mijn zak doet wel pijnquote:Op donderdag 12 april 2007 18:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik hoor je niet ik hoor je niet
pesten doet geen pijn
puh!![]()
ging de koe zitten dan?quote:
dat was toch mijnkoosnaampje voor jou: koequote:
ku je die kloon niet ff in de hond houdenquote:
men niemand heeft je nummerquote:Op donderdag 12 april 2007 19:00 schreef Viswijfje het volgende:
ben jij dat die ons steeds belt soppig?
volgens ons mam is sinds vanmiddag 3 uur zo beetje elke 10 minuten gebeld en opgehangen!![]()
ik wist wel dat ik in de shit kwam![]()
quote:
das wel zieligquote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
was t maar zo feest!
soppig heeft vanmiddag al me gegevens gevonden![]()

quote:Op donderdag 12 april 2007 19:17 schreef doka het volgende:
What the fuck!?! [afbeelding]
Briljant topic. Ik weet niet wat leuker zou zijn: of Wijfje een kloon is of als ze echt is (dan ben ik een beetje verliefd)
Hoe dan ook: TVP en aanverwante onzin
(O ja, het is schijt en niet scheit, galant en niet chalant: voor die paar miereneukers in dit topic. Als je miereneukt moet je het wel goed doen)
Nou. Doeg
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:44 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik val ook echt van mijn stoel van verbazing
quote:
Ik heb dit topic niet doorgelezen, maar Viswijfje is een kloon, dat heeft ie ooit in een post door laten schemerenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:33 schreef Afwazig het volgende:
Viswijfje-Het Raadsel
Het is geen kloon van Murp
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb dit topic niet doorgelezen, maar Viswijfje is een kloon, dat heeft ie ooit in een post door laten schemeren
Waren tante Ief d'r woorden. Daarnaast heb ik toen ook net gedaan of ik Murp was, net als de andere 4 in dat topic geloof ik toen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb dit topic niet doorgelezen, maar Viswijfje is een kloon, dat heeft ie ooit in een post door laten schemeren
wie is tante lef??quote:Op donderdag 12 april 2007 22:23 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Waren tante Ief d'r woorden. Daarnaast heb ik toen ook net gedaan of ik Murp was, net als de andere 4 in dat topic geloof ik toen.
quote:
Neuken?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik las lef, met een L, vond t al zo vreemd
zijn jullie ook aangeschoten?
Ik vind het niet meer leuk hier.. Heb nog haar 06 nietquote:
Als ze wel een kloon is, dan ben ik erin getrapt in ieder geval, heel hard, want ik denk nu niet meer dat ze een kloon is.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:11 schreef remlof het volgende:
Die flauwe grap kan nog net in Viswijfje - het raadsel #2 *Op naar het 06 nummer* (tevens voorlopig het laatste viswijfje topic wat mij betreft).
Ben ik niet goed genoeg voor je?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik lees het lekker nu pas!
(en had t anders ook niet gedaan hoor)
Goedemorge allemaal!!!
zeg ik niet, maar ik doe ff geen seks met fokmensen meer voor me imago is dat beter!quote:
Dus ik maak nog wel kans?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zeg ik niet, maar ik doe ff geen seks met fokmensen meer voor me imago is dat beter!![]()
misschien is dat wel beter voor je imago. je weet maar nooit. proberen??quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zeg ik niet, maar ik doe ff geen seks met fokmensen meer voor me imago is dat beter!![]()
Als je van gedachten verandert: 2 sigaretten, 10 euro beltegoed en een happymeal bij de lokale mac.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Over 4 posts is iig dit topic afgelopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:45 schreef Mardoek50 het volgende:
Is die zooi nou nog niet afgelopen?![]()
Misschien is Viswijfje wel een kloon van Yvonne?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |