nee oke... Maar t zou mij toch stiekem wel een beetje pijn doen als ik zoiets over mezelf zou lezen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
ach ja:P
boeiend
niet erg toch
weet nog eens niet of ze wel weet wat fok is
haha, ja ok, snappiekquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee oke... Maar t zou mij toch stiekem wel een beetje pijn doen als ik zoiets over mezelf zou lezen..
En dan zijn er niet eens details besproken...
Dus... Nu vertel je braaf even dat het best een lief meiske isquote:
mooie tongquote:
Tsss..... Die van mij alleen op foto heur... En die andere?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mooie tong
die zie ik zo vaak(ook van een ander meisje)
Oe... jeugdsentiment... Of hebben we t niet over t zelfde nr?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
in het echt
nu gaaf nummer opstaan:
Time of my life
Jaaaah Die ja.. !quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
jawel
zo van:
I had... the time of my life !!!
ja had net de skihut versie..quote:
Ghehe... Mn dochter kijkt me ook altijd vreemd aan als ik al die "covers" van tegenwoordig meebler....quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja had net de skihut versie..
heb ook ergens het origineel liggen
moet ik nu geloven ????quote:
ok... dan weet ik genoegquote:
ja ik luister nu The love boat, praat met HET meisje op msn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:55 schreef vamperotica het volgende:
Nou... we halen de schade van eerder op de dag wel in zo... Zullen we t eens ove rwat tilburgs hebben?
aaahquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:55 schreef vamperotica het volgende:
jaaaa ik mis Harry in de OP!!!
hello...quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef liefie_ het volgende:
ben ik meer
welke ?quote:
goedenavondquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef liefie_ het volgende:
ben ik weer
Kijk maar eens bij mn hyves...quote:
zuchtquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
jaja
pff. ik weer met teveel mensen aan het praten
IK ??quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:29 schreef liefie_ het volgende:
crazy-M ben jij zwak begaafd of zo?
ja sorry dat ik het vraag hoor
Ik heb t nog geprobeerd met Harry ontopic te krijgen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:36 schreef SwiffMeister het volgende:
Crazy-M, Vamp en Jm4nski. Kunnen jullie niet gaan msn'en ofzo :S dit is een Tilburg-Topic, geen slowchat![]()
Zijn er trouwens nog mensen die nog van plan zijn uit te gaan ofzo? En zo ja, waar val je dan graag binnen? Ikzelf kom graag in de Extase en de Clancy's (irish pub) maar door geld gebrek de laatste en komende tijd ff wat minder.
En ben t vaak zat van plan maar om een rede of 4 komt t er niet zo vaak vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:36 schreef SwiffMeister het volgende:
Crazy-M, Vamp en Jm4nski. Kunnen jullie niet gaan msn'en ofzo :S dit is een Tilburg-Topic, geen slowchat![]()
Zijn er trouwens nog mensen die nog van plan zijn uit te gaan ofzo? En zo ja, waar val je dan graag binnen? Ikzelf kom graag in de Extase en de Clancy's (irish pub) maar door geld gebrek de laatste en komende tijd ff wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |