Maar bezorgen ho maar ookquote:Op donderdag 12 april 2007 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ik zou al heel wat bekers met drinken hier moeten hebben staan.
Slapen op je werk is dan weer overratedquote:Op donderdag 12 april 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Wat is het toch heerlijk om dicht bij je werk te wonen.
Best welquote:Op donderdag 12 april 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Wat is het toch heerlijk om dicht bij je werk te wonen.
Ja, zo comfortabel is mijn bureaustoel niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Slapen op je werk is dan weer overrated
Ik begreep dat je bij JD ook wel onder het buro mag hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, zo comfortabel is mijn bureaustoel niet.
wat voor alg dan wel?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:21 schreef es70 het volgende:
Hoe erg is het om alg binnen te krijgen. En dan geen blauwalg natuurlijk, daarvan weet iedereen wel dat het niet gezond is...
De bedden hier ook nietquote:Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, zo comfortabel is mijn bureaustoel niet.
Dan kom ik niet aan slapen toequote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begreep dat je bij JD ook wel onder het buro mag hoor
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep dat je bij JD ook wel onder het buro mag hoor
Wanneer was dat personeelsfeestje?quote:
Alweer?quote:
Daar ben ik toch vrouw voor?quote:
Alg die zich in een fles water vormt als die (kennelijk te lang) een tijdje staatquote:Op donderdag 12 april 2007 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat voor alg dan wel?
zat er geen bijsluiter bij?
Nee, je bent vrouw om op je rug te liggenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Daar ben ik toch vrouw voor?
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, je bent vrouw om op je rug te liggen
Snap dat dan ooit eens
Dan zat er niet genoeg alcohol in die flesquote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Alg die zich in een fles water vormt als die (kennelijk te lang) een tijdje staat.
Lekkere indruk maakt dat briefje danquote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een zeikerts die milieu- en parkeer politie en ze werken ook nog maar tot 17 uur.
Denk je dat ze dan nu nog bereikbaarzijn?
Stelletjes zeurders, geen parkeerverbod/bord of wat dan ook en dan een briefje met waarschuwing
dat we niet hier in de straat aan de overkant mogen staan.
'T was best redelijk groen aangeslagen... Nou ja, heb ik meteen ook groente gehadquote:Op donderdag 12 april 2007 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zat er niet genoeg alcohol in die fles
was het veel?
Huu. Nu maar hopen dat je er niet alsnog ziek van wordt.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
'T was best redelijk groen aangeslagen... Nou ja, heb ik meteen ook groente gehad.
Dan heb ik pech gehad vrees ikquote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huu. Nu maar hopen dat je er niet alsnog ziek van wordt.
Nou hij staat in een zijstraat nu, een overvolle zijstraat, maar heb wel gevraagd of ze kunnen terug bellen voor tekst en uitleg, want de gemeente zelf weet van niets.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekkere indruk maakt dat briefje dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |