Ik vind het niet meer leuk hier.. Heb nog haar 06 nietquote:
Als ze wel een kloon is, dan ben ik erin getrapt in ieder geval, heel hard, want ik denk nu niet meer dat ze een kloon is.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:11 schreef remlof het volgende:
Die flauwe grap kan nog net in Viswijfje - het raadsel #2 *Op naar het 06 nummer* (tevens voorlopig het laatste viswijfje topic wat mij betreft).
Ben ik niet goed genoeg voor je?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik lees het lekker nu pas!
(en had t anders ook niet gedaan hoor)
Goedemorge allemaal!!!
zeg ik niet, maar ik doe ff geen seks met fokmensen meer voor me imago is dat beter!quote:
Dus ik maak nog wel kans?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zeg ik niet, maar ik doe ff geen seks met fokmensen meer voor me imago is dat beter!![]()
misschien is dat wel beter voor je imago. je weet maar nooit. proberen??quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zeg ik niet, maar ik doe ff geen seks met fokmensen meer voor me imago is dat beter!![]()
Als je van gedachten verandert: 2 sigaretten, 10 euro beltegoed en een happymeal bij de lokale mac.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Over 4 posts is iig dit topic afgelopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:45 schreef Mardoek50 het volgende:
Is die zooi nou nog niet afgelopen?![]()
Misschien is Viswijfje wel een kloon van Yvonne?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |