Wehehehe.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:52 schreef KopieerMachine het volgende:
Bagger.
Ik pleit dan ook voor een slotje.
ik pleit dan ook voor een bann.. voor een zekere kopieermachinequote:Op donderdag 12 april 2007 14:52 schreef KopieerMachine het volgende:
Bagger.
Ik pleit dan ook voor een slotje.
Daar moest ik ook al drinken inschenkenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:21 schreef -SL- het volgende:
Fotoboek down
Het fotoboek is momenteel niet bereikbaar. Schenk even wat te drinken in en probeer het zo nog 's.
--------------------------------------------------------------------------------
FOK!core at fotoboek.fok.nl
Dat is alleen bij jou omdat jij teveel in mijn fotoboek zitquote:Op donderdag 12 april 2007 15:21 schreef -SL- het volgende:
Fotoboek down
Het fotoboek is momenteel niet bereikbaar. Schenk even wat te drinken in en probeer het zo nog 's.
--------------------------------------------------------------------------------
FOK!core at fotoboek.fok.nl
Ja of jij in de mijnequote:Op donderdag 12 april 2007 15:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is alleen bij jou omdat jij teveel in mijn fotoboek zit![]()
Ik denk het niet, als niemand zou drinken zou FOK wat minder users krijgen omdat iedereen doodt gaat door uitdroging enzo.....quote:Op donderdag 12 april 2007 15:27 schreef senesta het volgende:
Met dit mooie weer moet je natuurlijk zorgen dat je users genoeg blijven drinken![]()
Jij loert meer in mijn fobo dan ik in de jouwe heurquote:Op donderdag 12 april 2007 15:28 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ja of jij in de mijne
Tevens moeten we nog steeds meten offie groot genoeg is
Wees blij dat t dan geen pizza's zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef ehqo het volgende:
Zes glazen drinken om me heen, en dan wéér op pad gestuurd worden.
Je moet ook niet om de minuut op F5 douwenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:47 schreef Tism het volgende:
Ik zuip me nu onderhand te pletter, hiero!![]()
Dat denk ik dus ook, een complottheorie.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:23 schreef NordicBlue het volgende:
Ik denk dat Danny een contract heeft afgesloten met een niet nader te noemen supermarkt, dat fok af en toe zegt dat er wat drinken gepakt moet worden!
Er hoort ook een plaatje bij, van die niet nader te noemen supermarkt, met als tekst:
Drinken op?, Koop hier nieuwe!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |