Wehehehe.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:52 schreef KopieerMachine het volgende:
Bagger.
Ik pleit dan ook voor een slotje.
ik pleit dan ook voor een bann.. voor een zekere kopieermachinequote:Op donderdag 12 april 2007 14:52 schreef KopieerMachine het volgende:
Bagger.
Ik pleit dan ook voor een slotje.
Daar moest ik ook al drinken inschenkenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:21 schreef -SL- het volgende:
Fotoboek down
Het fotoboek is momenteel niet bereikbaar. Schenk even wat te drinken in en probeer het zo nog 's.
--------------------------------------------------------------------------------
FOK!core at fotoboek.fok.nl
Dat is alleen bij jou omdat jij teveel in mijn fotoboek zitquote:Op donderdag 12 april 2007 15:21 schreef -SL- het volgende:
Fotoboek down
Het fotoboek is momenteel niet bereikbaar. Schenk even wat te drinken in en probeer het zo nog 's.
--------------------------------------------------------------------------------
FOK!core at fotoboek.fok.nl
Ja of jij in de mijnequote:Op donderdag 12 april 2007 15:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is alleen bij jou omdat jij teveel in mijn fotoboek zit![]()
Ik denk het niet, als niemand zou drinken zou FOK wat minder users krijgen omdat iedereen doodt gaat door uitdroging enzo.....quote:Op donderdag 12 april 2007 15:27 schreef senesta het volgende:
Met dit mooie weer moet je natuurlijk zorgen dat je users genoeg blijven drinken![]()
Jij loert meer in mijn fobo dan ik in de jouwe heurquote:Op donderdag 12 april 2007 15:28 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ja of jij in de mijne
Tevens moeten we nog steeds meten offie groot genoeg is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |