ik ken hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ook hoor!
Ai.. Merk de laatste tijd steeds meer hoe schrikbarend mn engels achteruit is gegaan...
(evenals andere "buitelandse talen")
Om over mn nederlands maar niet te spreken...
Mn spelling is gewoon waardeloos in t nederlands... (d/dt/t enz..)Maar da's t al vanaf de basisschool. Lang leve de spellingscontrole!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ken het
in nederlands doe ik de melding in 1 minuut.
engels al 10 min aan het stoeien om het fatsoenlijk te krijgen
inderdaad, zelfde probleem.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mn spelling is gewoon waardeloos in t nederlands... (d/dt/t enz..)Maar da's t al vanaf de basisschool. Lang leve de spellingscontrole!
met engels is t vaak zo dak de woorden wel in mn hoofd heb, maar (ook hier weer) hoe spel je ze ook alweer?
ik vind dat altijd erg als je op vacantie bent je denkt van tevoren mijn engels/duits/frans is nie slecht en dan kom je toch altijd weer voor verassingen int buitenland dat je bepaalde woorden vergeetquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
met engels is t vaak zo dak de woorden wel in mn hoofd heb, maar (ook hier weer) hoe spel je ze ook alweer?
ja idd, zit je in luxemburg, praten ze frans, ken ik al helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:18 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ik vind dat altijd erg als je op vacantie bent je denkt van tevoren mijn engels/duits/frans is nie slecht en dan kom je toch altijd weer voor verassingen int buitenland dat je bepaalde woorden vergeet
of een duits woord per ongeluk int engels zegt en later denkt KUT dat was een andere taal![]()
Ja... Da hek ook wel eens...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:18 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ik vind dat altijd erg als je op vacantie bent je denkt van tevoren mijn engels/duits/frans is nie slecht en dan kom je toch altijd weer voor verassingen int buitenland dat je bepaalde woorden vergeet
of een duits woord per ongeluk int engels zegt en later denkt KUT dat was een andere taal![]()
je mag niet met je treintjes slaan hequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
maar mn mail is klaar
en als ik die vorige systeembeheerder van hier tegenkom ram ik hem af :s
wat een knurft
Jammie!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:35 schreef Jm4nski het volgende:
dalijk maar ff naar de markt en winkels op wagnerplein ff wat dingen halen
vanaaf BBQ![]()
![]()
nodig je ons nu uit???quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:35 schreef Jm4nski het volgende:
dalijk maar ff naar de markt en winkels op wagnerplein ff wat dingen halen
vanaaf BBQ![]()
![]()
oh shit .. jammer genoeg lees ik dit nu te laat en heb dus niet genoeg vlees/visquote:
een belgiesche meid/vrouw in haar kont geknepen op de werkplek ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
Zo internationaal bezig vandaag
ook al met belgie cotact gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |