Ik denk dat dat niet zo heel veel uitmaakt.quote:Op maandag 23 april 2007 23:47 schreef MaxMark het volgende:
En het scrollen is misschien wel sneller, maar het eenvoudige 'point and click' kan volgens mij ook nooit sneller dan je met een muis kunt.
Zet je oogkleppen eens even af.quote:Op maandag 23 april 2007 09:22 schreef mschol het volgende:
brrr een rts op een console ...
ligt maar net aan de gevoeligheid van je muis..quote:Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
De analoge stick is behoorlijk gevoelig. Daardoor kun je heel snel over de map scrollen. Het perciezere werk is daardoor in het begin best wennen, maar dat lukt ook nog wel.
Dus op de PC ben je alleen sneller als je op de minimap klikt, met scrollen is de analoge stick sneller.
yep het werkt, maar like hell...quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zet je oogkleppen eens even af.
Het werkt.
Het werkt goed.quote:
Als ik een 360 had gehad had ik het wel eens geprobeerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het werkt goed.
Maar daarvan kan ik julie toch niet overtuigen. En julie nemen ook niet de moeite om het een keer zelf te proberen.
Dat gaat volgens mij niet. Maar je kan als je de rechter tigger intrekt met de Dpad omhoog en omlaag door de bouw menu's gaan. Met links en recht ga je dan door de opties in dat menu. En met units zet je er gewoon een stuk of 10 in de que en dat gaat wel door.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef outcast_within het volgende:
als je met je controller bijvoorbeeld een knop toe zou kunnen wijzen aan E en R en F
en ook nog eens F1/F10
En de Q knop dan zou je volgens mij erg snel kunnen bouwen en vechten tegelijkertijd
Mij lijkt het iig wel tof op de 360 komt daarbij als het moeilijker/trager gaat, de rest heeft er oko last van
Echt waarquote:Op maandag 23 april 2007 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs op easy heb ik al enorm veel moeite met dit spel![]()
Ik heb dan nog nooit een RTS gespeeld op een console, maar ik vond Tomb Raider Legend fijner spelen op de PC dan op de Xbox360. Dus dan heb ik zelf eigenlijk al twijfels of het mij bij C&C3 dan wel gaat lukken. Al geloof ik graag dat het best fijn kan spelen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het werkt goed.
Maar daarvan kan ik julie toch niet overtuigen. En julie nemen ook niet de moeite om het een keer zelf te proberen.
Ik ben dan ook al een oude lulquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Echt waarPas op Hard werd het voor mij nog een beetje uitdagend met de GDI en NOD. Op Normal liep ik er redelijk makkelijk doorheen. Alleen de missies van de Scrin waren nog wel wat lastig op Normal.
1. het is een zwaar programma, en met zwaar bedoel ik, je pc is (afhankelijk van hoe oud hij is) wel een tijdje niet erg optimaal reagerend (lees half vast). Dit doet hij ongeveer totdat hij je ram of pfgeval tot 1.5gig heeft opgepompt, vervolgens blijft hij nog een minuut hangen en krijg je eindelijk de world builder tot je beschiking.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:13 schreef outcast_within het volgende:
succes met de teleurstelling
hoe meer mappen hoe beterquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:37 schreef Heintje het volgende:
Op zich is het wel goed dat niet jan en alleman een map in elkaar kan knutselen, dan krijg je zo'n wildgroei aan maps op internet.
Honderen mappen noem ik weinig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe meer mappen hoe beter(zie b.v. starcraft, zijn honderden mappen voor te krijgen..)
alleen de eenvoud van de starcraft editor is dit bepaald niet, erg jammer...
map editors van blizzard is altijd erg mooi en simpel gedaan, je kon in wc3 map editor ook megagigantische scripts en opzetten creeeren met amper/geen verstand van daadwerkelijk programmeren/modelleren/etc.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe meer mappen hoe beter(zie b.v. starcraft, zijn honderden mappen voor te krijgen..)
alleen de eenvoud van de starcraft editor is dit bepaald niet, erg jammer...
duurde een hele poos voor me, naja een minuutje maybe minderquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef Seal_force het volgende:
Worldbuilder werkt bij mijn niet op de laatste 10 % procent start hij niet op, hebben meer mensen er last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |