quote:Op donderdag 12 april 2007 17:39 schreef Misstique het volgende:
Ze gaat weg bij 3FM!!! Eindelijk!!! Feescht!!!,
,
!
Wat jij zegtquote:Op donderdag 12 april 2007 17:40 schreef Misstique het volgende:
Inderdaad het meest humorloze en narcistische vrouwmens wat op de radio te vinden is..
Ik vond haar op 3FM al slecht,quote:Op donderdag 12 april 2007 16:52 schreef hamkaastosti het volgende:
Jawel vrolijke medeforummer en tevens lezer van dit topic. Onlange bereikte me het mooie nieuws dat claudia de breij stopt met het radioprogramma dat ze op 3fm doet tussen 12 en 2. Echter toen ik na het nuttigen van champagne en kreeft verder las zag ik dat ze een TV programma ging maken. Nu ben ik naast fervent radio luisteraar ook nog eens een fanatiek Xboxer maar bovenal een liefhebber van TV. U raadt het al beste mede gebruiker van dit forum. Ik wil claudia niet op TV. Claudia is namelijk een vrouw en naast het feit dat vrouwen niet poepen hebben vrouwen ook nog eens geen humor. En nu wil het geval dat ze een programma met "humor" gaat maken. U hoeft geen wiskundeknobbel te bezitten om 1 en 1 bij elkaar op te tellen. Ik zal dus ook niet gaan rusten totdat Claudia ook van mijn zo geliefde medium TV af is.
dank u voor de aandacht.
Samenvatting: geen
Dat kun je gewoon wegzappen als je er geen zin in hebt!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:54 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik vond haar op 3FM al slecht,
bij DWDD zat/zit ze volgens mij ook al op de verkeerde plek,
en nu een eigen programma met humor!?![]()
Het moet niet gekker worden!![]()
Klopt!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon wegzappen als je er geen zin in hebt!.
Praat me er niet over, heb 't zelfde probleem, af en toe afgewisseld door 538 waar je ook al niet goed van wordt.quote:In tegenstelling tot dat radioprogramma van haar, waar ik elke dag verplicht naar moet luisteren op mn werk. Gelukkig ben ik daar binnenkort van verlost!.
Misschien moeten ze Harm Edens of Jan-Jaap van der Wal overhalen DWDD te presenteren en dan zou het beter moeten gaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:54 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik vond haar op 3FM al slecht,
bij DWDD zat/zit ze volgens mij ook al op de verkeerde plek,
en nu een eigen programma met humor!?![]()
Het moet niet gekker worden!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
- Harm Edens of Jan-Jaap van der Wal -
het zit diep bij je hequote:Op donderdag 12 april 2007 18:42 schreef hamkaastosti het volgende:
ik bedoel maar
doodverwensing! Ban!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ze is in en IN slecht....
Ze is de SatAn... Lucifer...
Verbranden moeten ze der en daarna ophangen aan de hoogste boom!!!
Dood... DOOOD!!!!!!
verder is t best een vervelend wijf ja....
een paar jaar luisteren naar haar stem en "garpen" doet dat met jequote:
Ban aanvraag.... BANN!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 20:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
doodverwensing! Ban!
Bovendien deel ik de mening van TS dat vrouwen niet garpig moeten doen, want ze zijn niet garpig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |