De nieuwe flesjes van Grolschquote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
'T was best redelijk groen aangeslagen...
Als er geen verbodsborden staan en je auto binnen de normale wettelijke regels staat kunnen ze je toch niets doen? Dan is zo'n briefje juist zielig.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou hij staat in een zijstraat nu, een overvolle zijstraat, maar heb wel gevraagd of ze kunnen terug bellen voor tekst en uitleg, want de gemeente zelf weet van niets.
Grolschquote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
De nieuwe flesjes van Grolsch
[afbeelding]
Zien er oke uit. Nu maar hopen dat ze ook een keer bier gaan makenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe het uitvoorzorg, naar mijn mening mag de auto daar staan, weet niet hoe het zitquote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er geen verbodsborden staan en je auto binnen de normale wettelijke regels staat kunnen ze je toch niets doen? Dan is zo'n briefje juist zielig.
Dan nog moeten er borden zijn dat het niet mag toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik doe het uitvoorzorg, naar mijn mening mag de auto daar staan, weet niet hoe het zit
als verderop werkzaamheden zijn, of je dan misschien niet mag parkeren.
Dus ik wacht liever even af.
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zien er oke uit. Nu maar hopen dat ze ook een keer bier gaan maken
Ik denk dat het gewoon intimidatie is van de overburenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nog moeten er borden zijn dat het niet mag toch?
Ja dat nam ik wel aan ja.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nog moeten er borden zijn dat het niet mag toch?
Zou niet de eerste keer zijn, het kan idd.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon intimidatie is van de overburen
Gezellig in de straat zoquote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat nam ik wel aan ja.
[..]
Zou niet de eerste keer zijn, het kan idd.
Je burenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
Zou niet de eerste keer zijn, het kan idd.
Marcquote:
Dat dacht ik alquote:
Alleen een stel die in de woonwijk wonen aan de overkant en die achterom dus nog parkeervakken hebben voor al hun auto's.quote:
Neuj, die doen zoiets niet. gelukkig. hele leuke mensen,quote:
Lees zequote:Op donderdag 12 april 2007 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, die doen zoiets niet. gelukkig. hele leuke mensen,![]()
Hoi SpeedyGJ.![]()
Ik ga er weer eens vandoor, wat lezen, eten enz...![]()
fijne avond alvast.
Foto!!!!!!!quote:
Da's een mooi flesjequote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |