigd door Brownietje op 01-05-2007 22:31:57 ]
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:47:08 #289
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48908065
Backlash was beter dan Wrestlemania
Geen uitgebreid verslag maar wat een matches. Morgen weer Raw kijken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_48908562
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef BigFire het volgende:

[..]

Dat hij als winnaar uit de bus komt maakt weinig uit en daar gaat het juist helemaal niet om. Bv bij Orton, hij heeft Orton enorm veel geholpen met zijn carriere, heeft gejobt tegen hem (zelfs maanden weggeweest?) en weet niet of hij daar ook als winnaar uitkwam. Maar als iemand de undertaker verslaat op het einde van de feud, maakt dat de undertaker zwak, en kan hij andere niet meer omhoog halen. Wat hij nu dus fantastisch doet.

Ooit Batista zo goed bezig gezien? Sinds hij met Undertaker bezig is probeert hij veel meer ze best te doen, dat ze je op WM en op Backlash weer. En op leeftijd, zoals ik al eerder zei, valt best mee. Flair is ruim in de 60, Undertaker pas 42, Shawn Micheals, Triple H en Batista zitten ook allemaal rond die leeftijd hoor . En zijn tijd is zeker niet voorbij, hij heeft nog veel goeds te bieden, en zijn matches worden er niet slechter op, bij flair (die over 20 jaar ouders is) natuurlijk wel, maar hij is dan ook ECHT oud.

Snap jou eigenlijk helemaal niet
pi_48909489
Morgen backlash kijken en raw binnenhalen en evt kijken en vrijdag weer smackdown.. pfff druk
pi_48911426
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:13 schreef wc-eend het volgende:
Morgen backlash kijken en raw binnenhalen en evt kijken en vrijdag weer smackdown.. pfff druk
En dan kijk je nieteens ECW en TNA nog

Wekelijks:

Raw - 2 uur op TV (anderhalf uur zonder reclame)
ECW - 1 uur op TV (40 mins zonder reclame)
Smackdown - 2 uur op TV (anderhalf uur zonder reclame)
TNA Impact - 1 uur op TV (40 mins zonder reclame)

6 uur TV tijd - 4 uur en 20 mins echte tijd.

4 uur 20 per week x 4 = 17 uur en 20 mins per maand.

1 keer per maand:

WWE PPV - 3 uur
TNA PPV - 3 uur

6 uur per maand.

Per maand kijk ik dus zon, 23 uur en 20 mins aan worstelen

O wacht ik kijk Heat ook nog, dat is zon 35 mins zo ongeveer. Dus 35 mins keer 4 = 2 uur en 20 mins.

25 uur en 40 minuten aan worstelen per maand. Plus dat ik ook nog TNA Today kijk elke dag (en in het weekend, de weekend versie natuurlijk)

Dus laten we zeggen 26 uur
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:01:25 #293
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48911772
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

En dan kijk je nieteens ECW en TNA nog

Wekelijks:

Raw - 2 uur op TV (anderhalf uur zonder reclame)
ECW - 1 uur op TV (40 mins zonder reclame)
Smackdown - 2 uur op TV (anderhalf uur zonder reclame)
TNA Impact - 1 uur op TV (40 mins zonder reclame)

6 uur TV tijd - 4 uur en 20 mins echte tijd.

4 uur 20 per week x 4 = 17 uur en 20 mins per maand.
1 keer per maand:

WWE PPV - 3 uur
TNA PPV - 3 uur

6 uur per maand.

Per maand kijk ik dus zon, 23 uur en 20 mins aan worstelen

O wacht ik kijk Heat ook nog, dat is zon 35 mins zo ongeveer. Dus 35 mins keer 4 = 2 uur en 20 mins.

25 uur en 40 minuten aan worstelen per maand. Plus dat ik ook nog TNA Today kijk elke dag (en in het weekend, de weekend versie natuurlijk)

Dus laten we zeggen 26 uur
wow.. dan moet Undertaker haast wel goed zijn

- Edgar Davids
pi_48912243
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:01 schreef BigFire het volgende:

[..]

wow.. dan moet Undertaker haast wel goed zijn
Dat is hij zeker ja
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:25:58 #295
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48912419
haha niet bij stilgestaan dat we zolang zitten te kijken per maand!! dus 1 hele dag gaat op aan wrestling kijken haha lol!! trouwens het topic is weer bijna vol.. nieuwe TT alvast over Judgement Day??
pi_48912532
Ik denk nog even over een titel ja, zal wel Judgement Day worden als ik niks beter kan verzinnen

Trouwens:
quote:
What was originally planned to be a long-term title reign for The Undertaker could come to a quick halt, reports The Wrestling Observer.

The wrestler suffered a biceps tear prior to Sunday's Backlash PPV; following the match, he was in "tremendous pain."

The muscle is noticeably rolled up, which implies a complete tear off the bone and a six-to-eight month recovery period.

Undertaker committed to working a more regular WWE schedule for the purpose of long-term title reign, but if the injury is as serious as most believe, he'll be forced to drop the belt soon.

He was to be evaluated by Dr. James Andrews Tuesday afternoon. After determining if Undertaker will be required to drop the belt, WWE will then have to decide whether or not it can safely be done via a match.
Godverdomme

Nieuwe titel misschien:

"Dead Man Walking?"
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:43:26 #297
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48912854
Vince McMahon "King of Extreme"

- Edgar Davids
pi_48913175