nee gewoon gemuteerde tiberium vliegenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Toch vraag ik me af hoe dat eruit zou zien. Nod, GDI en CABAL zouden gewoon de technologie kunnen hebben voor ruimtetuig. Alleen zie ik the Forgotten in gemuteerde vliegende vuilnisbakken.Het had waarschijnlijk meer iets SG achtigs geweest.
Als je nou UT gewoon doelde had ik Ja gezegd (3 jaar geleden)..quote:
1 zet je graphics lager en je maat ook. Of je moet het leuk vinden dat het spel door jou 5 keer zo langzaam gaat (ook voor je tegen/medestanderquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:54 schreef neggix het volgende:
Vandaag via hamachi met een vriend gespeeld tegen Brute. Jezus, dat is echt niet te doen hoor. Met z'n tweeen ging het wel ,maar in je eentje kom je echt niet voorbij die gasten....
Liep trouwens wel erg slecht aan het eind. Hele level vol unit, en m'n A-bom deed er real time 34 minuten overBeetje weinig FPS.....
Verder word het spel al leuker... Eerst vond ik het nogal geript van Generals, met een mooier laagje, maar nu word het leuker.
Alleen die scrim is veels te kut. 10 van die vliegdingen met vliegtuigen en daarvoor 10 andere grote vliegdingen en je haalt zowat een basis weg.. Iets te sterk...
Daarintegen, rocketlaunchers![]()
Ohh ja., en het level builden eindelijk beetje tijd in gestokenweer eens wat C&C red alert levels nabouwen
En weer zwaar klote dat die superweapons niet uitkunnen.. soms wel relax, heb je wat om tussendoor te strijden maar soms is het niet eerljk.. degene die eerder is kan die andere bijna altijd wel vernietigen...
Ik zou hem opnieuw doen. Zo heb ik die missie op Hard uitgespeeld:quote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef MrX1982 het volgende:
*Schop.
Die missie in kroatië. Die is fucking moeilijk. Heb ik mijn MCV veilig naar de basis gebracht kan ik geen basis opbouwen omdat ik bijna direct wordt aangevallen van alle kanten. Mijn basis waarmee ik begon is sowieso helemaal vernietigd omdat ik die MCV moest redden.
Is het nu nog haalbaar of moet ik hem helemaal opnieuw starten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop je dat je hier wat aan hebt. Mocht je ter verduidelijking screens willen dan kan ik die wel maken.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zou hem opnieuw doen. Zo heb ik die missie op Hard uitgespeeld:Ik speel op normal dus als bovenstaande uitleg bij hard werkt moet dat bij normal toch ook werken. Alvast bedankt. Ik ga het meteen proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop je dat je hier wat aan hebt. Mocht je ter verduidelijking screens willen dan kan ik die wel maken.![]()
.
Hopelijk blijven mijn harvesters uit de gevaren zone. Meerdere malen al gehad dat mijn harvesters vet onder vuur komen te liggen. Je kunt ze geen moment uit het oog verliezen zo dom als een garnaal zijn ze.
Ik heb hem nou op easy gehaald.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:10 schreef Boef het volgende:
Tegen de vliegers gewoon minimaal 8, liefst 12 Firehawks met anti-air en Mammoths lekker laten levelen naast een factory of Battlebase tegen de tripods, misschien met een sonic towertje of 2 erbij.
als je de scrin missies wil doen, zul je die wel moeten doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:16 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb net de gdi campagne gedaan op medium maar ik vind het niet zoveel voorstellen, is nod veel leuker of hoef ik daar helemaal niet aan te beginnen?
Zie hierquote:Jonwil's Walls Mini-Mod
9:57 PST | HeXetic | Print News
Enterprising C&C coder par excellence jonwil, previously famous for his work on the Renegade scripts.dll, has produced a little mini-mod that I'm sure will make a lot of you very happy.
Yeah, that's right. Walls is back, yo. Although the mod SDK isn't out and you do have to futz with a file, it still works in skirmish, and if the other player has it then it'll work in multiplayer as well. All three sides get their own distinct wall variety, and the Scrin even get crazy crystal/energy walls. It appears that C&C3 continues in the longstanding C&C tradition of including "hidden" art & code for units that didn't make the final cut.
Als Nod: Venoms met laser. Wel handmatig op de moederschepen mikken in geval van de assualt carriers.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
En voor die airships moet je airunits gebruiken.
Ik zal ze eens lager zetten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Je heb al een patch gedownload? En al geprobeerd op de laagste custom grafische settings? Het kan zijn dat je pc de hoogste settings steeds slechter trekt en crashed.
quote:ˇ Added a "Classic Command & Conquer (Left-Click Orders)" mouse interface option, which may be selected in the General tab of the Settings menu.
een HELEBOEL mensen moeten hun strategy gaan aanpassenquote:ˇ Some structures on each side no longer provide Ground Control for base expansion. These include: Power Plants, Reactors, Tiberium Silos, Barracks, Hands of Nod, and Portals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |