quote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef Sleki het volgende:
registreer me net op fok, mis ik in een ochtend dat ik ff niet op fok zit gelijk even n heel topic
waar gaat dit over? =)
een Viswijf(je)!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef Sleki het volgende:
registreer me net op fok, mis ik in een ochtend dat ik ff niet op fok zit gelijk even n heel topic
waar gaat dit over? =)
Als je nou ff zoekt op google, dan kun je wel ergens een linkje vinden waar je fok! kan downloaden.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef Sleki het volgende:
waar gaat dit over? =)
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef melluk het volgende:
uhm okay...het was leuk om achter alle gegevens te komen...
maar af en toe gaat het wel een beetje ver hoor mensen!!
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
gelukkig ben ik maar een kloon t zou erger doen als ze het bij een echt meisje deden
![]()
Hoezo? Er wordt toch geen echt persoonlijke info gepost?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef melluk het volgende:
uhm okay...het was leuk om achter alle gegevens te komen...
maar af en toe gaat het wel een beetje ver hoor mensen!!
quote:
eerst zeiken over het feit dat ze je een kloon vinden en nu krijg je 1000000 posts dat je maar een kloon bent blablabla... beetjequote:
nee maar goed...je adres, je ouders auto, alle gegevens....quote:Op donderdag 12 april 2007 13:57 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Hoezo? Er wordt toch geen echt persoonlijke info gepost?![]()
En ze leert er alleen maar van, nu komen er mensen achter die er niks mee doen (denk ik) straks vind iemand anders het en dan is ze de sigaar, nu weet ze dat ze het weg moet halen, en er staat ook niks meer gepost.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:57 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Hoezo? Er wordt toch geen echt persoonlijke info gepost?![]()
ik wilde je n uitleg pmen maar dat werkt nietquote:Op donderdag 12 april 2007 13:59 schreef m4yall het volgende:
[..]
eerst zeiken over het feit dat ze je een kloon vinden en nu krijg je 1000000 posts dat je maar een kloon bent blablabla... beetje.... meer niet
![]()
ik kan me echt niet herineren dat ik ooit me huis of telefoon op een site heb gezet hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:59 schreef covie het volgende:
[..]
En ze leert er alleen maar van, nu komen er mensen achter die er niks mee doen (denk ik) straks vind iemand anders het en dan is ze de sigaar, nu weet ze dat ze het weg moet halen, en er staat ook niks meer gepost.
Gewoon dom dat sommige mensen zoveel van zichzelf op internet zetten.
pm gestuurd. ik ga koffie halenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je zal wel meer topics missen toch? of wil je alles lezen?? dat probeerde ik in t begin ook maar lukt ech nie!
nu wel wschlk (geen echte afkortng maar f n t d klnkrs wgltn s wl fnquote:Op donderdag 12 april 2007 14:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik wilde je n uitleg pmen maar dat werkt niet![]()
nee maar zodra je je achternaam op een site zet met daarbij je woonplaats is het makkelijk via interent tevinden wat je adres is...denk eens aan detelefoongids.nl en dergelijkequote:Op donderdag 12 april 2007 14:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kan me echt niet herineren dat ik ooit me huis of telefoon op een site heb gezet hoor!
die zooi staat echt op een site of 20.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kan me echt niet herineren dat ik ooit me huis of telefoon op een site heb gezet hoor!
Als jij je achternaam op internet zet en je woonplaats. Kan je ten eersta al in telefoonboek.nl zoeken. Heb je met een beetje geluk maar een paar opties. Dan ga je een beetje verder zoeken en kom je zo achter het goede adres, huis, auto, tel nr enz enz.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Maar die gegevens worden niet bij name genoemd in deze topics en zoeken op het Net kan iedereen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:59 schreef melluk het volgende:
[..]
nee maar goed...je adres, je ouders auto, alle gegevens....
dus ja....
maar goed het is mijn mening
...
Tja, dat hangt er volgens mij een beetje vanaf hoe je ertegenaan kijkt. Veel mensen gebruiken internet ook voor het leggen van nieuwe contacten enzo. En waarom zou je dan niet je eigen naam gebruiken?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:59 schreef covie het volgende:
[..]
En ze leert er alleen maar van, nu komen er mensen achter die er niks mee doen (denk ik) straks vind iemand anders het en dan is ze de sigaar, nu weet ze dat ze het weg moet halen, en er staat ook niks meer gepost.
Gewoon dom dat sommige mensen zoveel van zichzelf op internet zetten.
Beetje aan hetquote:Op donderdag 12 april 2007 14:09 schreef soppig het volgende:
kak .. ga ik koffie halen kom ik met een glas water terug ..
omdat je dan enge dingen krijgt, daarom noemde ik me ook viswijfje maar dat maakt dus niks uitquote:Op donderdag 12 april 2007 14:09 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Tja, dat hangt er volgens mij een beetje vanaf hoe je ertegenaan kijkt. Veel mensen gebruiken internet ook voor het leggen van nieuwe contacten enzo. En waarom zou je dan niet je eigen naam gebruiken?
nouja .. als je dingen uit jouw persoonlijke leven gaat koppelen aan een alias, dan wordt de alias een middel om die dingen uit je persoonlijke leven te vinden.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
omdat je dan enge dingen krijgt, daarom noemde ik me ook viswijfje maar dat maakt dus niks uit![]()
Niet als je je op meerdere plekken Viswijfje noemt nee, en vervolgens je echte naam daar vermeldquote:Op donderdag 12 april 2007 14:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
omdat je dan enge dingen krijgt, daarom noemde ik me ook viswijfje maar dat maakt dus niks uit![]()
maar wie zegt dat dat hetzelfde meisje is op de meerdere plekken dan??quote:Op donderdag 12 april 2007 14:20 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Niet als je je op meerdere plekken Viswijfje noemt nee, en vervolgens je echte naam daar vermeld.
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:29 schreef opgebaarde het volgende:
Maar gewoon even uit interesse, zou een zelfmoordje er in zitten in dit puike topique?
ga lezen luie deerquote:Op donderdag 12 april 2007 14:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan iemand even een samenvatting PM'n?
De foto's. En andere info die je al een keer over jezelf hebt gegeven op FOK! en andere plekken.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar wie zegt dat dat hetzelfde meisje is op de meerdere plekken dan??
Je voelt je aangesproken, ben je dan misschien toch toevallig een suicidaal sujet?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent gek!!! ik ga echt niet dood om zoiets hoor, vind t gewoon kut van jullie
![]()
Ik wel ja, ga er nu 1 halen... en voor me collega ook maar dan...quote:
Graag dank jequote:
Tief op!quote:
je bent dus geen collega van mij, want die doen het niet voor mequote:Op donderdag 12 april 2007 14:39 schreef covie het volgende:
[..]
Ik wel ja, ga er nu 1 halen... en voor me collega ook maar dan...
wat ben ik toch aardig en collegiaal zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |