quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
komt mede door de weinige inbreng van de andere tilburgers
omdat je zo overkomtquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:49 schreef draculettetje het volgende:
maak je er toch gewoon een tilburg ouwehoer van! waar mensen al niet over kunnen vallen!
ow en mogguh trouwens
ja dan zit je elke dag alleen te lullen over het nieuwsquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:29 schreef liefie_ het volgende:
over tilburg ben je ook snel uitgepraat
o en bedankt voor complimentquote:
hmm waarom eigenlijk als ik vragen mag ?quote:
ja weet ik veelquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm waarom eigenlijk als ik vragen mag ?
internet personalia en persoon achter de laptop zijn 2 verschillenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja weet ik veel
je posts komen gewoon vaak niet al te snugger over
of misschien ben je in t dagelijks leven gewoon niet zo sociaalvaardig of zo...
het maakt ook allemaal niet uit! er valt me alleen iets op aan je manier van posten... ik weet t ook allemaal niet
ik zeg niet dat t niet nuttig is of zo..... ik merk alleen wat aan je manier van "praten"quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
internet personalia en persoon achter de laptop zijn 2 verschillen
en ik heb soms wel nuttige replys, maar hier is het slowchatten hedus hoeven de replys niet van het hoogwaardige niveau te zijn
o ok manier van praten ...quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zeg niet dat t niet nuttig is of zo..... ik merk alleen wat aan je manier van "praten"
t kan ook dat t nep is hoor
het doet er ook allemaal niet toe
het viel me alleen op
mja ik ga de stad in maar waar ....quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waar zijn jullie allemaal te vinden vanavond?
wasser met Joey's ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Alleszins niet café Joey's
lekker buiten in de tuin op het terras met een paar flesjes wijn achter de handquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Thuisquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |