dus het ligt niet aan mij. Bij mij is het ook niet erg vlot.quote:
dat vroeg ik mij dus ook al afquote:Op donderdag 12 april 2007 14:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Hoe herkenden jullie elkaar dan?
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Heb ik net gedaanquote:
conclusiesquote:Op donderdag 12 april 2007 14:45 schreef miss-scofield het volgende:
Hoe beginnen jullie altijd een conclusie?
En geef je meteen antwoord op je hoofdvraag, of ga je eerst alles samenvatten ofzo?
eerst de conclusies van de verschillende onderdelen overzichtelijk opnoemen en dan goed antwoord geven op de hoofdvraagquote:Op donderdag 12 april 2007 14:45 schreef miss-scofield het volgende:
Hoe beginnen jullie altijd een conclusie?
En geef je meteen antwoord op je hoofdvraag, of ga je eerst alles samenvatten ofzo?
inderdaad, zo heb ik het ook gedaanquote:Op donderdag 12 april 2007 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eerst de conclusies van de verschillende onderdelen overzichtelijk opnoemen en dan goed antwoord geven op de hoofdvraag
Sommige heb ik beantwoord met n.v.t.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe doen jullie die competenties
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:54 schreef Damzkieee het volgende:
Wat Remcore zegt. Behalve als je concludeert dat iets kut is. Dan zeg je meteen: "kutzooi".
nietquote:Op donderdag 12 april 2007 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe doen jullie die competenties
van de 8 waar je uit kon kiezen moest je er tussen de 3 tot 5. ik heb er 2 die nog enigszins van toepassing zijn op de stage. Maar ik weet echt niet wat ik er moet zetten. Ik noem nu alle punten op die ik ook in mijn verslag zetquote:Op donderdag 12 april 2007 14:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sommige heb ik beantwoord met n.v.t.![]()
ik verzin er altijd gewoon een verhaaltje ben (ben ik redelijk goed inquote:Op donderdag 12 april 2007 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van de 8 waar je uit kon kiezen moest je er tussen de 3 tot 5. ik heb er 2 die nog enigszins van toepassing zijn op de stage. Maar ik weet echt niet wat ik er moet zetten. Ik noem nu alle punten op die ik ook in mijn verslag zet![]()
ik heb niet zo goede zuigduimquote:Op donderdag 12 april 2007 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik verzin er altijd gewoon een verhaaltje ben (ben ik redelijk goed in) heb nog nooit commentaar gehad
FoBoquote:Op donderdag 12 april 2007 14:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Hoe herkenden jullie elkaar dan?
verbaasd me, je zit constant op dit forumquote:Op donderdag 12 april 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
we lopen hier met afstuderen echt goed op schema, bijna volgens de planning, had ik niet gedacht toen we hem maakten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |