quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:21 schreef Logitik het volgende:Ik word een beetje gek dat als ik een groep mannetjes selecteer, dat ik geen subkeuzes kan maken. Dat ik bijv 1 groep granadiers apart kan selecteren, en die een opdracht kan geven. Nu gaat de hele groep er heen.
Als ik dubbelklik op bijv de granadiers, kan ik ook niet meer op een simpele manier de groep selecteren die ik eerst had.
Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg
same als ik een groep heb wil ik dolgraag 1 malig een deelgroep kunnen aanklikke om die functies te geven, nu kan dat pas als ik ze helemaal specifiek selecteer
![]()
dat zou micromanagement zoveel uitgebreider, leuker en vetter maken
en dan die AI van die harvesters, kbegin er helemaal krankjorem van te worden. mooi blauw veldje en al heb 3 refineries, 2 bij een ouwe lege, 1 bij een nieuwe, wat doet harvester die naast de mooie dikke blauw veld staat als ie vol zit? juist , trekt de halve (maar ook echt de halve) map om daar zijn shit te dumpen. En dan al die harvesters die naar 3 verschillende velden gaan waar geen mannetjes van me staan als minstens 1 van de 2 velden die keb (soms zelfs als ik er 3 heb, kwart van de map bezit dus) nog propvol zit, dat valt toch niet lastig te programmeren? desnoods een optie, doe niks & notificatie als veld leeg is, maar nee ze jagen zichzelf de dood in
![]()
Vraag me afof ze ook de optie geven om leger goed op een buurt laten blijven, of ze lopen kwart map om iemand te achtervolgen of ze staan er maar wat (of doe ik nu iets fout), kbedoel dat mag bestwel automatisch ipv steeds micromanagement
![]()
Verder probeer ik scrin nu te masteren, met een 7 koppig team hele basissen en grote legers mollen (3 tripods, 2 corruptors en 2 airartillery, meestal kom ik geen air tegen en anders stuur ik me 4 vliegtuigjes <3 , jammer dat je er maar 4 op 1 airbase kan hebben
![]()
)