16 jarige puber? Ik heb zelf ook kritiek op WWE hoor, Raw was het eerste uur ook schijt, en op ECW is Snitsky en Lasley shijt. Smackdown was gewoon goed, en main event van ECW ook. Bij TNA was er maar 1 match leuk. Gaat niet op tegen wat WWE deze week gedaan heeft lijk mij.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Pfff, een 16 jarige puber die er niet tegen kan dat iemand kritiek heeft op de WWE. Leuk hoor. Ik zeg niet dat deze Impact super was, maar hij was ook niet shit: hij was wel leuk zoals ik zei.
Bovendien gaat het hier nog altijd om een mening, dus als ik zeg dat ik Impact deze week leuker vond dan SmackDown en ECW dan kun jij dat wel gelul noemen alsof het niet de waarheid is, maar juist dat is gelul. Er is namelijk geen objectieve waarheid hier.
Tuurlijk, maar het is nogal raar om te zien hoe heftig je reageert op mijn mening. Alsof je je gekwetst voelt dat iemand TNA leuker vindt dan WWE.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
16 jarige puber? Ik heb zelf ook kritiek op WWE hoor, Raw was het eerste uur ook schijt, en op ECW is Snitsky en Lasley shijt. Smackdown was gewoon goed, en main event van ECW ook. Bij TNA was er maar 1 match leuk. Gaat niet op tegen wat WWE deze week gedaan heeft lijk mij.
En het is jou mening ja, ik geef mijn mening erop, of mag dat niet?
Jij kwam met onzin dat alles bij WWE vast staat alsof dat bij TNA niet zo is. Het is allemaal scripted hoor, ook bij TNA en daar staat het ook vast.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is nogal raar om te zien hoe heftig je reageert op mijn mening. Alsof je je gekwetst voelt dat iemand TNA leuker vindt dan WWE.
Dan moet je de geschiedenis ingaan en je kunnen verplaatsen in de "gewone doorsnee" fan...Worstelen heeft altijd freaks gehad, die trekken ook mensen aan...Khali is een freak net als Andre the Giant , McGuire Twins, Giant Gonzalez dat waren....Sommige van die gasten (want er zijn er ongetwijfeld meer maar kan er even niet opkomen) waren echt bar slecht maar waren er echt voor het "freak" gehalte...zoals Khali dat nu ook isquote:Damn, waarom is de WWE nou nog steeds die Great Kali aan het pushen? Die gozer heeft echt helemaal niets, op een hele grote kin na.
Helaas ja, opzich kan Batista daar ook nog inquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:34 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dan moet je de geschiedenis ingaan en je kunnen verplaatsen in de "gewone doorsnee" fan...Worstelen heeft altijd freaks gehad, die trekken ook mensen aan...Khali is een freak net als Andre the Giant , McGuire Twins, Giant Gonzalez dat waren....Sommige van die gasten (want er zijn er ongetwijfeld meer maar kan er even niet opkomen) waren echt bar slecht maar waren er echt voor het "freak" gehalte...zoals Khali dat nu ook is
quote:Op zondag 29 april 2007 00:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Helaas ja, opzich kan Batista daar ook nog in
Tuurlijk zijn er altijd freaks geweest. Dat hoef je mij niet te vertellen. Maar als een freak niet werkt, dan werkt hij niet en dan moet je er ook geen aandacht meer aan besteden. Het feit dat er in het verleden goede freaks zijn geweest (George "The Animal" Steelequote:Op zaterdag 28 april 2007 23:34 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dan moet je de geschiedenis ingaan en je kunnen verplaatsen in de "gewone doorsnee" fan...Worstelen heeft altijd freaks gehad, die trekken ook mensen aan...Khali is een freak net als Andre the Giant , McGuire Twins, Giant Gonzalez dat waren....Sommige van die gasten (want er zijn er ongetwijfeld meer maar kan er even niet opkomen) waren echt bar slecht maar waren er echt voor het "freak" gehalte...zoals Khali dat nu ook is
Joh, je meent het!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jij kwam met onzin dat alles bij WWE vast staat alsof dat bij TNA niet zo is. Het is allemaal scripted hoor, ook bij TNA en daar staat het ook vast.
Reageer helemaal niet opgefokt, ik wijs je alleen op een algemeen feit.quote:Op zondag 29 april 2007 10:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Joh, je meent het!![]()
Je moet gewoon niet zo opgefokt reageren.
Petey Williamsquote:Op zondag 29 april 2007 13:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Reageer helemaal niet opgefokt, ik wijs je alleen op een algemeen feit.
TNA Today had trouwens weer een hele vette match met Shelly en Sabin tegen Senshi en *naam kwijt*. Die match was beter dan heel ImpactWel leuk hoe ze TNA Today maken, kijk het altijd
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op maandag 30 april 2007 18:32 schreef BigFire het volgende:
ik vond hem ook goed. de arena zag er klein en knus uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
- Edgar Davids
quote:Op maandag 30 april 2007 23:56 schreef BigFire het volgende:Yea, ene kant vindt ik het leuk, andere kant weer niet, omdat ik ze allebei leuk vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haten is een groot word, maar ik kan nou niet zeggen dat ik het niet erg vindtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:12 schreef PirE het volgende:
Blessure voor Lashley, das mooi voor de Bobby-haters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
- Edgar Davids
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:29 schreef BigFire het volgende:
RAWHele sterke raw,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hele sterke raw,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
- Edgar Davids
geel kikkertjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:43 schreef BigFire het volgende:
er is trouwens een exclusive foto opgedoken van Orton z'n hotelkamer incident![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Haha, Taker is juist het tegenovergestelde. Hij jobbed zelf tegen Khali, Orton, Kennedy etc. Hij is er juist om andere over te maken. En zo oud is hij ook weer niet, begin 40quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:37 schreef BigFire het volgende:
ben nooit zo'n Taker fan geweest dus van mij mag iemand anders wel de titel hebben. als ze niet oppassen wordt hij straks de nieuwe Hogan (te oud, teveel invloed, niet willen jobben etc) heb ik het idee.
op het eind van de feud komt hij altijd als winnaar uit de bus de laatste jaren... daar gaat het om. hij is een onverslaanbare heilige op leeftijd(42!) daar hou ik gewoon niet zo van... en al helemaal niet als champ. z'n tijd is voorbij vind ik.... dan kan hij of stoppen(met hier en daar een verschijning) of doorgaan maar ook daadwerkelijk gezichtsverlies lijden(net als Ric Flair).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Haha, Taker is juist het tegenovergestelde. Hij jobbed zelf tegen Khali, Orton, Kennedy etc. Hij is er juist om andere over te maken. En zo oud is hij ook weer niet, begin 40![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taker helpt de nieuwelingen naar een hoger niveau, uiteindelijk wint die nog wel.quote:op het eind van de feud komt hij altijd als winnaar uit de bus de laatste jaren... daar gaat het om. hij is een onverslaanbare heilige op leeftijd(42!) daar hou ik gewoon niet zo van... en al helemaal niet als champ. z'n tijd is voorbij vind ik.... dan kan hij of stoppen(met hier en daar een verschijning) of doorgaan maar ook daadwerkelijk gezichtsverlies lijden(net als Ric Flair).
Leeftijd valt best mee en zolang het er nog goed uitziet is er voor mij geen probleem. (bij Flair is dat toch wel iets anders)
De laatste tijd zien we hem wel heel veel, dat mag wel minder ja.
[ Bericht 42% gewijzigd door Brownietje op 01-05-2007 22:31:57 ]
Dat hij als winnaar uit de bus komt maakt weinig uit en daar gaat het juist helemaal niet om. Bv bij Orton, hij heeft Orton enorm veel geholpen met zijn carriere, heeft gejobt tegen hem (zelfs maanden weggeweest?) en weet niet of hij daar ook als winnaar uitkwam. Maar als iemand de undertaker verslaat op het einde van de feud, maakt dat de undertaker zwak, en kan hij andere niet meer omhoog halen. Wat hij nu dus fantastisch doet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef BigFire het volgende:
[..]
op het eind van de feud komt hij altijd als winnaar uit de bus de laatste jaren... daar gaat het om. hij is een onverslaanbare heilige op leeftijd(42!) daar hou ik gewoon niet zo van... en al helemaal niet als champ. z'n tijd is voorbij vind ik.... dan kan hij of stoppen(met hier en daar een verschijning) of doorgaan maar ook daadwerkelijk gezichtsverlies lijden(net als Ric Flair).
En dan kijk je nieteens ECW en TNA nogquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:13 schreef wc-eend het volgende:
Morgen backlash kijken en raw binnenhalen en evt kijkenen vrijdag weer smackdown.. pfff druk
wow.. dan moet Undertaker haast wel goed zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
En dan kijk je nieteens ECW en TNA nog
Wekelijks:
Raw - 2 uur op TV (anderhalf uur zonder reclame)
ECW - 1 uur op TV (40 mins zonder reclame)
Smackdown - 2 uur op TV (anderhalf uur zonder reclame)
TNA Impact - 1 uur op TV (40 mins zonder reclame)
6 uur TV tijd - 4 uur en 20 mins echte tijd.
4 uur 20 per week x 4 = 17 uur en 20 mins per maand.
1 keer per maand:
WWE PPV - 3 uur
TNA PPV - 3 uur
6 uur per maand.
Per maand kijk ik dus zon, 23 uur en 20 mins aan worstelen
O wacht ik kijk Heat ook nog, dat is zon 35 mins zo ongeveer. Dus 35 mins keer 4 = 2 uur en 20 mins.
25 uur en 40 minuten aan worstelen per maand. Plus dat ik ook nog TNA Today kijk elke dag (en in het weekend, de weekend versie natuurlijk)
Dus laten we zeggen 26 uur
Dat is hij zeker jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:01 schreef BigFire het volgende:
[..]
wow.. dan moet Undertaker haast wel goed zijn![]()
Godverdommequote:What was originally planned to be a long-term title reign for The Undertaker could come to a quick halt, reports The Wrestling Observer.
The wrestler suffered a biceps tear prior to Sunday's Backlash PPV; following the match, he was in "tremendous pain."
The muscle is noticeably rolled up, which implies a complete tear off the bone and a six-to-eight month recovery period.
Undertaker committed to working a more regular WWE schedule for the purpose of long-term title reign, but if the injury is as serious as most believe, he'll be forced to drop the belt soon.
He was to be evaluated by Dr. James Andrews Tuesday afternoon. After determining if Undertaker will be required to drop the belt, WWE will then have to decide whether or not it can safely be done via a match.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |