Sorry, ik geloof er geen fuck van, en ik blijf het vreemd vinden. Maar doe maar wat je zelf vind dat je moet doen, we hebben je gewaarschuwd.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:19 schreef Viswijfje het volgende:
ik reageer nog 1 keer en dan houden we er samen over op, oke?
t enigste wat ik welles doe is seks hebben met een jongen als ik daar zin in heb..
sorrie, maar ik word ook welles geil en dan kan ik t mezelf moeilijk gaan maken om als dame over te komen, maar als ik dan een leuke jongen zie en we willen allebij maar één ding, waarom zouden we t dan niet doen?
Vaak zijn t alleen gewoon jonges die ik echt leuk vind en is t ook echt niet zo dat ik t na een week al met ze doe
vaker wel dan niet is t ook gewoon dat we wat krijgen![]()
en ik doe niks voor een breezer maar als je na afloop nog ff napraat ofzow en hij zegt wil je wat drinken dan snap ik niet waarom ik dat niet aan zou kunnen nemen.. soms hangen we nog uren gezellig met een drankje aan de bar en dan voel ik me dus ech niet gebruikt of slet hoor!![]()
Maar kan je je dan wel inleven waarom mensen jou als slet zien? Jij bent nu namelijk het type meisje waar jongens het in de kroeg over hebben. Dan wijzen ze naar je, zeggen ze tegen elkaar dat jij makkelijk te neuken bent, neuken ze je, en hebben ze de hele avond lol om je.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:19 schreef Viswijfje het volgende:
knip
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:21 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Maar kan je je dan wel inleven waarom mensen jou als slet zien? Jij bent nu namelijk het type meisje waar jongens het in de kroeg over hebben. Dan wijzen ze naar je, zeggen ze tegen elkaar dat jij makkelijk te neuken bent, neuken ze je, en hebben ze de hele avond lol om je.
Dan ben je geen meisje voor ze, geen vrouw, geen dame, maar gewoon een slet die makkelijk te krijgen is.
Ok, wat jij wilquote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als mensen dat van me vinden is dat jammer!
ik weet zelf wel beter en heb scheit aan wat er van me word gevonden![]()
ik weet wel beter!
graag, want ookal heb ik me eigen mening ik vind het niet fijn dat iedereen me zo tegelijk aanvaltquote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef covie het volgende:
Ik wil liever ook dat het weer een gezellig topic wordt nu![]()
dant vindt je het vast ook neit erg dat ik jou een kolereslet vindt die het verdient om alle geslachtsziektes te krijgenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik weet wel beter!
Ik vind je vrouwonvriendelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik weet wel beter!
Ga leven dan 24/7 op fok! te zitten zieligequote:Op donderdag 12 april 2007 16:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
graag, want ookal heb ik me eigen mening ik vind het niet fijn dat iedereen me zo tegelijk aanvalt![]()
is nogal een heftige dag geweest nu graag wat leuks!![]()
Dat klinkt al een stuk verstandiger en haast samenhangend.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:19 schreef Viswijfje het volgende:
t enigste wat ik welles doe is seks hebben met een jongen als ik daar zin in heb..
sorrie, maar ik word ook welles geil en dan kan ik t mezelf moeilijk gaan maken om als dame over te komen, maar als ik dan een leuke jongen zie en we willen allebij maar één ding, waarom zouden we t dan niet doen?
Vaak zijn t alleen gewoon jonges die ik echt leuk vind en is t ook echt niet zo dat ik t na een week al met ze doe
en ik doe niks voor een breezer maar als je na afloop nog ff napraat ofzow en hij zegt wil je wat drinken dan snap ik niet waarom ik dat niet aan zou kunnen nemen.. soms hangen we nog uren gezellig met een drankje aan de bar en dan voel ik me dus ech niet gebruikt of slet hoor!![]()
nou moeten jullie echt ophouden..nee ik vind het serieus ff niet leuk meer hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dant vindt je het vast ook neit erg dat ik jou een kolereslet vindt die het verdient om alle geslachtsziektes te krijgen![]()
Ik weet iets waardoor hij misschien liever wordtquote:Op donderdag 12 april 2007 16:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nou moeten jullie echt ophouden..nee ik vind het serieus ff niet leuk meer hoor!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nou moeten jullie echt ophouden..nee ik vind het serieus ff niet leuk meer hoor!![]()
Reageer dan nietquote:Het meest ironische detail is nog wel jouw username ..
De meeste posts van mensen waren om te VISSEN naar domme reacties
Raad eens wie er telkens hapte ..
ja jij ja
nee, met zon kop wil ik dr tieten niet zienquote:Op donderdag 12 april 2007 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet iets waardoor hij misschien liever wordt![]()
waar ga je altijd stappen, en voor mijn huis hoef je niet een half uur te fietsen ik woon 5 min (lopen) van de stad vandaan. Altijd handig.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:19 schreef Viswijfje het volgende:
o en op de wc doe ik ook liefste niet maar soms wil je t gewoon zo snel mogelijk en dan heb je geen zin om eerst nog een half uur te fietsen![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, met zon kop wil ik dr tieten niet zien
ssssssssssssssttttquote:
niet happen...niet happen...niet happen....quote:Op donderdag 12 april 2007 16:37 schreef soppig het volgende:
"Rust Zacht Lieve Joey...Je roekeloosheid werdt je fataal..."
"werd" is zonder t, gek !
''quote:Op donderdag 12 april 2007 16:44 schreef Strychnine het volgende:
Eigenlijk zou er een manier moeten zijn om dit topic uit MyAc te krijgen
Ik krijg het er steeds moeilijker mee om niks te zeggen
Ze is een nieuwe club begonnen, namelijk:quote:Op donderdag 12 april 2007 17:15 schreef Viswijfje het volgende:
Ik heb ook even me rust genomen en voel me nu beter!
Jullie zijn wel lieve mensen hoor, maar soms denken we gewoon anders!
Volgens me zus ben ik iig geen slet en die kent mij toch beter als jullie![]()
wat is Yvonne lang weg in haar eigen topic trouwes!
Tot morgen !quote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef covie het volgende:
Het is bijna 5 uur, het is bijna 5 uur..
Het is me nu al aardig tijdje gelukt om niet te kijken...
Mijn vriend mag vanavond de hele avond de pc, want ik mag even niet meer in dit topic kijken..
ok... morgen weer een nieuwe dag voor mij.... dan mag ik me weer enigsinds opwinden () hierover.
dan heb ik wel weer energie. Kun je een topic niet tijdelijk op pauze zetten zodat iedereen ff tot rust kan komen ofzo?
Eerst alles lezen, dan pas posten.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:22 schreef Lllaura het volgende:
Tjongejonge, laat dat wijfje lekker in wc's en steegjes neuken als ze daar zin in heeft.
Kom maar bij TryXquote:Op donderdag 12 april 2007 17:15 schreef Viswijfje het volgende:
Ik heb ook even me rust genomen en voel me nu beter!
Jullie zijn wel lieve mensen hoor, maar soms denken we gewoon anders!
Volgens me zus ben ik iig geen slet en die kent mij toch beter als jullie![]()
wat is Yvonne lang weg in haar eigen topic trouwes!
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:22 schreef Lllaura het volgende:
Tjongejonge, laat dat wijfje lekker in wc's en steegjes neuken als ze daar zin in heeft.
Grappig trouwens dat de 'vrouw' in zo'n geval meteen de 'lijdende rol' toebedeeld krijgt. Zij wordt gebruikt ipv dat ze zelf gebruikt. Een vrouw kan natuurlijk niet genieten van seks en het puur voor de lust doen.
Mijn peace of cake is het ook niet, maar als dat meisje zich daar prettig bij voelt, heeft dat niets met een verminderd gevoel van eigenwaarde te maken. Of hebben die mannen waar ze seks mee heeft ook geen zelfrespect?
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:29 schreef HeatWave het volgende:
"mijn peace of cake"
geniaal hoeveel fouten je in 1 zinnetje kan proppen.
Waaruit maak jij op dat ik niet alles gelezen heb?quote:
ja maar daar ging t eigelijk niet over he, Yvonne had een raadsel voor onsquote:Op donderdag 12 april 2007 18:13 schreef Metalfrost het volgende:
06 nr is gezocht, voor de oplettenden de email en het adres ook
ik zou zeggen, slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |